vriendin van poo??

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
Sky_Feb_Kerry_Katona_003.jpeg



poo sindwaarneer sta jij bij deze dame op haar achterwerk?
 
Vergeet niet dat je misschien ook wel eens ouwe zak van 39 wordt :P :P :P

Ik hoop het wel. En laat ik dan hopen dat ik een jong mokkel heb, en niet een vrouw van 53. (laten we zeggen dat Boom BOom 25 jaar is en het verschil tussen hem en dat vrouwtje 14 jaar is).

Ach een keertje een vrouwtje van 39 is niet erg als je buiten de deur snoept, maar om ermee getrouwd te zijn? Neuh te groot verschil :)
 
hohoho, die vrouw van 39 is geen oude tang!!! Gisteren mee wezen stappen (ook met andere van werk) en flink gelachen. Sommigen kunnen echt niet zuipen en dan is het leuk om een beetje over werk te praten en uit te horen over bepaalde dingen. Ik ga er maandag wel op door en dan nog maar even kijken hoeveel ze er nog van herinneren.

Vriendin is op vakantie dus het is feest in huize Boom Boom!

Wel jammer dat ze niets in mijn schoen doet vanavond!
 
Wat een lelijke motor zeg, ik zou nog niet dood gevonden willen worden onder zo\'n ding...

Ik denk dat ik nog liever dat varken een veeg geef, dan op zo\'n motor rond moet rijden :r .
 
Wat een lelijke motor zeg, ik zou nog niet dood gevonden willen worden onder zo\'n ding...

Ik denk dat ik nog liever dat varken een veeg geef, dan op zo\'n motor rond moet rijden :r .

Hahaha same here.. alleen krijg ik van die motor alleen al een slappe, laat staan dat ik dat mens dan nog een beurt zou kunnen geven..
DAMN hoe kan zo\'n vent met zo\'n motor ooit aan EEN vrouw komen, hoe ze er dan ook uitziet...
 
ik heb me bescheurd.... moet je es kijken wat ze op 17 december gaan doen...

Open-benen-dag. hmmz :?
Hoe moeten we dat zien, benen wijd bij de vrouwen, of gewoon zonder broek een schuivert maken op je motor, zodat je benen open liggen?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan