vriendin wil in rokje op motor


Tja, ik ben ook al niet even heilig maar als ik maar denk dat ik over de rijksweg moet trek ik toch liever leer aan. Maar moet ik dwars door Rotterdam dan ga ik gerust in mijn spijkerbroek met motorlarzen en natuurijk de jas met handschoenen.

Dan vraag ik me alleen nog maar af wat er gevaarlijker is, de snelweg of de Rotterdamsche binnenstad..... :? :?
 
Als je klaverblad gaat rijden zou zelfs ik het niet doen.

Maar als je zelf een beetje rustig blijft, moet je er ook weer niet te moeilijk over doen.
Ik rij bijna altijd met pak, maar soms ook niet, als ik naar me werk ga gewoon me spijkerbroek en naar het strand in me korte broek.

Maar an rij ik wel anders, hoewel, af en toe een wheelietje.



[/quote]

Je kunt zelf wel voorzichtig doen, maar als een of andere bejaarde of bezopen persoon, je over het hooft ziet rijden ze je er wel af!
Als ik ergens dicht bij moet wezen, trek ik ook lang niet altijd mijn pak aan, maar ook al doe je dan voorzichtig het is eigenlijk gekkenwerk.
 
Ieder moet het voor zich zelf uitmaken wat hij/zij aantrekt op de motor,maar soms gaan mensen te ver...
Een aantal weken reed ik met vrienden ergens (mooi warm weer maar complete outfit aan)binnendoor richting Utrecht.Op een gegeven moment komt er een moto guzzi toerbuffel naast ons staan voor het stoplicht,hij groet ons vriendelijk met zijn korte broek aan.
Maar hier komt het voorop de tank.....zit een klein jochie(5/6 jaar)lekker met zijn beide handjes op het midden....... van het stuur op de motor van pappie?.,wat een idioot die pappie van hem.
Ook hij had geen goed beschermende kleding aan en zo leek het een veel te grote helm op zijn hoofd.
Die kerel mogen ze van mij direct zijn rijbewijs afnemen en eens goed in zijn kop knopen wat motorrijden eigenlijk wel is. :j
Het zal maar gebeuren dat hij eraf gereden word en dat knulletje word compleet opengehaald.(echt om te huilen zoiets)
 
Ieder moet het voor zich zelf uitmaken wat hij/zij aantrekt op de motor,maar soms gaan mensen te ver...

Weet je het zeker :?

attachment.php

 
Nou zo wil ik mijn vriendin wel voor op hebben, en dan helemaal als ze een rokje aanheeft :P
Maar ze is een beetje :j tegen motors, maar ik ga er voor zorgen dat gauw :} word.
 
Nou zo wil ik mijn vriendin wel voor op hebben, en dan helemaal als ze een rokje aanheeft :P
Maar ze is een beetje :j tegen motors, maar ik ga er voor zorgen dat gauw :} word.

Nou het :j is :} geworden, ik heb haar gisteren meegenomen en heb het gas er echt op gehouden.
De bedoeling was om haar bang te krijgen maar het is me niet gelukt ze vond het kei en kei gaaf.

Ik heb op de weg van Weelde naar Goirle gewoon continue 200+ gereden, met een uitschieter naar 240 en ze vond het geweldig.

Dus JW gaat voortaan met zijn vriendin :]
 
Als gyneacoloog :j wil ik toch even reageren op deze topic. In mijn praktijk kom ik weinig vrouwen tegen die in een rokje op de motor hebben gezeten en geen last hebben van een opengeblazen gevoel *D
Mijn advies zou dan ook zijn ..... laat haar een leren broek dragen.... heeft ze in ieder geval ook leren pijpen :) :) :) :) :) :) :)

C.U.


:j
 
Als gyneacoloog :j wil ik toch even reageren op deze topic. In mijn praktijk kom ik weinig vrouwen tegen die in een rokje op de motor hebben gezeten en geen last hebben van een opengeblazen gevoel *D
Mijn advies zou dan ook zijn ..... laat haar een leren broek dragen.... heeft ze in ieder geval ook leren pijpen :) :) :) :) :) :) :)

C.U.


:j

Kan jou een ding verzekeren mijn vriendin zul jij ook nooit tegenkomen in je "praktijk" .
Ik denk dat we jouw maar eens aan moeten geven bij het tuchtcollega van de vereniging der gynaecologen ;)
 
Je vriendin vind motorrijden leuk tssssssssssss :j ,zit je de komende tijd met die muts achterop je bikekie dom hoor van je om dat te doen.
Denk hier maar eens over na :?

Enne als ze praatjes gaat krijgen zo van nu al weer rijden ,moet je haar inderdaad gelijk dumpen ;)
 
vraag ik me trouwens wel af wat ze aan had J.W
Motor'haatster' heeft normaal gezien toch geen botsmuts en lederen pakkie liggen?
 
Misschien kan ik je eens een paar akelige foto's sturen van blote armen en benen die in contact zijn gekomen met het asfalt bij een op zich onschuldig schuivertje (ik heb er al wat gezien met badslippers en een korte broek omdat het zo warm is :j )
Kun je net zo goed in een aardappelschrapmachine springen....

 
Misschien kan ik je eens een paar akelige foto's sturen van blote armen en benen die in contact zijn gekomen met het asfalt bij een op zich onschuldig schuivertje (ik heb er al wat gezien met badslippers en een korte broek omdat het zo warm is :j )
Kun je net zo goed in een aardappelschrapmachine springen....
Alleen door zulke verhalen alleen al ga ik altijd veilig met pak onderweg.

Best vaag, zegt mijn instructeur met dit weer: Je hoeft geen motorbroek aan te doen over je spijkerbroek, veel te warm. :? Dat juist een instructeur zoiets zegt. |(
Doe ik dus wel, je hoeft maar 1 keer onderuit te gaan en je ziet er volgens mij uit als een rollade. '(
 
PS: de slechtgeklede biker is nog steeds iemand die enkel zichzelf in gevaar brengt! Vind ik VEEL minder erg dan die occasionele gek in't verkeer

Da's precies de reden waarom ik vind dan een passagier goed gekleed moet zijn. De bestuurder neemt zijn eigen risico.
 
sja...en je zal maar nu met je rokje op de motor zitten...

crsh0049.jpg


au.... |( |(

_________________
Live fast, Die young met een wheelie een stoppie of een sprong, op de A1 of A9 oud-hollands trappen is het enige wat wij motorrijders snappen!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Fastnappie op 2001-07-26 13:32 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan