Vrij rijden 26 juli Zandvoort

Zie dat je al 10 minuten langer in bed wil blijven liggen, dacht dat we 05:20 zouden vertrekken :Z :? :?
Klopt, maar ik ging er toen nog vanuit dat we om 07:30 moesten inschrijven en dat is 08:00 uur. Als we om 05:30 wegrijden moet het allemaal goedkomen.

ik verwacht nog wel wat regen 's morgens dus op tijd weg is 'lekker rustig aan doen' :o
 
Klopt, maar ik ging er toen nog vanuit dat we om 07:30 moesten inschrijven en dat is 08:00 uur. Als we om 05:30 wegrijden moet het allemaal goedkomen.

ik verwacht nog wel wat regen 's morgens dus op tijd weg is 'lekker rustig aan doen' :o

Lekker 10 hele minuten langer uitslapen. :} :}
 
Veel plezier morgen. :)
Dank Revvo, tot snel!



Spikie, ik heb de laatste keer m'n tape laten liggen daar |(
heb jij nog iets liggen wat goed plakt :? Ik plak er namelijk ook mijn knie-dingen mee vast. Ik heb het dus wel nodig.

even zo, want mail werkt niet naar behoren vanavond
 
Spikie, ik heb de laatste keer m'n tape laten liggen daar |(
heb jij nog iets liggen wat goed plakt :? Ik plak er namelijk ook mijn knie-dingen mee vast. Ik heb het dus wel nodig.

even zo, want mail werkt niet naar behoren vanavond
[/quote]

Sander, heb geen ducktape liggen maar nog wel transparante tape (5 cm breed)
Zeg het maar dan neem ik het wel mee.
 
Spikie, ik heb de laatste keer m'n tape laten liggen daar |(
heb jij nog iets liggen wat goed plakt :? Ik plak er namelijk ook mijn knie-dingen mee vast. Ik heb het dus wel nodig.

even zo, want mail werkt niet naar behoren vanavond
[/quote]

Sander, heb geen ducktape liggen maar nog wel transparante tape (5 cm breed)
Zeg het maar dan neem ik het wel mee.
 
Hoeveel van dat spul heb je nu eigenlijk liggen? :+ :P

Neem maar mee, graag! Ik ben ook even gaan zoeken en heb waarschijnlijk genoeg om m'n knie-dingen vast te tapen. Had ook nog wel een nieuw setje sliders mogen kopen :o

Zo, en nu weer even rust 8-)
 
He genius hoop je morgen tegen te komen, ben benieuwd naar het geluid van je arrow uitlaat.
Heb wel een db-killer erin.....klinkt hij wat beschaafder O-)

Als ik het niet vergeet neem ik wel een tangetje mee om die db-killer eruit te kunnen halen.
 
Ben zeer benieuwd, na de keuring er gewoon uithalen. O-)

Tot morgen.

Lijkt me niet verschrikkelijk handig..... In Zandvoort wordt het totale geluid gemeten, wanneer de limiet wordt overschreden, stopt het rijden voor IEDEREEN!

Hiermee naai je dus ook iedereen die wel voor een stille uitlaat zorgt :(
 
Wist niet dat een 'totaal' meting was daar. Heb de db-dingen er ook maar weer ingezet net ;)

Ben jij er ook morgen, hans? (domme vraag eigenlijk, he? :+ )
 
Wist niet dat een 'totaal' meting was daar. Heb de db-dingen er ook maar weer ingezet net ;)

Ben jij er ook morgen, hans? (domme vraag eigenlijk, he? :+ )
:+

Yep... net terug uit de Eifel, dus nu is de racert weer aan de beurt ;)
 
Ik heb toch niks te doen misschien kom ik wel ff kijken of foto's maken ofzo :)
Mag je hier nou ook aan meedoen zonder racelicentie :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan