Vrij rijden 26 juli Zandvoort

Redline Rider

MF veteraan
5 mei 2003
10.851
15
Nog iemand van hier die maandag ook gaat gummen.

De soes staat helemaal klaar *D heb haar tailrisertjes gegeven en het lijkt wel of ze 50kg is afgevallen zo licht stuurt ze. Stopwatch met rondetijden gemonteerd.. soo let the day come :P . Ben benieuwt hoe ze het doet op het circuit met de riser's
 
Als het goed is ben ik ook van de partij, zaterdag nog ff nieuwe Diablo's eronder laten gooien, middenbokkie eraf en racekuip erop en dan :] mijn eerste uitje met de CBR :]
Morgen eerst nog wel ff bellen of ze mijn inschrijving wel hebben ontvangen, ik zou nog een bevestigingsmail krijgen :?
 
Als het goed is ben ik ook van de partij, zaterdag nog ff nieuwe Diablo's eronder laten gooien, middenbokkie eraf en racekuip erop en dan :] mijn eerste uitje met de CBR :]
Morgen eerst nog wel ff bellen of ze mijn inschrijving wel hebben ontvangen, ik zou nog een bevestigingsmail krijgen :?

Ik ga gewoon op de bonnefooi
 
er zijn toch te weinig ducs... er zijn sowieso eigenljik altijd plekken over hoor.
dus inschrijven kan best ter plekke, zou alleen toch ff bellen om het zeker te weten....
 
ik ben er ook :9 moet morgen alleen nog ff een setje supercorsa's onder mn motor laten leggen. iemand een idee waar ik dat op zondag kan laten doen? omgv. alkmaar
 
Ben er ook. Zijn maar 3 groepen maandag en ik ga beginnen in 2.
Waarschijnlijk erg veel rijtijd, aldus een heel betrouwbare bron :)
Al ligt dat aan de ongemakjes die aankomende maandag helemaal niet gaan gebeuren.

08:00 uur inschrijving.
 
Terug
Bovenaan Onderaan