Buellbloke
Gedigitaliseerde lul
- 27 jan 2011
- 9.541
- 4.192
Wees gerust, ze kan best onderscheiding maken tussen een grap en iets serieus
Aziatische vrouwtjes zijn immers een stuk slimmer dan europese
Rekenen kunnen ze meestal wel ja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wees gerust, ze kan best onderscheiding maken tussen een grap en iets serieus
Aziatische vrouwtjes zijn immers een stuk slimmer dan europese
Rekenen kunnen ze meestal wel ja...
Bij Motorsport Lifestyle zijn dit jaar de prijzen voor de cursus gelijk aan het vrij rijden.
Wat heeft dat te maken met Aziatische vrouwtjes?
Rijden onder toezicht van een instructeur wordt hier beschouwd als rijvaardigheids training en kan je dusdanig zels ingeven voor de belastingen. Maar dan moet het wel in België gevolgd worden ook. Ik dacht dat je dat 1 keer per jaar mag doen.
Voor de verzekeraar is dat evenzo positief, en beshouwd dit als hetzelde, en niet als racen. Mijn verzekering is dus dekkend voor rijden met instructor.
Maar van zodra je over vrij rijden spreekt, is van voorgaande absoluut geen sprake meer, en kan je het dus niet meer ingeve voor de belastingen en dekt ook je verzekering niet, want, dan is het racen, of op zijn minst, rijden op niet openbare weg.
O ja, rijden op de Nordschleife (of hoe je dat ook schrijft) is een uitzondering, en wordt nooit gedekt met een standaard verzekering, ook al is dat officieel een openbare (tol)weg.
Maar wat ik bedoelde is dat het vrij goed ging. Kijk, schaamranden op mijn achterband die rijd ik er in no time vanaf, ook de "slijtschroef" onder mijn stepjes raken wel eens de grond.
(is geen probleem voor de middenbok, die komt nooit tegen de grond in een bocht).
Daarom was er ook die vraag, 'bestaan er in het vrij rijden ook categorieën?'
Want dat zou wel fijn zijn een keertje vrij rijden zonder rijders ertussen die je in 1 ronde 2 keer passeren
Indien alles dan gewoon door elkaarzitrijdt, is het vooral belangrijk de circuitregels zeer goed te kennen, betekenis van elke vlag, maar nog belangrijker, welke lijn houd ik aan als iemand me voorbij komt.
Oké, dat is altijd belangrijk om te weten, maar nog belangrijker wanneer je als "nieuweling" tussen de Rossi's terecht komt
Geen idee, er was in die traagste groepen met marchals geen tijd opname voorzien.Wat voor tijden heb jij gereden DKP? Ik kwam er achter dat mijn aftermarket valbeugels van mijn Fazer FZS 1000 de eerste onderdelen waren die de grond raakten. Niet fijn...Vooral in de wat kortere bochten verloor ik wel tijd, toch net onder de 2:30 weten te komen als ik me het goed herinner.
Dat is idd zo, en dat zou ik leuk vinden ook, want soms op een rotonde voelt het wel raar dat slijtschroefje tegen de grond ... de eerste keer dat ik dat meemaakt schrok ik er een beetje van, en wilde wat recht trekken met gevolg dat ik mijn lijn kwijt was, en op de buitenbaan zat, bijna in het grasAls je meedoet aan een beginnersles, dan leren ze je ook een goede rijhouding aan, zodat die stepjes de grond niet meer raken.
Daarom dat ik de rijlijnen zo belangrijk vind. Maar sowieso, voor ik eens vrij ga rijden, wil ik zeker eerst nog eens met marschaller, want die ene dag was tot nu toe de enige dag, en dus al veel te lang geleden.... Het gevaar van meteen met vrij rijden meedoen (ook in de minder snelle vrij rijden groepen) is wel een beetje dat je de ideale lijn niet zo goed weet als de meer ervaren (en veel snellere) mensen. Je doet dan voor de anderen soms onverwachte dingen, waardoor er gevaarlijke situaties ontstaan.
Dat dus. Ik bedoelde ook niet dat het vervelend was dat de andere trager gingen, dat hoort erbij. Zij zullen het wellicht even "vervelend" hebben gevonden in de rechte stukken... Ik vind het onzin dat mensen balen als het groepje te langzaam is. (zolang het niet veeeel te langzaam is natuurlijk, maar dan zal de organisatie je echt wel doorschuiven naar een snellere groep).
Lelystad is wel een stuk goedkoper dan Assen (Zolang het er nog is...)
Wees gerust, ze kan best onderscheiding maken tussen een grap en iets serieus
Aziatische vrouwtjes zijn immers een stuk slimmer dan europese
Volgende keer gewoon één niveau hoger inschrijven. Rijd je meestal alsnog met instructeur, en de laatste twee sessies rijd je dan vaak vrij.
Hallo mensen,
vroeg mij af of vrij rijden op circuits in noord NL ook mogelijk is.
Zie op internet alleen maar met instructeurs, wat nog al duur is.
Kijk eens op inter-track.beDaarom was er ook die vraag, 'bestaan er in het vrij rijden ook categorieën?'
Want dat zou wel fijn zijn een keertje vrij rijden zonder rijders ertussen die je in 1 ronde 2 keer passeren
Indien alles dan gewoon door elkaarzitrijdt, is het vooral belangrijk de circuitregels zeer goed te kennen, betekenis van elke vlag, maar nog belangrijker, welke lijn houd ik aan als iemand me voorbij komt.
Oké, dat is altijd belangrijk om te weten, maar nog belangrijker wanneer je als "nieuweling" tussen de Rossi's terecht komt
Misschien moet je met zoveel talent dat vrij rijden gewoon overslaan en meteen wedstrijden gaan racen, Isle of Man TT bijvoorbeeld.
Bij Motorsport Lifestyle zijn dit jaar de prijzen voor de cursus gelijk aan het vrij rijden.
Wees gerust, ze kan best onderscheiding maken tussen een grap en iets serieus
Aziatische vrouwtjes zijn immers een stuk slimmer dan europese
Jouw vrouwtje is dan wel een uitzondering aangezien ze dan uitgerekend met een Belg getrouwd is!
Ikzelf rij altijd met hen en heb geen ervaringen met andere organisaties. De maat van mij met wie ik altijd rij wel en nu hij een aantal dagen via andere toko's heeft gereden is hij toch van mening dat het via MSL het prettigst is.
Neuh, ik heb geen aandelen of iets. Ik ken die mensen persoonlijk helemaal niet.
Die andere zijn ook gewoon goed, ik heb net zulke goede ervaringen met Motorcircuittraining, Racecracks en Trackdays4All als met Motorsport Lifestyle.