Vrij rijden op Zolder

Kawaroen

MF veteraan
8 apr 2002
2.350
0
Ik wou graag in Juli en/of Augustus gaan rijden op circuit Zolder.

7 sessies van 20 minuten voor 110 euro.

De nog vrije datums zijn:

26-7 & 29-7
12-8
23-9

Nog meer liefhebbers?
 
ik zou graag mee gaan,maar ik heb geen zin om mijn racepijp eraf te halen.
het is namelijk niet toegestaan om op zolder met een racepijp te rijden bij het vrijrijden ,op een racebaan welteverstaan.
ik ben er vaak naar wezen kijken want ik hoorde van de motors bijna of helemaal niks.
en als je de baan op gaat met je racer mag dat toch wel een teringherie maken,dat is toch gewoon een goddelijk geluid. ;(
 
|( Als dat voor jou de enige reden is om weg te blijven. Die racepijp heb je niet nodig om hard te gaan. Gewoon originele pijp of db-killer erop en meerijden.

Btw als je met open pijp wilt rijden moet je woensdag 17 juli op Hockenheim meerijden.
 
Als er 12-08 nog plaats is zou dan gaan, want dan ga ik ook en zover als ik weet gaan ook Mar1tin en Helldesker zeker mee.

Misschien tot ziens op 12-08.
 
Als er 12-08 nog plaats is zou dan gaan, want dan ga ik ook en zover als ik weet gaan ook Mar1tin en Helldesker zeker mee.

Misschien tot ziens op 12-08.

Enne ik en Rico en rob-zombie en nog veel meer op 12-8

en Frank coppens ook lees ik net in een ander topic..
 
Laatst bewerkt:
ik zou graag mee gaan,maar ik heb geen zin om mijn racepijp eraf te halen.
het is namelijk niet toegestaan om op zolder met een racepijp te rijden bij het vrijrijden ,op een racebaan welteverstaan.
ik ben er vaak naar wezen kijken want ik hoorde van de motors bijna of helemaal niks.
en als je de baan op gaat met je racer mag dat toch wel een teringherie maken,dat is toch gewoon een goddelijk geluid. ;(
Patrick p je hebt gewoon groot gelijk; dit scheidt de Racers van de Mietjes. :P

[edit] Ik blijk zelf ook niet geheel in orde te zijn, want ik kan 12 augustus niet vinden op de site van Zolder. Is dit omdat deze datum al volgeboekt is of omdat ik te dom ben?
Please enlighten me! (asjeblieft steek me in de fik :P ) [edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan