Vrij rijden TT Assen 20, 21 en 22 Augustus

Nicolay

MF veteraan
9 jul 2002
10.657
9
Alkmaar
Facebook
Twitter
20 - 22 Augustus vrij rijden op het TT Circuit Assen 1, 2 of 3 dagen mogelijk met de grootste organisatie van Europa; Speer Racing

5 sessies a 20 min voor € 190,- per dag

vrij rijden 20 -22 aug
 
Gezien komende weken Assen redelijk volgeboekt is lijkt het mij wel interessant. Zijn er met dit soort dagen ook wat Nederlanders aanwezig en wat is verder de taal die gehanteerd wordt gezien de .de website?
 
Gezien komende weken Assen redelijk volgeboekt is lijkt het mij wel interessant. Zijn er met dit soort dagen ook wat Nederlanders aanwezig en wat is verder de taal die gehanteerd wordt gezien de .de website?
Er zijn zeker wel NLers O-) De site kan ook in het Engels. Een briefing o.i.d. in het Duits, och daar zal ik me wel mee redden.
Ook als niet-Duitser is het makkelijk boeken bij Speer hoor. Ze hebben dan ook een enorm aanbod.
 
Mooi om te weten. Hoe zit het overigens als je geen transponder hebt? KAn niet echt iets vinden over huren en wat het kost om de tracktimes inzichtelijk tekrijgen:)
 
Mooi om te weten. Hoe zit het overigens als je geen transponder hebt? KAn niet echt iets vinden over huren en wat het kost om de tracktimes inzichtelijk tekrijgen:)
Transponder €5 en timekeeping €10 (of net andersom). Beetje vreemd dat daar apart voor betaald moet worden maar ik heb het maar aangeklikt.
 
Kick er zijn nog plaatsen vrij voor 22 aug. en het lijkt mooi weer te worden!
 
Rijden zij tegelijkertijd met Racing School Europe dan? Ik heb hun net veel geld betaald voor precies die dagen training op Assen...
 
3,5sessie gereden vandaag. 1sessie gemist omdat ze om half vier oid al tegen het geluidslimiet zaten. Heb dit nog nooit meegemaakt en dan hebben ze elke motor nog van tevoren gecheckt op dbs. Dus iedereen kon lekker op tijd naar huis. Verder naar mijn mening een groot verschil in niveau in de groep. Veel vlag situaties. Timetracking ging ook niet lekker. Laatste keer speer voor mij
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan