Vrij rijden Zandvoort 19 juli

Hey Ninjagirl, staat jouw echte naam achterop je pak? Dan ben ik diegene geweest die je elke sessie weer inhaalde :) })

Je bochtensnelheid en hellingshoek is wel okay, maar je kan nog VEEL later remmen...

(En ja, ik rij op de foto achter je)

Alle foto's die ik gemaakt heb staan *hier*.

Binnenkort onboard werk vanaf mijn CBR en vanaf de RS250...tevens staat de crash van diezelfde RS250 op video })

PS. Wel gaaf om een dame zo hard te zien rijden op een circuit! :)
 
Laatst bewerkt:
Dank Orpheus, hier sta ik ook op (voorste).

STB_0622_640x480.jpg
 
Hey Ninjagirl, staat jouw echte naam achterop je pak? Dan ben ik diegene geweest die je elke sessie weer inhaalde :) })

Je bochtensnelheid en hellingshoek is wel okay, maar je kan nog VEEL later remmen...

(En ja, ik rij op de foto achter je)

Alle foto's die ik gemaakt heb staan *hier*.

Binnenkort onboard werk vanaf mijn CBR en vanaf de RS250...tevens staat de crash van diezelfde RS250 op video })

Ja dat is mijn eigen naam achterop mijn pak. Zo dus jij was dat die niet braaf achter me bleef rijden :P Ik hoorde je al denken nee he weer die gele baricade voor mijn neus. Dat remmen is een probleem inderdaad, alhoewel ik erg goed ben in het doodremmen voor de bocht })

Het mistery van wie rijdt er nu achter me op de foto is ook meteen opgelost.

Ik kijk zo even naar de rest van de foto's
 
Hey BHRacing,

Ik heb gisteren ook voor het eerst op Zandvoort gereden. Reed in de gele groep van Vicky Gray, heb ENORM genoten!!! *D
Heb je toevallig ook een foto van nr. 209? :?

Heb net nog even zitten bladeren, maar geen foto's van jou. Volgende keer beter?
 
Morgen 3 filmpjes online:
[*]Complete sessie vanaf mijn CBR
[*]Complete sessie vanaf de RS250 van Corné
[*]Mike filmt ons vanuit de Tarzanbocht, inclusief crash van Corné

:)
 
Sessie vanaf CBR: *KLIK* (WMV, 39MB)
Sessie vanaf RS250: *KLIK* (WMV, 40MB)
Gefilmd vanuit Tarzan, incl. crash: *KLIK* (WMV, 5MB)

[edit]
Hmm...door servercrash tijdelijk even niet bereikbaar...
 
Laatst bewerkt:
klik klik klik ... ben benieuwd !

hoeveel kost een daggie raggen op Zandvoort trouwens ?
ik dacht dat het een stuk duurder is als Zolder, maar ben even te lam om het op te zoeken :)

edit : ik kreeg een file-not-exist op het filmpje met de RS
 
shit zeg, das wel pech van die RS !
heeft ie zelf een idee waarom ie onderuit is gegaan ?

suc6 met de reparatie


Gezien de filmpies denk ik zelf dat ie te weinig bodemspeling heeft, daardoor lukt ook de Audi S bocht een keer niet...
 
Hey, ik was er ook op de circuitdag 19 juli, op een blauwe R1, de fotos in de topic van Orpheus en duuderuud kan ik niet openen weet iemand hoe dat moet.?
De films kan ik wel down loaden.
De laatste sessie in strijd met Ninjagirl was zeer geslaagd.
8-)
 
Hey, ik was er ook op de circuitdag 19 juli, op een blauwe R1, de fotos in de topic van Orpheus en duuderuud kan ik niet openen weet iemand hoe dat moet.?
De films kan ik wel down loaden.
De laatste sessie in strijd met Ninjagirl was zeer geslaagd.
8-)
Die foto's stonden op mijn webspace en zijn na de server crash van gister nog niet overgezet naar de tijdelijke server. '(

Ik zal de admins ff vragen of ze dat alsnog willen doen.
 
Hey, ik was er ook op de circuitdag 19 juli, op een blauwe R1, de fotos in de topic van Orpheus en duuderuud kan ik niet openen weet iemand hoe dat moet.?
De films kan ik wel down loaden.
De laatste sessie in strijd met Ninjagirl was zeer geslaagd.
8-)

Hej ik wist niet dat je ook een mede MF'er bent. Het was inderdaad een leuke laatste sessie van een geslaagde dag.
 
Nou een mf ben ik niet echt, heb me na de circuitdag opgegeven.
Om eens te kijken wat het te bieden heeft.
Is wel leuk met al die fotos en natuurlijk de grote verhalen.
 
Sessie vanaf CBR: *KLIK* (WMV, 39MB)
Sessie vanaf RS250: *KLIK* (WMV, 40MB)
Gefilmd vanuit Tarzan, incl. crash: *KLIK* (WMV, 5MB)

[edit]
Hmm...door servercrash tijdelijk even niet bereikbaar...
Nou ik heb je filmpje gezien Ruud. Zit echt met je mee te sturen haha. Leuk! Kan wel een A4tje volschrijven met aanmerkingen. Maar het gaat bij jou vooral om de lol en daar gaat het om.

Hoeveel groepen waren er en welke groep zat jij meet de CBR :?
 
Ehm, geef me zoveel op/aanmerkingen als je wil aub!

Paar opmerkingen vooraf:
[*] Voor het eerst op Zandvoort GP
[*] Begin van de dag, later ging het al veel beter (denk aan lijnen rijden)

Een echte laptime heb ik niet, maar ik zit denk ik rond de 2:15 op het einde van de dag.
Ik zat in de blauwe (snelste groep afgezien van licentiehouders) groep en ben volgens mij niet één keer ingehaald O-) .


Net als vorig jaar na de circuitdagen (Assen en Zolder) zitten ik en Corné (RS250-rijder) er weer over te denken om te gaan circuitrijden met een racer (ik wil een Gixxer 750, maat van me een RS250 :) ) om te leren rijden...ik hoop dat het er van komt!

O ja, als je opmerkingen hebt, doe dat dan aub ook voor die Rs-rijder, die wil het ook zeker weten horen!

(Even patsen/posen nog) Hellingshoek is in ieder geval al goed :)
full


:P :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan