Vrij Rijden Zolder 15-10-2009

djtweeter

MF'er
14 jan 2009
67
0
Houten
He mensen,

Zijn er van de MF leden nog mensen geweest die de laatste dag vrij rijden benut hebben om met 0 graden de eerste sessie te gaan rijden gister?

Het was best wel fris en vroeg mezelf om 7 uur s'morgens best wel even af What The F*ck we aan het doen waren toen de deur van de pitbox open ging. :?
Alles kwam er aan te pas om het maar een beetje warm te krijgen tijdens het rijden, truien, jassen, winter handschoenen. :+

In de middag was het super weer, lekker zonnetje, alleen de baan was erg koud!
Er waren helaas wel een hoop crashes, met vervelende afloop voor een paar mensen.... Weet iemand trouwens hoe het afgelopen is met de jongen die zijn r6 na de sacrements heuvel heeft opgevouwen. Wij hebben alleen de motor gezien en die was echt afgeschreven......

Dus was je er en hoe vond je het (in de kou) en wie heeft er foto's die hij graag wil posten?

Greetz Chris ;)
cbr 600 rood, wit met zwarte kont.
 
rode kont?

oh nee, zwart...weer te snel gelezen :9

baviaan.jpg
 
was er gister ook en het was een mooie afsluiter van het seizoen.
reed bij minder snel,dan lijkt het alsof ik hard ga :P
eerste sessie was echt koud,laatste rondjes last van bevroren vingertoppen
smiddags lekker gereden
Wel veel valpartijen,de meest rare was de fortuna r1 die hem in de paddock al onderuit trok. Moest met zijn enkel int gips.
De erion fireblade schoof voor mijn wiel over de weg en de piloot een paar meter verder,moest ertussen slalommen. Echte race akties 8-)
De kerel van die witte r6 die in de chicane gevallen is heb ik ook niet meer terug gezien
stond wel naast ons geparkeerd smorgens.
Dan nog een opgeblazen of lekkend blok net voor de chicane van start finish,weer rode vlag.
Was een leuk en schadevrij jaar,6 keer geraced. ook geen technische problemen en dat met een engelse fiets :Y
 
wij hebben die fortuna ook zien staan ja, maar dat hij in het paddock onderuit gegaan is wist ik nog niet... beetje lullig is het wel. de witte r6 ging voor mij en mijn broertje onderuit en liep meteen leeg ja... de berijder was ok.
Maar was de erion fireblade nou die man die op de sacrementheuvel giga hard gecrashed is?

Maar shaggy, was jij het nou met de fluor gele jas smorgen?


gr
 
heb geen fluo jas, ik reed met de daytona met blauwe tank en zwarte racekuip
de erion blade lag achteraan in de bocht naar links heuvel op net voor de ziekenhuis bocht. hij heeft wel nog verder gereden,schade viel wel mee
 
hahah als wouwen komt is de dag al voorbij.


Het was echt wel tof heb erg genoten....
Weet nou alleen nog steeds niet wie die man van die r6 was. Het was dat snoepie wat halverwege he paddock stond net na de witte tent richting de pitboxen.

gr
 
Laatst bewerkt:
Was vorige week donderdag ook aanwezig. Het was idd een hele ervaring om op de racer te stappen terwijl het rijp op de kuip stond. Eerste sessie geskipt want schouder voelde in de kou nog niet helemaal top na een highsider 2 weken geleden. "Rustig" aan gedaan de hele dag, maar was weer lekker voor het gevoel :)
Was een heerlijke seizoen afsluiter, zonnig en graadje of 12. Wie gelooft dat nou 15 okt op Zolder;)

Lag idd aardig wat olie/koelvloeistof op het circuit. Die plek met lekkage voor ingang pits lag er ook leuk bij..

In maart mogen we weer :)
 
Laatst bewerkt:
JA indd, die plek voor de pits was ook lekker, zeker niet te hard remmen daar!

Maar zijn er nog foto's gemaakt of heeft iemand foto's gemaakt?

Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan