Vrij rijden Zolder maandag 14 aug - 80 euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een dagje vrij rijden Zolder (7 sessies!) in de aanbieding voor weinag... 80 euro

7 sessie's. Ik wil topic niet afkraken, en denk niet dat het van invloed is maar ik heb nog nooit een dag meegemaakt dat ze er 7 reden. Wel 2x dit jaar 6 sessie's kunnen rijden. Soms halen ze er maar 5.
 
7 sessie's. Ik wil topic niet afkraken, en denk niet dat het van invloed is maar ik heb nog nooit een dag meegemaakt dat ze er 7 reden. Wel 2x dit jaar 6 sessie's kunnen rijden. Soms halen ze er maar 5.

Ik wil jou niet afkraken maar ik heb het al vaker meegemaakt dat ik gewoon 7 sessies mocht rijden, laatste keer op 24 juli ook gewoon weer 7 sessies.

en een subtiel schopje
;)
 
:o ok. Nou blijkbaar komt het wel eens voor...

Wel rare stand van zaken dan als ze de ene keer 7 sessie's rijden en de andere keer 5 :?

schopje O-)
 
7 sessie's. Ik wil topic niet afkraken, en denk niet dat het van invloed is maar ik heb nog nooit een dag meegemaakt dat ze er 7 reden. Wel 2x dit jaar 6 sessie's kunnen rijden. Soms halen ze er maar 5.

Soms wel, soms niet. Ik heb het zelf al vele malen meegemaakt dat er 7 sessies gereden werden. Is wel erg vermoeiend als het warm is, dus heb ik ze ook niet altijd alle 7 gereden.
Maar is die dag nou al verkocht?
 
zal waarschijnlijk helemaal geen sessie worden met de huidige weersvoorwachtingen

ik loop de hele dag al duim te draaien voor een zonnige maandag

'(
 
Na voor die 80 eupy heb je toch 2 sessies droog kunnen rijden, jammr hoor ik was er ook, snap eigenlijk niet dat ze die pauze van een uur hebben verschoven, hadden er toch nog een paar op een droge baan kunnen rijden.

ach ja toch 2 sessies volle plezier gehad!!
 
wij waren er ook ,de groep van ons heb er 3 droog kunnen rijden.
we zijn om 2uur naar huis gegaan terwijl er nog een paar bleven om met regenbanden door te gaan.(die op die cr 500) :}
 
hee ik zie net dat je ook uit zeeland kom :W





Na voor die 80 eupy heb je toch 2 sessies droog kunnen rijden, jammr hoor ik was er ook, snap eigenlijk niet dat ze die pauze van een uur hebben verschoven, hadden er toch nog een paar op een droge baan kunnen rijden.

ach ja toch 2 sessies volle plezier gehad!!
 
Na voor die 80 eupy heb je toch 2 sessies droog kunnen rijden, jammr hoor ik was er ook, snap eigenlijk niet dat ze die pauze van een uur hebben verschoven, hadden er toch nog een paar op een droge baan kunnen rijden.

ach ja toch 2 sessies volle plezier gehad!!

omdat circuit Zolder een verplichte motorstilte heeft van 12.00 tot 13.00 :Y
en voor degene die me niet kennen ik was de baanpost die voor de heuvel stond te *O*
 
Na voor die 80 eupy heb je toch 2 sessies droog kunnen rijden, jammr hoor ik was er ook, snap eigenlijk niet dat ze die pauze van een uur hebben verschoven, hadden er toch nog een paar op een droge baan kunnen rijden.

ach ja toch 2 sessies volle plezier gehad!!
en dan was er ook nog zo'n tent, waar je een gratis onderhoud kon krijgen voor je shoeihelm. alle onderdeeltjes eraf gehaalt, totdat je een kaal helm hebt. poets beurtje, en nieuwe onderdeeltjes erop. }) }) })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan