vrij rijden

eugene

MF veteraan
11 feb 2003
3.630
0
kortrijk, belgium
bij deze een vraag:

is het te doen om direct vrij te rijden op circuit, en dus geen niveau-opleidingen (1,1+,2) op voorhand te volgen???
 
Vaak kan je je inschrijven op verschillende niveaus: minder snel, snel en heel snel... Het is echter wel aan te raden om eerst wat circuit ervaring op te doen achter een marshall. Beetje lijne leren rijden etc.. niveau 1 bijvoorbeeld maar opzich kan het wel... vooral als je al wat langer motorrijd!
 
jazeker kan het...heb zelf ook zonder ervaring direkt in de club meegereden op spa francorchamps...gewoonweg fantastisch.

je kunt kijken op een site, volgens mij was het bikerdays.com
ze adverteren er nu mee in de laatste versies van moto73, motor en kickstart.

veel plezier..!!!
 
Via de NVVM was het ook altijd mogelijk om 's avonds op het circuit in Lelystad te rijden. Eerst achter een marshall (die gasten kunnen dus echt sturen) en bij gebleken geschiktheid ook zonder volgens mij, dat stadium heb ik nog niet bereikt.

Helaas staan de circuitavonden niet meer op het programma, de dagen nog wel.

www.nvvm.com

RF
 
Via de NVVM was het ook altijd mogelijk om 's avonds op het circuit in Lelystad te rijden. Eerst achter een marshall (die gasten kunnen dus echt sturen) en bij gebleken geschiktheid ook zonder volgens mij, dat stadium heb ik nog niet bereikt.

Helaas staan de circuitavonden niet meer op het programma, de dagen nog wel.

www.nvvm.com

RF
Daar gaan we weer:

Sinds wanneer heeft Lelijkstad een circuit?
 
Las in een ander topic dat er 13 April (datum is veranderd ondertussen) vrij rijden is op zandvoort. Ik heb ook nog nooit op een circuit gereden, maar ga me wel inschrijven :] , gewoon in de beginners groep. Moet geen probleem zijn lijkt mij zo.
 
Las in een ander topic dat er 13 April (datum is veranderd ondertussen) vrij rijden is op zandvoort. Ik heb ook nog nooit op een circuit gereden, maar ga me wel inschrijven :] , gewoon in de beginners groep. Moet geen probleem zijn lijkt mij zo.
21 april via maczandvoort(.nl)
 
Terug
Bovenaan Onderaan