Vrij (wild) Kamperen

Ik heb ook jaren wild gekampeerd, zowel in NL als in het buitenland. Het kan echt overal, wat bijvoorbeeld prima plaatsjes zijn waar niemand komt in binnen klaverbladen, tussen de bosjes. Wel soms wat lawaaiig, maar privacy verzekerd.

Wat bijna niemand weet trouwens, is dat motorrijders overal in Luxemburg vrij mogen kamperen, zo lang je maar minstens 40 km van de grens af zit.

Jah, dat gaat wel lukken. :+

Wie heeft het nog meer in zn eentje gedaan trouwens? En wat deden jullie dan om jezelf zoet te houden? Neem aan dat je niet de hele dag aan het rijden was van s'ochtends vroeg tot s'avonds voor je je tent ging opzetten. Planden jullie je trip rond bezienswaardigheden ofzo? :)
 
Ehh, nou dat heb ik eigenlijk wel voor het overgrote deel gedaan. Ik had drie adressen in Frankrijk, Spanje en Portugal om voor een week te verblijven. Maar daar tussenin was het gewoon de hele dag rijden en om een uur of 5 op zoek naar een camping/slaapplaats.
 
Jah, dat gaat wel lukken. :+

Wie heeft het nog meer in zn eentje gedaan trouwens? En wat deden jullie dan om jezelf zoet te houden? Neem aan dat je niet de hele dag aan het rijden was van s'ochtends vroeg tot s'avonds voor je je tent ging opzetten. Planden jullie je trip rond bezienswaardigheden ofzo? :)

Ja, overdag bezienswaardigheden doen en lekker rijen.

's avonds eerst lekker koken of gaan eten, en je dan met een fles buiten zetten of op een strand ofzo. En een roadbook bijhouden :Y
 
turkije mooi om wild te kamperen
full
 
@yahonduci gewoon me motor neergezet stoeltje ernaast. en snurken maar. wakker= rijden. dat was dus binnen 2-3 uur. dus vandaar dat me tent opzetten veels teveel werk zou zijn.
 
Laatst bewerkt:
@yahonduci gewoon me motor neergezet stoeltje ernaast. en snurken maar. wakker= rijden. dat was dus binnen 2-3 uur. dus vandaar dat me tent opzetten veels teveel werk zou zijn.

:') Dat kan ik niet hebben, ik moet toch wel wat langer ontspannen (buiten motorrijden om O-) ) Maar voor een weekendje weg zou dat wel geinig zijn met een paar gasten ja. :P
 
laat ik het zo zeggen had nooit verwacht dat ik binnen 2-3 uur weer wakker zou wezen. en ik was fitter dan normaal na me normale 8 uur. rijd een heel stuk rustiger richting de Balkan. kroatië 5-10 punten gehad waar ik moest stoppen of in iedergeval kijken of ik voorrang moest verlenen. en bijna geen verkeer. dus ik reed behoorlijk ontspannen.
 
laat ik het zo zeggen had nooit verwacht dat ik binnen 2-3 uur weer wakker zou wezen. en ik was fitter dan normaal na me normale 8 uur. rijd een heel stuk rustiger richting de Balkan. kroatië 5-10 punten gehad waar ik moest stoppen of in iedergeval kijken of ik voorrang moest verlenen. en bijna geen verkeer. dus ik reed behoorlijk ontspannen.

:P Maar dat doe je geen dagen achter elkaar toch? Kijk, 1 keertje, of 2 gaat wel. Maar langer... :X
 
Lekker hoor, met je maten een beetje rijden en vervolgens aanklooien in een kamp. :) Moet je wel motorrijdende maten hebben. :/ In mijn geval zal het lastig worden dus. :P
 
Hoezo ?? er zitten hier toch honderden potentiële motormaten (m/v) :]
Danny :W :]
 
Hoezo ?? er zitten hier toch honderden potentiële motormaten (m/v) :]
Danny :W :]

True. :) Hoewel de gemiddelde gast mijn leeftijd liever in Spanje op zn reedt ligt te zuipen, terwijl ie allemaal onzedige verzoeken roept naar vrouwvolk, heb ik me laten vertellen door oh oh Cherso. :') (Begrijp me niet verkeerd, ook lachen. :') )
 
@yahonduci dag 6? me motor op een camping gezet na 23:00 dus receptie enz. weg. beentjes op me valbeugels en pitten maar. na 2 uur weer verder gereden

dag 7 bijna zonder benzine komen te staan. dus bij een tankstation geparkeerd om 2:00 en om 5:30 weer met een volle tank vertrokken. stoeltje naast de motor en snurken maar.

wou eerst rond 0:00 stoppen maar toen liepen er opeens 5 zwerfhonden om me heen. op een parkeerplaats met wat vrachtwagen trailers enz.

dag 8 even gestopt in turkije achter een benzinestaion achter me motor in me stoeltje geslapen.

dag 9 op weg naar de greppel wakker geworden. oja ik moest al 1,5 dag wat eten ofzo |(
dag 5 nog goed gegeten. dag 7 s avonds even wat simpels naar binnen geschoven. en dag 9 waren er dusdanige tekorten dat ik even offline ging.
puntje voor de volgende trip. :Y
 
eh ja die greppel en ofline......
ga volgend jaar maar gewoon eens met mij mee...krijg je wel je rust en bier..
blijf je online he.
 
wat vaker eten. en bedenken dat het nu in Frankrijk best bok koud is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan