Vrijdag de ongelukkige 13e

Wow, als je de motor ziet, zou je niet denken dat je het overleefd had, en zeker niet met de "lichte" (in vergelijking met de motor) verwondingen.
Je hebt zeker een goede beschermengel, wellicht is het familie van de mijne?
Heb zelf ook veel geluk gehad toen ik met aardig tempo zonder remmen kwam te zitten, en tegen een boom klapte, die in een bocht stond. Mijn neuroloog zegt dat ik zo'n ongeluk eigenlijk niet zou moeten overleven, maar heb het "mogen" bekopen met hersenletsel.
Hopelijk ben je snel weer klaar om motor te rijden, fysiek en mentaal.
Veel sterkte in ieder geval.
 
Zoo dan.. Blij dat het uiteindelijk nog een meevaller is geweest als je naar die motor kijkt zeg... Pfooe... Veel beterschap !!
 
Vrijdag de 13e?
In het artikel staat zaterdagmiddag :?

Iig sterkte TS


Ja maar lees maar kijk eens naar d datum die erboven staat.

En Wim.
Vervoer naar mijn huis is gratis. Komt er op neer dat ik kan kiezen. Mijn huis of sloper.
Weet alleen niet of ik bijv bij V lievenogen op het industrieterein moet betalen om mijn motor daar neer te knallen na al het bruikbaars eraf te schroeven.
 
Ja de politie je beste vriend, behalve als je ze nodig hebt. Zal me niet verbazen als je na een half jaar nog een bekeuring binnen krijgt ook. Ter plekke niets melden, maar wel een proces verbaal opmaken om je zo nog een trap na te geven. Overigens hoop ik dat niet voor je!

En verder heel veel sterkte met het herstel!

Beetje hypocriet hierboven, maar wel typisch MF..

Als de motorrijder op de eigen baan had gereden en auto had op de verkeerde weghelft gereden, was het moord en brand, want die auto was zo fout! Dan worden kreten als nekschoten en levenslang rijbewijs afpakken gebruikt. Nu rijdt de motorrijder op de verkeerde weghelft en hoop je dat er verder geen gevolgen aan vast zitten? Ok, de timing van vertellen is ronduit slecht, maar artikel 5 kan ik wel begrijpen.. Dat zou een "foute" automobislist in zo'n geval ook minimaal toegewenst worden.

Neemt niet weg dat het ongeval an sich liever niet was gebeurd!
Ik wens TS dan ook heel veel sterkte met het herstel. Je hebt zeker veel geluk gehad dat je dit nog na kunt vertellen! Hoop dat je over een tijdje weer op de motor kunt genieten!
 
Beetje hypocriet hierboven, maar wel typisch MF..

Als de motorrijder op de eigen baan had gereden en auto had op de verkeerde weghelft gereden, was het moord en brand, want die auto was zo fout! Dan worden kreten als nekschoten en levenslang rijbewijs afpakken gebruikt. Nu rijdt de motorrijder op de verkeerde weghelft en hoop je dat er verder geen gevolgen aan vast zitten? Ok, de timing van vertellen is ronduit slecht, maar artikel 5 kan ik wel begrijpen.. Dat zou een "foute" automobislist in zo'n geval ook minimaal toegewenst worden.

Neemt niet weg dat het ongeval an sich liever niet was gebeurd!
Ik wens TS dan ook heel veel sterkte met het herstel. Je hebt zeker veel geluk gehad dat je dit nog na kunt vertellen! Hoop dat je over een tijdje weer op de motor kunt genieten!

hè hè eindelijk iemand die het begrijpt
 
begrijpen is een ding, maar als politie agent mag je wel een beetje normaal doen, zeker in zulke omstandigheden. artikel 5, boete, rijbewijs invorderen etc. ... mag allemaal, maar laat de motorrijder eerst op adem komen.

wat de politie agent zei was niet beledigend, de manier waarop hij dat zei wel... ten eerste is de agent een boer. jongenman zegt ie... flikker toch op, je hebt waarschijnlijk niet eens je vmbo gehaald maar je doet wel superieur? en uit je droom halen... kom op, het moet niet gekker worden. die man zat vol morfine. of "dan weet je dat vast". zo van het is jouw schuld... sinds wanneer mogen dat soort mensen politie agenten worden?

echt, niks tegen de politie, maar zo'n 80% van de verkeerspolitie zijn prutsers!
 
Mazzel gehad zo te lezen en te zien... sterkte met je herstel Tom!
En die engel zou ik houden, die is goeddddd :)
 
Ja de politie je beste vriend, behalve als je ze nodig hebt. Zal me niet verbazen als je na een half jaar nog een bekeuring binnen krijgt ook. Ter plekke niets melden, maar wel een proces verbaal opmaken om je zo nog een trap na te geven. Overigens hoop ik dat niet voor je!
Dat zou wel het minste mogen zijn. Als ze hard kunnen maken dat OP (veel) te hard gereden heeft kan het z'n rijbewijs ook nog kosten wegens het in gevaar brengen van.. Het is dan geen trap na, maar een terechte straf.
Draai de zaak maar eens om (met jij in dat busje) als je er anders over denkt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan