Vrijdag de ongelukkige 13e

Tommoz

MF veteraan
14 nov 2008
2.864
0
Boxtel
Helaas heeft de spreekwoordelijke vrijdag de 13e mij te pakken gehad.

Vrijdag was het mooi weer en dacht even lekker een rondje te gaan rijden.
Moest naar Den Bosch en dacht verek wa is die snelweg saai.... Dus dacht ik erna, ik ga lekker binnendoor naar mijn bestemming. STOM!!

Rijd Boxtel uit Gemonde in mooi bochtje, nou het werd ook meteen mijn laatste. Ik had de bocht wat fout ingeschat waardoor ik net over het midden van de weg uitkwam. Helaas zag ik hier een busje aankomen en wat erna gebeurde heb ik niet meer meegemaakt.

Zie hier de foto's
http://www.112brabantnieuws.nl/wdz-brabant-persberichten.php?subaction=showfull&id=1281717897&archive=&start_from=&ucat=1& (Kliknieuws.nl | De snelste lokale nieuwssite van Nederland)

Ik had gelukkig toch een engel op me schouder en heb nooit geld bespaard op het uitgeven aan motorkleding en bescherming.

Helaas zit ik nu wel thuis met 2 breuken in mijn pols en hier en daar wat kneuzingen blauwe plekken en bloeduitstortingen. Al met al, als ik mijn motor zie niet slecht gedaan.

Voor mij zit het er even op. Mijn helm hang ik even aan de wilgen en ga genieten van het geluk dat ik heb gehad. Wel wens ik jullie veeel veilige en breukloze kilometers.
 
Shiiiiit, dat is een heel grote engel geweest. Velen kunnen een dergelijk ongeluk niet navertellen, ben ik bang.

Sterkte met het herstel.
 
Tjongejonge! Als je het verhaal niet kent en alleen de motor ziet dan vrees je het ergste!
Heb je die bus verder nog geraakt ofzo?

Succes met je herstel
 
Wow dat is n behoorlijke klapper geweest :O

Als ik zo de persoonlijke schade hoor heb je heel veel geluk gehad zeg!
Sterkte met herstel en doe rustig aan. Ik voel met je mee helaas ;)
 
het is inderdaad maar goed dat je nog leeft. we weten allemaal hoe frontale botsingen eindigen! zeker als ik kijk naar hoe de motor eruit ziet... sjezus man!

goed verzekerd (all-risk) of kun je zelf een nieuwe betalen?
 
Holy crap dat is niet normaal meer hoe jij er vanaf gekomen bent als ik zo die foto zie van je motor.

Sterkte met het herstel.
 
het is inderdaad maar goed dat je nog leeft. we weten allemaal hoe frontale botsingen eindigen! zeker als ik kijk naar hoe de motor eruit ziet... sjezus man!

goed verzekerd (all-risk) of kun je zelf een nieuwe betalen?
Dat is in dit geval volgens mij wel het laatste waar TS nu aan denkt. :)
 
damn, Succes in ieder geval met het herstel! Ik zou de beschermengel ook niet tarten en de helm ophangen :Y

Succes in ieder geval!
 
is die kuipruit bulletproof ofzo!
gezien dat het enige is wat nog heel is :?
en gelukkig geld dat ook voor jou natuurlijk (op pols na).
met recht een engeltje op je schouder (Plus goeie investering in bescherming)
 
Damn, dat ziet er uit als een goede crash, succes met het herstel!

Ik ben zelf ook een keer in die bocht verkeerd uitgekomen, had het geluk dat ik geen tegenliggers had. Het is inderdaad een verraderlijke bocht.
 
Sodemieters zeg, jij hebt inderdaad veel geluk gehad.
En je komt er ook nog redelijk genadig vanaf.
Succes met het herstel!
En je motor, tsja ik hoop dat je goed verzekerd bent.
 
Poeh, jij hebt je gelukskoekjes wel opgebruikt voor de komende drie jaar!!

Blij dat je er niet slechter vanaf bent gekomen, zeg!
 
de tering, echt een flinke klap geweest :X

echt een wonder dat je er zogoed vanaf bent gekomen :}
sterkte met je herstel in ieder geval
 
Auw! Dat zal best eenklap geweest zijn. Sterkte met het herstel. En van je fouten moet je leren, straks gewoon weer opstappen. Daarvoor is motorrijden gewoon veelste leuk!
 
poeh.... zo ongelukkig was de vrijdag niet als je na zo'n klapper het er nog redelijk vanaf brengt!

Beterschap en succes met het zoeken naar een nieuwe motor!
 
oefff,,,, Jij hebt massel gehad, dit had heel anders kunnen aflopen. Veel sterkte met je herstel, en ik hoop dat je goed zal revalideren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan