Vrijdagmiddag blues

Windzak

MF'er
29 aug 2006
119
0
Almere
Nog meer mensen die op de motor zo naar huis gaan? :Y


full




Sterkte alvast!
 
Moet zelfs nog stuk om voordat ik naar huis ga, en m'n waterdichte pak hangt bij m'n meissie. Dus dat wordt lekker rijden in nat leer! :9

Maar da's nog steeds beter dan in die k*t-file staan richting Den Haag op de A44!

:]
 
Lekker veel wind en regen deze morgen. Ziet er naar uit dat het op de terugweg net dezelfde zeik wordt. Ach, zolang het niet sneeuwt :)
 
Klikkerdeklik op www.buienradar.nl

Die geven het echt HEEL goed weer...
ik ga zo met een gerust hart en droog pak naar de rijschool fietsen,
en dan met een klein buitje lessen.. en dan hopelijk ook weer droog terug!
 
Bij de weg Windzak waar heb je dat plaatje vandaan? Ik gebruik tegenwoordig steeds vaker buienradar.nl, hebben nu ook een superzoom view. Best geinig.
 
Yep, hiero!

Zometeen me maar weer in het pak hijsen, en dan via een grote omweg weer naar huis toe, lekker :]

Kan er niet mee zitten, een beetje regen :P
 
Klikkerdeklik op www.buienradar.nl

Die geven het echt HEEL goed weer...
ik ga zo met een gerust hart en droog pak naar de rijschool fietsen,
en dan met een klein buitje lessen.. en dan hopelijk ook weer droog terug!

_O-

Het spijt me, maar deze is ook van het knmi.... vanavond na 6en gaat het pas echt leuk worden...stortbuien, onweer veel wind... openhaardje aan.... borreltje erbij, Top Gear kijken! :Y
 
Bij de weg Windzak waar heb je dat plaatje vandaan? Ik gebruik tegenwoordig steeds vaker buienradar.nl, hebben nu ook een superzoom view. Best geinig.


Ik ben weerman...zit nog ff op dienst... plaatje gejat van eigen machien...mag niet...niet verder vertellen... :W
 
[me]RampeStamp gaat ook lekker in de regen rijden....lekker bochten raggen...
[/me]


Kan makkelijk met Pilot Powers :) (gister ook gedaan)...
Alleen de koekblikkers rijden nog trager dan normaal door de bochten met die regen -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan