Vrijgekomen plaats MFCD!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rEPLICa

Die hard MF'er
1 okt 2001
331
1
Eindhoven
Hallo allemaal,

Ik ben niet Replica maar een goede vriend van hem. Hij heeft me net gebeld vanuit Luxemburg met het volgende verhaal: hij is daar onderuit gegaan en heeft een aantal flinke kneuzingen opgelopen. Hij is daarom niet in staat a.s. zondag mee te doen met de MFCD dus kan er iemand anders voor hem in de plaats gaan.

met vriendelijke groet,
Onno
 
Ik kan niet meedoen (veeeeeel te weinig ervaring) maar wens em in ieder geval veel sterkte toe. Hopen dat het niet te ernstig is met hem en z'n fiets!
 
Hoeveel pech kan je hebben, net onderuit gaan op zo`n cruciale moment. Wens hem maar beterschap van me
 
[me]Skoezie gaat morgen wild stappen in A'Dam, dus heeft zondag teveel last van een kater om te gaan circuitrijden... :) [/me]

Sterkte rEPLICa '(
 
Ik ben niet Replica maar een goede vriend van hem. Hij heeft me net gebeld vanuit Luxemburg met het volgende verhaal: hij is daar onderuit gegaan en heeft een aantal flinke kneuzingen opgelopen. Hij is daarom niet in staat a.s. zondag mee te doen met de MFCD dus kan er iemand anders voor hem in de plaats gaan.
Shit hé, da's niet zo mooi!! Is hij verder wel een beetje in orde? Wat is er eigenlijk precies gebeurd? Kan hij nog rijden? Wat is de schade aan de motor?

Ik wou hem aanstaande week mailen om een eind te gaan rijden (ik woon in dezelfde straat als hij), maar dat komt later nog wel een keer.

Wens hem in ieder geval sterkte!
 
ik heb eventueel ook nog een plek vrij voor iemand ,aangzien ik gisteren (donderdag) na div goede wedstrijden gereden te hebben ik onderuit gereden ben in eemshaven .
heb zelf niet echt veel scahde op wat lichte kneuzingen en heel stijf lichaam .ook is mijn motor dermate beschadigt.het was gelukkig de mono maar dat was ook de motor waar ik mee wou doen en ik denk ook dat ik morgen en zondag waarschijnlijk nog stijver ben .
als iemand in de plaats wil laar het maar ff weten .
maar voor de rest was het zwaar kicken erg strakke tijden gereden met de 2 cilinder (net onder de 1.37.00)
 
ik heb eventueel ook nog een plek vrij voor iemand ,aangzien ik gisteren (donderdag) na div goede wedstrijden gereden te hebben ik onderuit gereden ben in eemshaven .
heb zelf niet echt veel scahde op wat lichte kneuzingen en heel stijf lichaam .ook is mijn motor dermate beschadigt.het was gelukkig de mono maar dat was ook de motor waar ik mee wou doen en ik denk ook dat ik morgen en zondag waarschijnlijk nog stijver ben .
als iemand in de plaats wil laar het maar ff weten .
maar voor de rest was het zwaar kicken erg strakke tijden gereden met de 2 cilinder (net onder de 1.37.00)
mono was bijna klaar is het nu dus, klote........
 
en zoals al aangegeven mag iemand mijn plekkie ook hebben...

vanwege het MFCD anti-toeschouwersbeleid!!!!


what a load of crap!!! :r

way to go redbullman!!! mbt het "zoldertopic".....
 
Da's zeker geen slechte tijd,Toine!
Maatje van mij op een R6,werd 5e en reed 1.36,5 of 1.37,5.En had de 3e tijd in de <600.
Jullie hadden wel prachtig weer daar.
Was je met 2 fietsen dan,een mono heeft toch maar 1 cilinder?
 
heb gisteren dus eigenlijk 4 maal getrained 20 min per stuk waarvan 2 maal achter elkaar
en dus ook 4 maal wedstrijd gereden waarvan dus 2 met de mono en 2 met de redbull.
was wel apart om de 1 naar laatste ronde met de mono door een achterblijver er af gereden te worden (of eigenlijk buiten de baan gedrukt te worden ,ging van zijn lijn af zo de ideale lijn op terwijl ik er al langs zat dus kon nergens meer naar toe behalve het gras en daarna de strobalen te scheppen )en na het ongeluk meteen in de auto terug naar de start voor de laatste wedstrijd met de 2 cilinder ,en daarna ook de snelste tijd te rijden (ondanks de schrik)
en de tijd was indedaad erg rap want vorig jaar reed des snelste van de knmv-cup (marco pietjouw ook bekend in de zac)een 1.34 hoog en degene daarna 1.37.4 ofzo dus ondaks mij 123 pk aan het wiel op een ga remmen circuit zekler niet verkeerd ,was ook best trots op mezelf want ben ruim 3 sec sneller als vorig jaar
 
mono was bijna klaar is het nu dus, klote........
nee is bijna klaar want ik heb 2 mono`s maar de race mono van vorig jaar is nu erg beschadigt ,de 4 kleps mono die ik aan het bouwen ben wacht alleen nog (steeds ) op spuitwerk
en dat krijg ik morgen ,dus toch nog BIJNA klaar gelukkig
 
nee is bijna klaar want ik heb 2 mono`s maar de race mono van vorig jaar is nu erg beschadigt ,de 4 kleps mono die ik aan het bouwen ben wacht alleen nog (steeds ) op spuitwerk
en dat krijg ik morgen ,dus toch nog BIJNA klaar gelukkig
en natuurlijk pics posten hier als het klaar is natuurlijk
ik wacht af
 
Ik kan niet meedoen (veeeeeel te weinig ervaring) maar wens em in ieder geval veel sterkte toe. Hopen dat het niet te ernstig is met hem en z'n fiets!


De beginnersclub was toch te vergelijken met VRO1 ?
Dat sluit toch mooi aan na het halen van het rijbewijs.

Voor Porky vraag ik me af of er wat de halen valt
evenals voor Rico trouwens.
Rico, dat er geen toeschouwes meekonden was toch
al bekend vanaf dag 1 :?
En nu ga je niet omdat je geen dag zonder je vriendin kan :? Dat zijn de betere argumenten...
 
Heel vervelend allemaal, sterkte!

Als ik inmiddels niet te laat ben:
Zou graag mee willen! :)
 
Laatst bewerkt:
Heel vervelend allemaal, sterkte!

Als ik inmiddels niet te laat ben:
Zou graag mee willen! :)

Als je mee wilt kan dat nog, er is volgens mij nog geen vervanger.. Ik zou het wel lekker vinden om niet ook nog eens 137 euro voor niets betaald te hebben.
Mail Fastnappie (lnap@wolterskluwer.com) even dat je in mijn plaats komt en noem mijn naam en jezelf als vervanger morgen dan komt dat goed.
Als je gaat dan moet je mij (replica0@hotmail.com) ook even mailen dan regelen we de betaling.

Ik zal later nog wel uitgebreid verslag doen over mijn crash, maar ik heb nu bezoek dus dat moet nog even wachten.....
 
Beetje laat nu nog he, ik heb wel wat tel.nummers, maar om die nu nog te bellen...

Je KAN het 'risico' nemen om er gewoon heen te rijden morgen...maar ja, blijft een risco.

Ik ga morgen ook, met de auto :(
 
Beetje laat nu nog he, ik heb wel wat tel.nummers, maar om die nu nog te bellen...

Je KAN het 'risico' nemen om er gewoon heen te rijden morgen...maar ja, blijft een risco.
Naja, ik las net pas dat er in totaal twee plekken vrij waren gekomen, en da's wat ik nodig had voor mij en iemand anders.

Maar we hebben besloten dat het idd te laat is allemaal, en we gaan alsnog de Eifel in :]

Ik ga morgen ook, met de auto :(
Hopelijk kun je daar idd een motor huren! Succes ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan