Vrijgekomen plaats MFCD!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
He meneer Alex Arnold! Leuk dat je op mijn kosten aan de MFCD meegedaan hebt.

Ik zou het echter wel op prijs stellen als je eens iets van je zou laten horen, ik wil geld zien! Dit is geen stijl :( ...
 
He meneer Alex Arnold! Leuk dat je op mijn kosten aan de MFCD meegedaan hebt.

Ik zou het echter wel op prijs stellen als je eens iets van je zou laten horen, ik wil geld zien! Dit is geen stijl :( ...

errr.... :)

Hallo Rico,


Ik heb goed nieuws voor jou..... Je vervanger heeft mij het geld betaald (contant) voor de MFCD. Kan ik jou dat ook contant betalen zodat ik niet heel mijn administratie om hoef te gooien? Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke motorgroet,


Simon Vrijhoff

----- Original Message -----
From: Rico Otten
To: info@freebike.nl
Sent: Saturday, May 11, 2002 11:22 PM
Subject: overname van mijn inschrijving..


Hoi,

ik heb mij ingeschreven en betaalt (factnr.2002.0045) voor de Motor Forum Circuit dag op zondag 12 mei 2002.
ik heb van de deelname afgezien....

deze dag is overgenomen door een jongen die alex arnold heet
weet niet hoe afwikkeling verder in zijn werk gaat maar ik heb u iig geinformeerd,
gaarne wat info over de gebruikelijke afwikkeling in deze kwestie.

bij voorbaat dank en de groeten,


Rico
 
Er is dus sprake van een misverstand. Alex heeft gereageerd in mijn topic waar ik mijn plaatsje aanbod nadat ik onderuit gegaan ben, maar Rico is daar op een of andere manier tussen gekomen.

Alex heeft dat niet in de gaten gehad en gedacht dat Rico Replica (ik dus) was ...

Ik voel me nu wel een beetje genaaid, want ik heb op heel korte termijn met alle mogelijke moeite nog geprobeerd om een vervanger te regelen. Ik heb nog zitten bellen vanuit Luxemburg en een vriend dit topic laten starten. Nu gaat Rico er met het geld vandoor, dat vind ik niet rechtvaardig. (Ik kan het heel hard gebruiken als student met FZR in puin) ...
 
Laatst bewerkt:
Edit: laat maar niet alles gelezen. En ik moet me eigenlijk nergens mee bemoeien.
 
Laatst bewerkt:
Je ziet het verkeerd, Pocahontas heeft de mail van Freebike en die Rico gestuurd had gecopied in haar post.
 
risico van de sport denk ik dan maar

of je verzekeren tegen de kans dat je niet meekan evt :?
 
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik doe alle mogelijke moeite om mijn plek kwijt te raken en jij (Rico) knalt ff mijn topic in en door een misverstand blijf ik met lege handen achter.

Je zal het ook wel niet allemaal zo bedoeld hebben, maar om eerlijk te zijn voel ik me wel genaaid.
 
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik doe alle mogelijke moeite om mijn plek kwijt te raken en jij (Rico) knalt ff mijn topic in en door een misverstand blijf ik met lege handen achter.

Je zal het ook wel niet allemaal zo bedoeld hebben, maar om eerlijk te zijn voel ik me wel genaaid.

Jezus zeg, je doet net of er weet ik wat gebeurd is...lig je nou nog steeds te emmeren over een paar kutcenten?!

;( ;( ;( "ik blijf met lege handen achter....en ik heb zoooo mijn best gedaan!" Hou toch op zeg, er zijn wel ergere dingen :j
 
Jezus zeg, je doet net of er weet ik wat gebeurd is...lig je nou nog steeds te emmeren over een paar kutcenten?!

;( ;( ;( "ik blijf met lege handen achter....en ik heb zoooo mijn best gedaan!" Hou toch op zeg, er zijn wel ergere dingen :j
Als het om maar een paar kutcenten gaat, dan vind je het ook vast niet erg om gewoon het geld aan hem over te maken. Hij heeft zijn plek afgestaan en Alex reed in zijn plaats mee. Rico heeft dus geen recht op het geld.
 
Als het om maar een paar kutcenten gaat, dan vind je het ook vast niet erg om gewoon het geld aan hem over te maken. Hij heeft zijn plek afgestaan en Alex reed in zijn plaats mee. Rico heeft dus geen recht op het geld.
:^

Helemaal mee eens.
 
Kom maar halen dan:

Rico en Aimée Otten
Offenbachstraat 168
5011 EK TILBURG
013-456 09 43


En er is wel degelijk met RICO over en weer gemaild. Dus WIE heeft er nou recht op dat KUTgeld?
 
Laatst bewerkt:
Als het om maar een paar kutcenten gaat, dan vind je het ook vast niet erg om gewoon het geld aan hem over te maken. Hij heeft zijn plek afgestaan en Alex reed in zijn plaats mee. Rico heeft dus geen recht op het geld.

Op vrijdag 17 mei 2002 20:40 schreef - Pocahontas - het volgende:
Kom maar halen dan:

Rico en Aimée Otten
Offenbachstraat 168
5011 EK TILBURG
013-456 09 43


En er is wel degelijk met RICO over en weer gemaild. Dus WIE heeft er nou recht op dat KUTgeld?

Lijkt mij duidelijk niet? Dit topic is toch gestart door rEPLICa, dus het gaat om zijn plek en dus zijn centen... En voor een student zijn er dat nog genoeg om ff achteraan te gaan.
 
En er is wel degelijk met RICO over en weer gemaild. Dus WIE heeft er nou recht op dat KUTgeld?
Als rico hem heeft gemailt na dit topic te hebben gezien dan is dat "niet netjes". Zeker niet omdat rico ruim van te voren wist dat ie niet mee ging en toen de kans is geboden op een vervanger.. maar dat wou hij zelfs niet.
Anders is het wel als rico gemailt is door alex..
 
Laatst bewerkt:
Jezus zeg, je doet net of er weet ik wat gebeurd is...lig je nou nog steeds te emmeren over een paar kutcenten?!

;( ;( ;( "ik blijf met lege handen achter....en ik heb zoooo mijn best gedaan!" Hou toch op zeg, er zijn wel ergere dingen :j

Jij werkt zeker 40 uur in de week.....

Niet iedereen heeft veel geld terwijl hij/zij motor rijdt, soms wel juist omdat hij/zij motor rijdt.

Al het geld wat ik verdien gaat naar mijn motor. Dat is niet zielig, maar meer geld heb ik dus ook niet. Gaat er iets stuk, dan moet ik heel hard sparen wil het kunnen maken. Dus denk nou niet dat 150 euro (ik gok ff hoe duur het is hoor) niks is. En wees dan ook zo vriendelijk om het aan hem over te maken, want benzine is duur.
 
waar blijft de reactie van alex arnold zelf dan mischien heeft hij ook wel contact gezocht met rico.
zonder dat dit topic daar bij betrokken is.
en dan is het gewoon dat rico zijn mail eerder heeft gelezen of eerder gereageerd om zijn oplaats kwijt te raken.
.
 
doet het er toe of iemand student is of 40 uur per week werkt ?
alsof studenten het erg slecht hebben
ik heb dagelijks met hun te maken en ze hebben het zoooo slecht dat ze soms nog meer voorelkaar krijgen dan de gemiddelde mens

ik kan zoveel willen, als mn geld op is moet ik een keuze maken met wat ik wegstreep
doe ik dat niet dan zal ik aan de grond zitten met mn geld, 0,0 is het dan dus afgelopen met de pret
ik kon voorheen ook niet alles doen wat ik wilde en moest ook veel laten vallen omdat het geld er gewoon niet was

als je het geld er niet voor hebt of erg krap zit , doe dan bepaalde dingen niet

en dan nog, als 1 der heren wel was gegaan was het geld ook op , benzine verstookt, onderhoud aan de motor, snacks enz enz, dus nog meer geld dan een inschrijving

als ik het was zou ik het er lekker bij laten
niet meer zeuren en afzeiken,
stuur elkaar mails en ga niet als een stel kinderen een groepjesvorming opzetten door iedereen tegenelkaar op te stellen
vecht het lekker zelf uit met degenen die de dupe zijn zgn
( in mijn ogen zijn er gewoon mensen de dupe van zichzelf en eigen daden van wat voor aard dan ook ipv door de schuld van anderen hier )
 
doet het er toe of iemand student is of 40 uur per week werkt ?
alsof studenten het erg slecht hebben
ik heb dagelijks met hun te maken en ze hebben het zoooo slecht dat ze soms nog meer voorelkaar krijgen dan de gemiddelde mens

ik kan zoveel willen, als mn geld op is moet ik een keuze maken met wat ik wegstreep
doe ik dat niet dan zal ik aan de grond zitten met mn geld, 0,0 is het dan dus afgelopen met de pret
ik kon voorheen ook niet alles doen wat ik wilde en moest ook veel laten vallen omdat het geld er gewoon niet was

als je het geld er niet voor hebt of erg krap zit , doe dan bepaalde dingen niet

en dan nog, als 1 der heren wel was gegaan was het geld ook op , benzine verstookt, onderhoud aan de motor, snacks enz enz, dus nog meer geld dan een inschrijving

als ik het was zou ik het er lekker bij laten
niet meer zeuren en afzeiken,
stuur elkaar mails en ga niet als een stel kinderen een groepjesvorming opzetten door iedereen tegenelkaar op te stellen
vecht het lekker zelf uit met degenen die de dupe zijn zgn
( in mijn ogen zijn er gewoon mensen de dupe van zichzelf en eigen daden van wat voor aard dan ook ipv door de schuld van anderen hier )

Zoals ik al zei, ff delen. Iedereen liev en alles goed... Sjeez, is dat nou ze moeilijk?
 
Zoals ik al zei, ff delen. Iedereen liev en alles goed... Sjeez, is dat nou ze moeilijk?
vroeg ik jou wat ?

ik geef hier alleen maar een samenvatting van gezeik aan

lekker zelf uit laten zoeken en je er niet meer mee bemoeien dus :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan