Vrijheid in posten, posts niet sluiten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukic

MF veteraan
22 sep 2002
2.032
0
Den Haag
08/10/2002 14.31 uur

Ik ben een uurtje geleden een post gestart die nu alweer gesloten is. Ik kreeg er nog de nodige redelijk reacties op en snap daarom niet waarom hij alweer gesloten is. Er is toch niks ergs aan een post die over de gang van zaken hier op MF gaat. Ik vind dan ook dat er op dit punt wat meer vrijheid van meningsuiting gegeven mag worden. Moderators of operators (of wat dan ook) let it be how it goes (tot zekere hoogte, vanzelfsprekend).

P.S. ik pleit voor een automatische spellingscontrole op MF ;-)
 
Dit bedoel ik dus...

Dit gaat wel ergens over...

Over kunnen zeggen wat je wil... ook al is het niks. Wie maakt trouwens uit of het niks is? Misschien betekend de grootste onzin voor iemand anders wel alles! Laat het forum zichzelf leven. Is het niks dan zal dit door de meerderheid zo gezien worden en verdwijnd de bewuste post vanzelf in de anonimiteit. Maar kom op zeg, niet bepalen voor iemand anders.
 
08/10/2002 14.31 uur

Ik ben een uurtje geleden een post gestart die nu alweer gesloten is. Ik kreeg er nog de nodige redelijk reacties op en snap daarom niet waarom hij alweer gesloten is. Er is toch niks ergs aan een post die over de gang van zaken hier op MF gaat. Ik vind dan ook dat er op dit punt wat meer vrijheid van meningsuiting gegeven mag worden. Moderators of operators (of wat dan ook) let it be how it goes (tot zekere hoogte, vanzelfsprekend).

P.S. ik pleit voor een automatische spellingscontrole op MF ;-)
Volgens mij is er toch ook vrijheid van meningsuiting ?
Alleen je gelijk proberen te halen door steeds maar een nieuw topic te starten lijkt me niet zo'n goed plan.
Stuur eens een mailtje naar de MOD die jouw topic heeft gesloten.

Die spellingscheck zou niet gek zijn nee :P
 
Dit bedoel ik dus...

Dit gaat wel ergens over...

Over kunnen zeggen wat je wil... ook al is het niks. Wie maakt trouwens uit of het niks is? Misschien betekend de grootste onzin voor iemand anders wel alles!
De grootste onzin kan je kwijt op een onzin forum, niet op het Motor-forum.
Op dinsdag 08 oktober 2002 14:41 schreef Lukic het volgende:
Laat het forum zichzelf leven. Is het niks dan zal dit door de meerderheid zo gezien worden en verdwijnd de bewuste post vanzelf in de anonimiteit. Maar kom op zeg, niet bepalen voor iemand anders.
Helaas werkt het niet zo. Uit het verleden is gebleken dat mensen zich niet kunnen beheersen.

Een advies voor je Lukic, lees eens de FAQ.
Deze gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan