Vrijspraak na onterechte bekeuring

M'n verleden (2 mnd geleden op exact dezelfde plek ;( ) werkt echter weer tegen....
Als je zelflerende eigenschappen hebt en volgens mij krijg je die vanzelf na een dikke prent dan hou je vanzelf in op dat soort plekken waar je flink de sjaak was.
Juist jou verleden zou je vrij pleiten, op elke andere plek had je geen recht van spreken als "notoire" wegmisbruiker maar daar, juist daar hou je in.
 
ja het is zuur als een agent weer eens fout bezig is.
daar gaan we weer :N

heb het zelf een keer mee gemaakt dat een agent de regels overtrad, kon een nacht de cel in en was toen het gezeik ook zat dat ik de dikke bekeuring maar heb betaald :')
Jij maakt ook ALLES mee en ze moeten ook ALTIJD jou hebben _O-
overigens geen commentaar, ik vind het alleen grappig
 
daar gaan we weer :NJij maakt ook ALLES mee en ze moeten ook ALTIJD jou hebben _O-
overigens geen commentaar, ik vind het alleen grappig


agenten maken ook fouten, alleen willen ze het schijnbaar zelf niet altijd toegeven...

nee ze moeten mij niet altijd hebben alleen op dat moment trof ik een gigantische eikel waarvan later bleek dat hij net gedumpt was door zijn vriendin :')

(ik kende zijn ex toevallig via via en kwam er toen achter, hij had zijn dag niet :P )

en ik maak idd veelmee :P
 
Toen we gingen invoegen op een N weg reden m'n vrienden heel hard en heb ik me echt gewoon aan de snelheid gehouden (80).

Als ze me daarna op de video hebben, dan heb ik wel max 30 te hard gereden, maar dat is het dan ook wel. Ik heb op het moment van laseren helemaal niet te hard gereden en nu wordt het evt mijn woord tegen die dat van hen.
Euhm misschien had iemand dit al opgemerkt, maar ik begrijp het niet helemaal..

Heb je nou wel of niet te hard gereden?
 
Hallo.

Ik heb vandaag behoorlijk wat meegemaakt en wil dit met jullie delen en hoop dat er een aantal onder jullie zijn die tips kunnen geven.

Vandaag reed ik met 5 vrienden de snelweg af.
Toen we gingen invoegen op een N weg reden m'n vrienden heel hard en heb ik me echt gewoon aan de snelheid gehouden (80). Een aantal van ons, waaronder ikzelf, hebben 2 mnd geleden nl al een bekeuring van 400 euro gekregen op hetzelfde punt.

Plots zat er 5 min later een dikke R32 achter ons.
Die haalde mij en m'n maatje (over een dubbel doorgetrokken streep) in en toen wisten wij al genoeg -> politie |(

Hij haalde toen nog een aantal auto's in en haalde toen 2 maatjes van de weg (die andere 2 waren al te ver weg). Ze hebben de rijbewijzen van die jongens ingenomen omdat ze ons allemaal van achteren (ze stonden onder het viaduct bij de afrit) hebben gelaserd en de snelheid was 146 waar je 80 mag. De agent gaf toen bij mijn 2 gepakte maatjes aan dat mijn andere maatje en ikzelf ook nog wel aan de beurt kwamen.

Sterker nog, ze hadden zelfs nog een auto achter ons aangestuurd (alsof je een of andere grote crimineel bent :N ), maar wij hadden helemaal geen stop teken gekregen en hebben wel bewust even een iets andere weg naar huis gereden ;)

De hele manier van meten deugt echt van geen meter, maar ik zal me even beperken tot mijn probleem.

Wat nu als ik een bekeuring thuis krijg, terwijl ik echt helemaal niet te hard heb gereden!!!!!?? Als ze me daarna op de video hebben, dan heb ik wel max 30 te hard gereden, maar dat is het dan ook wel. Ik heb op het moment van laseren helemaal niet te hard gereden en nu wordt het evt mijn woord tegen die dat van hen.

En het allerminste is nog dat ik natuurlijk de schijn tegen heb omdat ik een paar weken geleden nog met 49 te hard ben gepakt.....

Wat kun je in hemelsnaam tegen zoiets doen?!!? Mijn gepakte maatje zei ook tegen de agent dat hij de lasergun met daarop de snelheid wilde zien, maar de agent zei dat hij dat niet meer had en dat hij hem maar op z'n woord moest geloven. Hij mag dat omdat hij een eed heeft afgelegd.

Hoor graag jullie reacties.

Groeten,

Mensen doen alles om jullie gevaarlijkewegpiraten van de straat te houden.
Je kan nog beter drugs verkopen, of je illegale nichtje "importeren" dan dat je je gas even open trekt.
:r op zn voorhoofd
 
Idd, vriend en politieagent gaat echt niet samen! B|

:P

dikke vandale online

politie:
po·li·tie de; v 1 organisatie, belast met het toezicht op de openbare orde en veiligheid, het tegengaan van strafbare feiten enz.

agent:
agent de; m,v -en 1 zaakgelastigde, vertegenwoordiger in handel, bankwezen enz.: verzekeringsagent 2 op twee na laagste rang bij de regiopolitie; politieagent 3 spion

muwhahaha :P
 
Ik vind het verhaal toch een beetje vreemd,

Je reed niet te hard, dan weer 30 kilometer wel te hard,
je neemt een andere weg naar huis omdat je weet dat je gemeten bent. je hebt niets gezien.
denk niet dat je er mee weg komt.
ben wel met je eens dat ze beter boeven kunnen gaan vangen ;)
no offence TS, serieus, maar ik snap het idd ook niet.

Eerst heb je de hele tijd 80 gereden en had je niet door dat je gelaserd was

en later in het bericht had je het wel door en weet je dat je dáár niet te hard reed maar wel ergens 30 te hard..

Het kan mijn leeskunst zijn, maar ik snap het niet hélemaal meer :P

natuurlijk wil ik je wel graag op je blauwe/groene/bruine ogen geloven dat je 't niet deed, want ik was er niet bij :')

Maar toch.... ik snap 't even niet meer :P
 
no offence TS, serieus, maar ik snap het idd ook niet.

Eerst heb je de hele tijd 80 gereden en had je niet door dat je gelaserd was

en later in het bericht had je het wel door en weet je dat je dáár niet te hard reed maar wel ergens 30 te hard..

Het kan mijn leeskunst zijn, maar ik snap het niet hélemaal meer :P

natuurlijk wil ik je wel graag op je blauwe/groene/bruine ogen geloven dat je 't niet deed, want ik was er niet bij :')

Maar toch.... ik snap 't even niet meer :P

UPDATE

Moet zeggen dat ik niet had verwacht dit er mensen 4-5 mnd na het openen van dit topic nog zouden reageren. Vandaar dat ik niet eerder heb gereageerd.

Ik heb het inderdaad niet goed en onduidelijk verwoord.
Was nog te geëmotioneerd op het moment van het plaatsen van het topic.

Excuses daarvoor.

Op het moment van laseren heb ik niet te hard gereden, daarna vermoedelijk wel een beetje en dat zou men op band hebben. De bekeuring zou echter voor de snelheidsovertreding die tijdens het laseren was geconstateerd worden opgemaakt en een doorgetrokken streep die men ook op band zou hebben.


Ik heb 3 weken geleden, na bijna 5 maanden! m'n bekeuring binnen gekregen.
Het voorstel is 640 euro. Over de doorgestrokken streep etc heb ik niets meer gehoord.

Ik ga echter niet akkoord en heb een advocaat genomen.

De andere 3 jongens hebben:

1 persoon: 2 weken eerder dan dat ik de bekeuring heb gehad ook een bekeuring van 640 euro binnen gekregen. Heeft dezelfde advocaat als dat ik heb ingeschakeld in de arm genomen.

De jongens die staande waren gehouden:

1 persoon: bekeuring van 640 euro gehad en 5 dgn rijbewijs kwijt.
1 persoon: mbv advocaat na ongeveer 2 weken rijbewijs teruggehad en nu in hoger beroep tegen de ontzegging die werd geeist (3 maanden). De hoogte van de bekeuring is overigens nog niet gecommuniceerd. Reden dat zijn straf zo zwaar is, is dat hij eerder (samen met mij :? ) met 49 te hard is gepakt.

Hij is overigens al een keer voor de rechter verschenen en deze heeft een extra zitting ingelast omdat de agent ook moet worden gehoord.
 
Laatst bewerkt:
das nog wel taaie bende, 5 maanden na de tijd 640eurie aftikken :')

hoop voor je dat je er nog onderuit, of anders goed mee weg komt :')

succes met de hele scheiBe O-)
 
In je startpost zeg je:

Als ze me daarna op de video hebben, dan heb ik wel max 30 te hard gereden, maar dat is het dan ook wel.

Okee, ik mag niet vooroordelen maar vind je het vreemd dat je de schijn tegen je hebt dat je maar 30 per uur te hard hebt gereden?

- Je was twee maanden eerder al met 50 per uur te hard gepakt.
- Je fiets / pak geeft de schijn van een racer / hardrijder.
- Ik lees in je handtekening op MF: Speed is everything _O-
- Ik zoek op Google naar een antwoord van jou op MF en daar zie ik gelijk dit: "Maar als je van doorrijden houd net als ik *D ... ".
- Je roept voordat je de boete binnen hebt dat de boete al onterecht is.

En dan geloven dat je maar max 30 te hard had gereden? Daar geloof ik geen aars van.

De fiets die jij hebt zit in een enkele seconde al op 50 per uur te hard en het zo me niks verbazen dat deze agenten ook jou zo hard hebben zien vliegen en dat je zelf niet eens door had dat je ook daadwerkelijk zo hard hebt gereden omdat dat voor jou de normaalste zaak van de wereld is.

640 Euro is een hoop geld... daar kan je tegenwoordig 2 weken voor naar Gran Canaria. :') En van dat geld wat die advocaat kost kan je in die 2 weken Gran Canaria gratis bier zuipen :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan