vrijwillige bijdrage nieuwe server

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Stort ook geld op de rekening van deze arme mod die bijna failliet gaat aan bijdragen voor de staat. ;( :(
 
Ruud vind het zelf niet nodig om geld te storten.
Dus ik stort niks.
Als het weer nodig is ben ik weer van de partij :)

In augustus komt er een andere motor.
Ik heb mijn centjes hard nodig :P
 
Neuj, heel aardig van je Lage CB, maar ik/wij vinden het wel goed zo. Als het niet echt nodig is doen we deze keer niet mee. Zo kun je om de paar maanden wel iets verzinnen....maaaaar nogmaals erg attent van je! :)
 
Haha! Oeps, ik zat er een jaartje naast geloof ik! Het is dan al laat hé :P
Random Hero, wie was je nou voor? Bert of Henk? Slaat dat trouwens op Hans Teeuwen?
 
Ik ook.. :) Het wás een oud topic, maar de laatste tijd zijn er toch een aantal (waaronder ik) die alsnog een bijdrage hebben geleverd.. Het lijkt me niet echt zinvol om dit in meerdere topics tegelijk te doen..
Bananeman, kan een topic dat ouder is dan een paar maanden rood gaan flashen of zo? Dit is vrij vermoeiend....
 
Boeien... Wie wat wil storten doet dat.. wie niet, ook goed. Wat is nou het probleem. Dat het topic een mega kick heeft gehad so what... Het kost allemaal geld, we hebben er allemaal plezier van dus zolang het geld MF ten goede komt heb ik er geen probleem mee.

Mijn pleuro's zijn bij mij al afgeschreven en misschien is het een idee om met donateurs te gaan werken. Geheel op vrijwillige basis. Als je dan een bijdrage hebt overgemaakt krijg je de status donateur aan je nick of zoiets. 1x in het jaar een kort verslagje en voila iedereen blij en MF krijgt een betere financiele basis. Of het geld nou gebruikt wordt voor de server (als dat nodig is) of er wordt iets mee gedaan met de activiteitencomissie je kan er alle kanten mee op.

Maar da's maar een idee...
 
het lijkt mij sterk dat de prijs van de nieuwe server word betaalt door de oude :? k6 vergoed de prijs van een nieuwe p4 mischien dat ik mijn thunderbird 800 hier maar moet verkopen :+
 
Boeien... Wie wat wil storten doet dat.. wie niet, ook goed. Wat is nou het probleem. Dat het topic een mega kick heeft gehad so what... Het kost allemaal geld, we hebben er allemaal plezier van dus zolang het geld MF ten goede komt heb ik er geen probleem mee.

Mijn pleuro's zijn bij mij al afgeschreven en misschien is het een idee om met donateurs te gaan werken. Geheel op vrijwillige basis. Als je dan een bijdrage hebt overgemaakt krijg je de status donateur aan je nick of zoiets. 1x in het jaar een kort verslagje en voila iedereen blij en MF krijgt een betere financiele basis. Of het geld nou gebruikt wordt voor de server (als dat nodig is) of er wordt iets mee gedaan met de activiteitencomissie je kan er alle kanten mee op.

Maar da's maar een idee...


jij wil niet weten wat ze met je bijdrage doen :+
Snel is het wel maar of het nou direct van invloed is op de snelheid van MF ;)
Waar gaan onze bijdragen naartoe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan