VRO 1 28 augustus in Assen

rjeggens

MF veteraan
14 jul 2003
1.554
0
Eelde
Ik ga 28 augustus VRO 1 doen in Assen.. Nog meer mensen van hier die zich daarvoor hebben opgegeven??
 
dan zit ik in de eifel jammer anders was ik wel ff komen kijken.
ik zelf heb vorig jaar op assen mijn VRO1 gehaald en dat met een motor die kapot ging.

dus jongens als je je motor goed kent kwa techniek dan komt het altijd goed ;)
 
Ik hoop dat ik mijn divje dan weer inelkaar heb.. Ben aan het klooien met mijn achterveer.. Die wil ik strakker hebben, maar volgens mij heb ik iets niet goedgedaan, als ik nu een beetje hard een bocht induik, dan gaat de voorkant wat stuiteren...
Beetje vreemd :)
 
stel je veer iets slapper achter lijkt me dat deze te hard staat
Au contraire.. hij stond veel te slap, waardoor hij tegen zijn limiet aanbonkte.. Dan heb je opeens helemaal geen vering meer.. Hij staat nu op standje spijkterhard, en dat voldoet vooralsnog.. Zometeen maar ff :] :]
 
Dan zien we je de 28ste wel. Mijn motor moet dan ook weer klaar zijn, staat nu bij de dealer voor een nieuwe nokkenasketting / spanner. Helaas een duur cbr1000f kwaaltje :( .
 
Heb er super veel zin in.. Ik hoop dat het zulk weer is als aan het begin van de avond. Nu stormt het en komt het weer met bakken (bakjes?) uit de hemel. Mijn eerste VRO hoop ik wel met droog weer te doen.. Ben nogal een mietje in de regen :) :) :)
 
Woei! Het lijkt droog te worden zaterdag...

Weet iemand of je ook nog een rondje circuit maakt die dag, trouwens? Lijkt me wel een keer geinig..
 
YESSS ! Heb mijn motor vandaag weer opgehaald bij de motorzaak dus ik ben gelukkig zaterdag aanwezig. Hopen dat het droog blijft.
 
Ik hoorde van 'Ikbengek' dat "we" waarschijnlijk alleen gebruik gaan maken van de noordlus dit omdat er om het nationale circuit al andere dingen te doen zijn.

Verder heb ik er veel zin in en ik hoop natuurlijk op lekker weer.
Tot morgen y'all
 
Super weertje.. Super groep.. Nu tijd om de div te verkopen en echt uit te zien naar iets anders. Ik weet wel dat ik VRO 1 nog een keertje ga doen volgend jaar. Het ging allemaal, maar het kan allemaal best wat netter...

Enneeh, met 1,8 bar in je achterband, kun je nog best redelijk sturen *kuch*
 
Vandaar dat dat ding zo stabiel was rechtdoor ;) niks met gyroscopisch effect te maken

Het was idd prima weer maar toch vind ik de cursus an sich wat beperkt.
Het uitwijken was wel leerzaam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan