VRO-1 in België

Mordante

Die hard MF'er
3 feb 2005
888
0
Leiden
Hallo mensen,

Ik heb er wel eens over gedacht om VRO-1 te doen maar in Nederland zijn ze vrij streng wat de motor betreft. Nu hoop ik dat ze in België iets minder streng zijn mbt uitlaat geluid en knipperlichten (werken niet of slecht bij mij) etc. Dus wie kan mij vertellen over er een VRO of iets wat daar op lijkt ook in België bestaat en of je daar wel met een oude motor mee mag doen.
 
Ze deelde met de Pitstopdag van TenKate allemaal flyers uit over een VRO in het buitenland. Duurde wel alleen dan 3 dagen voor iets van 350 euro. :)
 
zou je niet gewoon je knipperlichten in orde maken?

En de uitlaat dan? Maar je hebt wel gelijk ik moet iets aan mijn knipperlichten doen. Voor heb ik geen knipperlichten. Achter wel maar deze werken meestal niet. Moet even gaan uitzoeken waarom. Alleen ik heb geen verstand en twee linker handen. Mijn remlicht doet het sionds kort weer wel en ik heb toen ook maar een spiegeltje gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
vorig jaar van wat belgen vernomen dat het op een oefenterrein van de zwaantjes (motorpolitie) gehouden word onder hun leiding.
 
En de uitlaat dan? Maar je hebt wel gelijk ik moet iets aan mijn knipperlichten doen. Voor heb ik geen knipperlichten. Achter wel maar deze werken meestal niet. Moet even gaan uitzoeken waarom. Alleen ik heb geen verstand en twee linker handen. Mijn remlicht doet het sionds kort weer wel en ik heb toen ook maar een spiegeltje gemonteerd.
Je zegt het zelf al, rondrijden zonder knipperlichten, en voorheen ook zonder remlicht...

je hebt idd geen verstand.

Sorry inkoppertje ;)
 
En de uitlaat dan? Maar je hebt wel gelijk ik moet iets aan mijn knipperlichten doen. Voor heb ik geen knipperlichten. Achter wel maar deze werken meestal niet. Moet even gaan uitzoeken waarom. Alleen ik heb geen verstand en twee linker handen. Mijn remlicht doet het sionds kort weer wel en ik heb toen ook maar een spiegeltje gemonteerd.

Is het al weer vrijdag?

Zo niet, besteed dat geld voor die VRO dan liever aan het deugdelijk (laten) maken van je motor.... -O-
 
Laatst bewerkt:
En de uitlaat dan? Maar je hebt wel gelijk ik moet iets aan mijn knipperlichten doen. Voor heb ik geen knipperlichten. Achter wel maar deze werken meestal niet. Moet even gaan uitzoeken waarom. Alleen ik heb geen verstand en twee linker handen. Mijn remlicht doet het sionds kort weer wel en ik heb toen ook maar een spiegeltje gemonteerd.

Tegenwoordig zijn er ook mensen die een opleiding hebben gedaan om te kunnen kijken wat het probleem is aan jouw motor, en dit probleem te verhelpen.
Dat is best een uitkomst voor mensen met twee linkerhanden :Y
 
En de uitlaat dan? Maar je hebt wel gelijk ik moet iets aan mijn knipperlichten doen. Voor heb ik geen knipperlichten. Achter wel maar deze werken meestal niet. Moet even gaan uitzoeken waarom. Alleen ik heb geen verstand en twee linker handen. Mijn remlicht doet het sionds kort weer wel en ik heb toen ook maar een spiegeltje gemonteerd.


_O- Dit kan echt alleen in belgie,...
 
Tegenwoordig zijn er ook mensen die een opleiding hebben gedaan om te kunnen kijken wat het probleem is aan jouw motor, en dit probleem te verhelpen.
Dat is best een uitkomst voor mensen met twee linkerhanden :Y

Klopt maar die mensen vragen vaak veel geld per uur €40 to €80 en dat is best een hoop geld als iemand een paar uur met je motor bezig is.
 
Klopt maar die mensen vragen vaak veel geld per uur €40 to €80 en dat is best een hoop geld als iemand een paar uur met je motor bezig is.


dus dat er dalijk iemand achterop je klapt omdat je remlicht het weer eens niet doet (en hij je dus niet ziet remmen), waardoor je fiets helemaal kapot is en jij misschien wel verlamd of dood is je geen 40 euro waard? :')
 
Klopt maar die mensen vragen vaak veel geld per uur €40 to €80 en dat is best een hoop geld als iemand een paar uur met je motor bezig is.
Als je er geen geld aan uit wil geven moet je ook geen motor gaan rijden.
Ja, die mensen moeten ook gewoon betaald worden, ik doe dat graag voor mijn eigen veiligheid op de motor en die van de andere weggebruikers om mij heen.
Laat jij maar liever je motor thuis staan, is een stuk veiliger voor ons alllemaal :)
 
Als je er geen geld aan uit wil geven moet je ook geen motor gaan rijden.
Ja, die mensen moeten ook gewoon betaald worden, ik doe dat graag voor mijn eigen veiligheid op de motor en die van de andere weggebruikers om mij heen.
Laat jij maar liever je motor thuis staan, is een stuk veiliger voor ons alllemaal :)

:^

dus dat er dalijk iemand achterop je klapt omdat je remlicht het weer eens niet doet (en hij je dus niet ziet remmen), waardoor je fiets helemaal kapot is en jij misschien wel verlamd of dood is je geen 40 euro waard?

:^



Had toch ook liever het geld gebruikt om mijn motor tip top te krijgen, om zo niet mezelf kapot te rijden ( of anderen). :/
Wel weer positief dat je VRO wil gaan doen. :Y Verander je nick in : Paradox *D
 
Laatst bewerkt:
Ah ja,... :$


Dit kan echt alleen in Nederland... krenterige gekken :) O-)
*O*


Hehe,
maar zou je VRO-1 wel in België doen? Rijd TS dan wel offroad ?
niet vergeten: soms ligt hier asfalt tussen de putten (op autosnelweg)
en op binnenbanen is asfalt iets volledigs onbekend :-)

verder: ik kan je niet helpen met je vraag -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan