VRO 1 Veldhoven 30 augustus a.s

Fore

MF veteraan
In memoriam
27 feb 2002
23.485
0
Eindhoven (regio)
Wie o wie gaat er nog naar de vro 1 in veldhoven op 30 augustus aanstaande? de eerste stap naar beter :] :]

ikke is benieuwd.
 
Je bent veels te laat.
Hellraiser en ikke, zei de gek, zijn vorige maand al geweest. Had toen gekomen |(

Hadden we er een motor-forum-VRO van kunnen maken ;)
 
Thanks guys, maare zaken gaan voor het pleziertje in mijn geval.....daarom kan ik ook nu pas ....helaas, ik had er graag bijgeweest met jullie twee. }) })
 
Thanks guys, maare zaken gaan voor het pleziertje in mijn geval.....daarom kan ik ook nu pas ....helaas, ik had er graag bijgeweest met jullie twee. }) })
Volgend jaar VRO 2 :P
Eens kijken of we dan misschien met wat meer MF-ers daar heen kunnen/willen gaan :}
 
Check je polis. Ik wel, maar je kunt sowieso bij de KNMV die de VRO organiseert een dagverzekering afsluiten zodat je je no-claim niet verliest mocht er iets gebeuren.
Behalve als je, net als ik, een ouwe fiets rijd |( (Geen dagverzekering voor mij dus :j )
 
Op dinsdag 25 juni 2002 20:29 schreef Bananeman2002 het volgende:Ja. Niet voor de VRO3 trouwens.
Om aan VRO 3 mee te mogen doen is VRO 1 ook verplicht hoor ;)
Of bedoelde je dat ook :?

Check je polis. Ik wel, maar je kunt sowieso bij de KNMV die de VRO organiseert een dagverzekering afsluiten zodat je je no-claim niet verliest mocht er iets gebeuren.
Juustem...moet je gewoon ff navragen bij je verzekeringsagent.
Ik was het ook niet, maar een dagverzekering kan geen kwaad en kost ook niet zoveel geld ;)
 
Moet je eerst VRO 1 halen om aan VRO 2 te mogen deelnemen :?
Ben je verzekerd met VRO-cursussen :?
Jazeker Froggy, ga je mee? kan nooit kwaad om je fiets nog beter te leren kennen. En ja, je kunt een dagverzekering afsluiten en je krijgt van mij het 1ste kopje koffie :)
 
Heb ik nog niet naar geinformeerd.
Ik zal het binnenkort eens doen.
Is volgens mij per verzekeringsmaatschappij verschillend.
Voor zover ik weet krijg je bij alle verzekeringsmaatschappijen een korting (verschild per verzekeraar) op de premie die je betaald.

Ik heb vandaag net mijn nieuwe verzekeringspapieren binnen gekregen en die eikels zijn vergeten om er de korting vanaf te halen |(
Morgen dus weer ff bellen :)
 
Voor zover ik weet krijg je bij alle verzekeringsmaatschappijen een korting (verschild per verzekeraar) op de premie die je betaald.
Iemand heeft ook de MFCD gedaan en kreeg geen korting bij zijn verzekeringsmaatschappij.
Maar wie het was weet ik niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan