VRO 1

Ik vind het zonde van je geld zo,n VRO cursus moet je ook ondehouden,
ik heb hem ook gedaan nou de helft ben ik na de winterstop alweer vergeten.

Persoonlijk ging ik liever voor een circuit-cursus voor het betere
bochten werk kijk daar heb je wat aan :9
 
Ik vind het zonde van je geld zo,n VRO cursus moet je ook ondehouden,
ik heb hem ook gedaan nou de helft ben ik na de winterstop alweer vergeten.

Persoonlijk ging ik liever voor een circuit-cursus voor het betere
bochten werk kijk daar heb je wat aan :9

Uhhh.... eerst leren lopen, dan rennen! :)
 
Euh.. :?
't Zal wel aan mij liggen, maar ik zie op de site van de KNMV niet wat de aanvullende dagverzekering kost, alleen maar dat je 'm af kan sluiten. 't Hangt vast van de waarde van je motor af natuurlijk, maar kan iemand een indicatie geven?
 
Euh.. :?
't Zal wel aan mij liggen, maar ik zie op de site van de KNMV niet wat de aanvullende dagverzekering kost, alleen maar dat je 'm af kan sluiten. 't Hangt vast van de waarde van je motor af natuurlijk, maar kan iemand een indicatie geven?

ook er opletten dat als je iets gebeurd dat ook een van de instructeurs in de buurt is als je een "schuiver" oid meemaakt anders valt er niks te claimen :(
(wordt je in het begin specifiek vertelt !)
 
Euh.. :?
't Zal wel aan mij liggen, maar ik zie op de site van de KNMV niet wat de aanvullende dagverzekering kost, alleen maar dat je 'm af kan sluiten. 't Hangt vast van de waarde van je motor af natuurlijk, maar kan iemand een indicatie geven?

Dagverzerkering kost 60 Euro en annuleringsverzekering 12.50
 
ook er opletten dat als je iets gebeurd dat ook een van de instructeurs in de buurt is als je een "schuiver" oid meemaakt anders valt er niks te claimen :(
OK, dus als ik van plan ben onderuit te gaan eerst even kijken of er wel een instructeur in de buurt is ;) Maar goed dat je het zegt.
Dagverzerkering kost 60 Euro en annuleringsverzekering 12.50
Bedankt :}
 
Gaat er nog iemand op 10 april naar Lelystad??? (Ik wel nl :z )
Heb er erg veel zin in, heb al een keer als passagier meegedaan, maar nu eindelijk lekker zelf rijden!!!
 
Er is op 1 mei in Oirschot in onze groep een plaatsje vrij gekomen. Ik zal in de groep zitten samen met SpikeR6 de rest zijn van "mijn" motorclub. Er rijd van alles van chopper tot racer en de leeftijd varieert tussen de 22 en 50. Geef een gil op msn aangezien ik dit in meerdere topics neer zet.

Wie het eerst komt die het eerst maalt...
 
Laatst bewerkt:
Zo, mijn VRO1 zit er voor dit jaar op :) Was een erg leerzame dag vandaag in Oirschot.
Echt een aanrader voor iedereen. Alleen zou ik de volgende keer bij een VRO1 geen aparte verzekering afsluiten, aangezien het behoorlijk 'braaf' is en je geen leipe dingen MOET doen.

- slalom om pionnetjes (hier presteerde ik het om de 1e keer 3 van de 5 pilonnetjes om te rijden, verkeerde techniek - dus weer wat geleerd)
- halve draai
- over een band rijden (lijkt errug tricky maar is piece of cake, gewoon doen)
- over een dikke plank rijden
- motorgymnastiek (uh... wel apart ;-)
- over een hoge wip heen rijden
- remmen met alleen je voorrem (ongeveer 70 km)
- remmen met beide remmen tot ongeveer 70 km (geen aanrader, voortaan alleen voorrem gebruiken en 1 fraaie stoppie gemaakt :z )
- remmen met troep (zand/rubber mat) op de weg
- remmen en uitwijken
- bochtentechniek (pfff, wel errug vermoeiend, 20 km. bochten rijden)

En natuurlijk de instructeurs die zich uit de naad werken ;-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan