VRO 3 13 september j.l. !!!!!!

Drassie

MF'er
15 sep 2003
84
0
Zandvoort
Voor alle die hier meededen, zet je mail en je type fiets hier even bij en licht eventueel anderen die je kent maar die misschien nog niet op dit Forum staan in. Ik zal als ik hem bewerkt heb, een deel hieropzetten... Hij is erg gaaf geworden!!!

Ok..laters!
 
Niet allemaal tegelijk reageren he...Kan het niet bijhouden...Zit er dan niemand van afgelopen zaterdag op dit Forum?... Lijkt me beregeil! :Z
 
HO STOP!!
Ik was er ook bij dus kom maar op met die film. Als het goed is sta ik er ook op, maar alleen jij weet hoe!!

LateRRRR
Hook
 
dit is echt een pruts toppic
Ik had ook al een topic geopend maar weinig respons! Maarreh ik was er wel. Heb je ook al gemaild trouwens. Waar is de TeaserMovie? Wel ff Quiktime ofzo want ik zit achter een mac! Zal nog twee anderen wakker schudden die er zaterdag ook waren dus... nog niet sluiten dit topic!
 
Kreeg net een mailtje van Patrick, en ben gelijk lid geworden van motor-forum.
Ben benieuwd naar het resultaat, ik was die dag aanwezig op een SP-1
 
Hey red racer en racing artist,

Ik heb toevallig al een stukkie gezien maar de SP-1 staat er in ieder geval goed op. Zowel de sprintjes als de stoppies waren erg gaaf om te zien. Drassie is momenteel bezig met het samenstellen van clippies + muziek dus je moet nog ff geduld hebben. Het gaat wel (in MB's) een groot filmpje worden, maar ik zal eens kijken of we hem ergens op een site kunnen droppen zodat jullie hem kunnen downloaden. Nog ff geduld dus :Z

LateRRR6

HookR6
 
Hey red racer en racing artist,

Ik heb toevallig al een stukkie gezien maar de SP-1 staat er in ieder geval goed op. Zowel de sprintjes als de stoppies waren erg gaaf om te zien. Drassie is momenteel bezig met het samenstellen van clippies + muziek dus je moet nog ff geduld hebben. Het gaat wel (in MB's) een groot filmpje worden, maar ik zal eens kijken of we hem ergens op een site kunnen droppen zodat jullie hem kunnen downloaden. Nog ff geduld dus :Z

LateRRR6

HookR6

Waarom niet een korte versie online en een registratie van de hele dag op CD/DVD?
Wil daar best voor betalen want dan zien ze thuis ook eens dat het niet alleen maar grote verhalen zijn :)
 
Het 1e stukkie is ongeveer 15MB en moet die dus ergens naar uploaden, zodat jullie het filmpje kunnen zien. Er staan alleen nog kentekennummers op de video dus dit is dus alleen maar voor degenen die er geweest zijn ;)
Heeft 1 van jullie een plek waar ik dit naar kan uploaden??? Dan zet ik hem er wel op.

Mzzl HookR6
 
Het 1e stukkie is ongeveer 15MB en moet die dus ergens naar uploaden, zodat jullie het filmpje kunnen zien. Er staan alleen nog kentekennummers op de video dus dit is dus alleen maar voor degenen die er geweest zijn ;)
Heeft 1 van jullie een plek waar ik dit naar kan uploaden??? Dan zet ik hem er wel op.

Mzzl HookR6

Heb misschien wel ruimte op een server van een kennis!
Kan je het filmpje naar mij mailen? Zelf heb ik geen inloggevens van deze server
maar dan stuur ik het filmpje door met het verzoek! E-mail heb je he!?
 
Als je MSN hebt moet je me die gegevens maar ff mailen. Dan sturen we het via MSN over. (vdhoek@hotmail.com)

LateRR
 
Kijk, nu begint het te lopen, ja, ik ben er nog mee bezig... Maar zoals Hookie zegt word ie best leuk denk ik.. DVD zal wel kunnen denk ik, maar nogmaals, ik ben ermee bezig.. Jullie horen wel waneer ik verder gevorderd ben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan