VRO cursus of niet

swetty

MF veteraan
15 jan 2002
44.236
14.138
Twente
Mede listers, ik ben aan het twijfelen....

Het voorjaar komt eraan en ik zit te twijfelen tussen een VRO cursus te volgen of een motorles te nemen onder leiding van een instructeur die een dergelijke opleiding heeft gevolgd.

Ik heb zelf het idee mijn rijstijl voor verbetering vatbaar is. Als heropstapper,5 jaar geleden en inmiddels 28 jaar in het bezit van een motorrijbewijs zou ik de achtergronden van het rijden op de openbare weg in het algemeen willen weten.
Vroeger kon je bij de politiebureau een oefenvergunning kopen, knallen maar, en een aantal rijlessen volgen en hierna examen afleggen. Resultaat: een rose papiertje en knallen.

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee ?
 
Ik heb vorig jaar VRO1 gedaan omdat ik net een andere motor had gekocht en wilde weten wat deze allemaal in zijn mars had/heeft.
Ik heb daar erg veel geleerd! Ik kan het je echt aanraden.
Het was zo\'n leuke dag dat ik dit jaar VRO2 wil volgen.
 
Ik denk niet dat je er nadeel van zou ondervinden, volgens mij is hety goed dat je eens met een ervaren iemand je techniek bijstuurt/verbetert. :)
 
Wat kost dat nou zo\'n cursus?
Ik heb op de beurs wel zo\'n foldertje gehad, maar er staan geen prijzen bij!

Lijkt me best zinvol, aangezien ik nog maar een paar maanden rijd.

Bartje
 
Mede listers, ik ben aan het twijfelen....
Het voorjaar komt eraan en ik zit te twijfelen tussen een VRO cursus te volgen of een motorles te nemen onder leiding van een instructeur die een dergelijke opleiding heeft gevolgd.
Neem nou maar gerust zo\'n VRO bij Freebike.nl.
Een heel gezellige dag en bovendien zeer leerzaam.
Ik spreek uit ervaring; ik doe er om de drie jaar een.
 
Laatst bewerkt:
17 maart ga ik een vro1 cursus doen en ik zal het dag-verslag als het ff kan hier neerzetten. Nog wat lessen bij een instructeur nemen kan natuurlijk ook, die kun je natuurlijk wel precies vertellen wat je nog eens een keer weer wilt oefenen voordat je weer begint, maar zo\'n vro cursus is volgens mij altijd een goed idee.
 
Op zaterdag 23 februari 2002 21:57 schreef Johnv het volgende:Op zaterdag 23 februari 2002 19:32 schreef nognietingebruik het volgende:
161,- euro zonder lid
141,- euro met lid

geloof ik om en nabij


Dus vrouwen betalen meer :?


:+ :+

Bwhahahahahahhahahaha, Deuk! :P
 
Laatst bewerkt:
Dus vrouwen betalen meer :?


:+ :+

JIJ wil te graag

enne mmmmhh een quote mag je niet zomaar aanpassen want dat is het geen quote meer...



En ja vrouwen moeten meer betalen omdat nou ja vrouwen in het verkeer he ;)

gelukkig zijn hier niet zoveel vrouwen ander zullen de posts nu wel toenemen met heel veel keihard commentaar

Sorry dames :)
 
Vorig jaar VRO I en MRO A gedaan. Zijn grofweg te vergelijken, MRO A zit grof gezegd tussen VRO I en II in.
 
Univé geeft korting als je zo\'n rijopleiding doet, \'t is misschien verstandig om daarnaar te informeren als je er mee wilt beginnen.
Misschien doen meer verzekerinsmaatschappijen dat ook wel.
 
Huh? Is dat nieuw? Ik weet wel dat Unive destijds een actie had om dergelijke cursussen onder de aandacht te brengen, maar ze hadden er toen gek genoeg geen korting bij.
 
Huh? Is dat nieuw? Ik weet wel dat Unive destijds een actie had om dergelijke cursussen onder de aandacht te brengen, maar ze hadden er toen gek genoeg geen korting bij.

Nee, da\'s volgens mij niet nieuw. Ik heb dat vaker moeten aangeven bij het aanvragen van een verzekering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan