VRO1 dag voor onze Supersportmeiden

Meiden....
woensdag ga ik bellen en ga het hoogwaarschijnlijk de 22 mei neerzetten voor ons.

@Jessy: Ging je ook mee dan? ivm ovb-tje?
 
Meiden....
woensdag ga ik bellen en ga het hoogwaarschijnlijk de 22 mei neerzetten voor ons.

@Jessy: Ging je ook mee dan? ivm ovb-tje?
Zet voor mij die dag nog maar niet vast. Ik zit dan kort tegen mijn tentamen en ik weet mijn rooster nog niet voor dat vak. Maar boeken jullie alvast dan kan ik altijd nog een plaatsje erbij laten zetten als ik meer weet.
 
Zet voor mij die dag nog maar niet vast. Ik zit dan kort tegen mijn tentamen en ik weet mijn rooster nog niet voor dat vak. Maar boeken jullie alvast dan kan ik altijd nog een plaatsje erbij laten zetten als ik meer weet.

Ja is goed!
ik zal gewoon de hele groep boeken als het kan...
dan kunnen er altijd nog mensen mee ;)
 
Ik ga boeken voor de 22ste dan kunnen de meeste... en iedereen heeft nu laten weten wie er kan ;)

@ Diablo85: misschien dat je nog iets kan regelen dat je ook mee kan?
 
Ik heb gebeld.... *D

Er worden 5 plaatsen open gezet voor ons *O* op 22 Mei!
Tot een bepaalde tijd blijft die open.
Heb afgesproken dat ieder gewoon voor zichzelf inschrijft.
Hier krijg ik van de week nog mail over hoe we dat moeten doen zodat we in dezelfde groep zitten *O*
 
22 mei gaat hem voor mij helaas niet worden heb die week ook al een circuit dag
 
Pff nou,... allemaal op vakantie zeker :(
Zou weer mail ontvangen maar weer niks ontvangen :(
Bel in het nieuwe jaar nogwel een x ;)
 
Nou heb weer contact gehad ze zou het mailtje nu versturen.

Wat ik begreep is dat iedereen zelf via de site boekt op 22 mei.... alleen niet vergeten onder de naam "de Mik" (dat is mijn achternaam ;) ) te boeken ! anders zit je straks in een andere groep!

Wat betreft dagverzekering ouder dan 10 jaar dat kan echt nie meer,... mits je bij de knmv verzekerd bent en/of je een all risk verzekering hebt, dat zou je even moeten na vragen bij je eigen verzekering.
 
Nou heb weer contact gehad ze zou het mailtje nu versturen.

Wat ik begreep is dat iedereen zelf via de site boekt op 22 mei.... alleen niet vergeten onder de naam "de Mik" (dat is mijn achternaam ;) ) te boeken ! anders zit je straks in een andere groep!

Wat betreft dagverzekering ouder dan 10 jaar dat kan echt nie meer,... mits je bij de knmv verzekerd bent en/of je een all risk verzekering hebt, dat zou je even moeten na vragen bij je eigen verzekering.
*O* *O* *O*

ooeeeh heb er zin in :]

ik ben verzekerd bij knmv! dus dat komt wel goed. zal wel ff bellen wat daarover in de boeken geschreven staat :P

oke, dus kunnen we nu al boeken dan? en is het dan niet gek dat we op jou naam boeken? staan er dalijk allemaal zussen :P haha _O-
 
*O* *O* *O*

ooeeeh heb er zin in :]

ik ben verzekerd bij knmv! dus dat komt wel goed. zal wel ff bellen wat daarover in de boeken geschreven staat :P

oke, dus kunnen we nu al boeken dan? en is het dan niet gek dat we op jou naam boeken? staan er dalijk allemaal zussen :P haha _O-

Mja dat zei ze... maar ik wacht eerst de mail nog af!
dan laat ik weten wanneer we het kunnen boeken want kijk net en je heb nergens de ruimte om onder een groep te boeken en anders word het gewoon onder de achternaam 'de mik' maken.


Voor mij gaat 22 mei niet lukken '( -O-

Balen man!!! -O-
 
Mail ontvangen: je moet bij het inschrijven achter je voornaam 'groep de mik' zetten dan worden we in de zelfde groep geplaatst
 
Terug
Bovenaan Onderaan