VRO1 dag voor onze Supersportmeiden

Kawasaki_chick

MF veteraan
15 mei 2008
1.289
0
Dordrecht
Hoi SuperSportMeiden! *O*

We gaan gezellig met een groepje VRO1 cursus volgen in mei!!!
Er zijn nog plekken over!!!!
Dus laat even weten als je alsnog mee wilt!!! *D

Zaterdag 22 mei word de dag!

Wie gaan er mee?!?!
1. Kawasaki_chick
2. RidEr_HeLeEn
3.
4.
5.


Waar:
Lelystad

Tijd:
08:00 tot 16:30


Prijs:
Ledenprijs: € 190,00
Niet lidprijs: € 210,00
Dagverzek.*: € 75,00
Duo: € 17,50
Ann.verz.: € 12,50
*Als de Motor ouder is dan 10 jaar is dit niet meer mogelijk,... mits je bij de knmv verzekerd bent en/of je een all risk verzekering hebt, dat zou je even moeten na vragen bij je eigen verzekering.




Gr Reyna
 
Laatst bewerkt:
vro 1 heb ik al gedaan maar als jullie op een gegeven moment ook 2 gaan doen wil ik zeker mee :Y
 
beetje jammer dat ik mijn motor niet mag verzekeren

even je verzekering bellen, kun je meteen informeren naar de korting die je gaat krijgen omdat je vro hebt :P Als ze verbaasd reageren weet je dat bij de verkeerde maatschappij zit.
 
Laatst bewerkt:
ik heb vro1 al gedaan maar straks met mijn nieuwe bike wil ik 1 nog wel een keertje doen. Met 2 daar gelijk achteraan *O* :Y

Wat betreft verzekering moet gek zijn als je onderuit gaat dus maak je niet te druk!
Ik had het dit jaar wel verzekerd en dacht achteraf zonde van mijn geld.
 
ik heb vro1 al gedaan maar straks met mijn nieuwe bike wil ik 1 nog wel een keertje doen. Met 2 daar gelijk achteraan *O* :Y

Wat betreft verzekering moet gek zijn als je onderuit gaat dus maak je niet te druk!
Ik had het dit jaar wel verzekerd en dacht achteraf zonde van mijn geld.

OVBtje doen dan ? :P
 
wel korting jah.. maar mag niet verzekeren tijdens de VRO...
maar goed, dan maar me best doen om niet onderuit te gaan ;)
je weet maar nooit met mij :P
 
dat is dus wel een vraag die je bij hun verzekeringsafdeling neer mag leggen. Waarom ze wel korting geven als je het hebt maar dat je geen dekking hebt als hem doet. Ik vind dat gewoon hypocriet.
 
Leuk idee! Hoop dat je genoeg dames bij elkaar krijgt!

Ik sla over, heb in het verleden VRO 3 al gedaan...
 
Ik wil mee doen, maar.... Ik had eigenlijk afgesproken om met mijn vader te gaan en wil hem niet laten staan. Dus een OVB....
 
knmv is mijn verzekeraar...

Dan ben je toch wel verzekerd?

http://www.knmv.nl/uploads/Multimedia/KNMV_Opleidingen_Dagverzekering.pdf (We kunnen even niet verder... - KNMV)

EN anders heb je die dag verzekering a 75 euro
of zie ik iets verkeerd?
 
Dan ben je toch wel verzekerd?

http://www.knmv.nl/uploads/Multimedia/KNMV_Opleidingen_Dagverzekering.pdf (We kunnen even niet verder... - KNMV)

EN anders heb je die dag verzekering a 75 euro
of zie ik iets verkeerd?

ja maar dat kan nie als je motor ouder is dan 10 jaar ;)
 
aah nee dat is lastig idd

ik denk dat ik eerst ff eigen verzekering bel en dan er wel over na ga denken.
Weet niet wat voor een rare capriolen we gaan uithalen :P
 
Heb antwoord van de KNMV, rond kerst is het nieuwe rooster beschrikbaar *D

@RidEr_HeLeEn: als het goed is krijg jij een blad van hun in december omdat je lid bent.... daar staan ook de datum's dan in ;)

@all: zit nog te denken qua datum....hoe we dat het beste kunnen plannen.
Welke maand gaan jullie het liefst?
 
Heb vorig jaar ook VRO 1 gedaan. En je eigen verzekering geld gewoon die dag, alleen om je eigen no claim niet aan te hoeven spreken kun je een dag verzekering af sluiten. En ik moet zeggen, ondanks dat we geen hele gekke dingen hebben gedaan die dag, heb ik m'n motor toch laten vallen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan