Goed dit slaat eventjes niet op mij maar op een goede vriend. Hij heeft nu 10 jaar ervaring met de motor en rijdt heel veel kilometers per jaar door bergen en plate wegen als in Nederland. Tevens beoefend hij offroad rijden met zijn bmw.
Maar nu komt het. Hij wil eigenlijk wel een VRO doen, en zou dan het liefst vro2 willen doen en geen vro1. Maarja dit gaat natuurlijk niet want je moet eerst vro1 doen. En aangezien vro1 bijna 200 euro is en vro2 ook zoiets word het een duur grapje.
De vraag gaat echter niet om of je vro1 kan skippen maar om de vraag. Is vro1 wel nuttig als je 10 jaar ervaring heb, veel kilometers per jaar rijdt(zowel vakantie als woon/werk) en offroad ervaring heb.
Vandaar deze poll. Mocht je nou een argument vinden waarom wel en waarom niet? Zet hem dan aub hier neer. (aub geen je leer altijd wel wat :S)
Maar nu komt het. Hij wil eigenlijk wel een VRO doen, en zou dan het liefst vro2 willen doen en geen vro1. Maarja dit gaat natuurlijk niet want je moet eerst vro1 doen. En aangezien vro1 bijna 200 euro is en vro2 ook zoiets word het een duur grapje.
De vraag gaat echter niet om of je vro1 kan skippen maar om de vraag. Is vro1 wel nuttig als je 10 jaar ervaring heb, veel kilometers per jaar rijdt(zowel vakantie als woon/werk) en offroad ervaring heb.
Vandaar deze poll. Mocht je nou een argument vinden waarom wel en waarom niet? Zet hem dan aub hier neer. (aub geen je leer altijd wel wat :S)