vroege motorrijders gezocht!!

Het weer zit iig wel goed *O*

Beetje dit topic kicken, anders staan er straks wel 4 motoren ofzo :+
 
Ik heb om 8.30 niks te doen... Moet wel om 11.20 voor m'n AVB op komen dagen.

Uit de OP:

Natuurlijk zou het leuk zijn als er wat meer geronk dan 2 motoren aanwezig zouden zijn; dat als verassing voor Bikebuilder

Of kom je op de trapfiets en ga je motorgeluiden nadoen :+
Of je instructeur ff zo gek krijgen dat hij die kant opkomt ;)
 
Mensen kom op. ff een motorhaagje maken morgenochtend *O*

[me="Svijf"]heeft oppas geregeld en is er dus bij :)[/me]
 
Twas maar goed dat ik erbij was :P
Incl. het te registreren setje :+
Waren er 6 motoren :]
1 Daarvan al voor de haag foetsie _O-

Nja, met drie motoren een minihaagje gemaakt en ff staan roken O-)
Gelijk een autoalarm (nepding) af _O-

Maar het was iig ff gezellie *D

Veel geluk en liefde samen :Y
Maar dat hadden jullie vast al ;)

:W
 
Heel bIzar ja, mega herriebak meenemen met dubbele Akra, en dan voor de herrie weggaan :? Maar goed, op deze manier had ik ook nog iets in te brengen met mijn standaard dempertje.

Nog een leuk ritje naar huis gereden, alleen die duiker die ik niet zag had nog vervelend kunnen worden, maar dat ging gelukkig ook goed.

Nice burn S.

Have fun together
 
Laatst bewerkt:
Heel bIzar ja, mega herriebak meenemen met dubbele Akra, en dan voor de herrie weggaan :? Maar goed, op deze manier had ik ook nog iets in te brengen met mijn standaard dempertje.

Nog een leuk ritje naar huis gereden, alleen die duiker die ik niet zag had nog vervelend kunnen worden, maar dat ging gelukkig ook goed.

Nice burn S.

Have fun together

:^

Ik zag btw bijna een laserende motoragent over het hoofd :o
 
Hey Svijf en Scubarider,

Hartstikke leuk dat jullie er bij waren, ook al was de opkomst klein het is toch altijd leuk om te zien dat er enthousiaste motorrijders zijn....
Burnout was gaaf.... })

Wij hebben er nog een leuke dag van gemaakt en gaan het weekend van 7,8 en 9 september een weekendje kamperen in de eiffel (met de motor uiteraard) om het nog een beetje te vieren... :]

Er volgen nog fotootjes natuurlijk.

Misschien is het wel leuk om een keer wat af te spreken en een leuk ritje te gaan maken??
 
Terug
Bovenaan Onderaan