A
Anoniempje118
Guest
Geblindeerd nog wel! Gangster...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Valt wel mee; het ziet er donkerder uit dan het in werkelijkheid is. Het blijft wel BMW natuurlijk .Geblindeerd nog wel! Gangster...
Ha, een blast from the past! :D Ik heb mijn FJR-van-de-zaak vorig jaar ingeleverd (lease zat erop en ik ben weer naar een auto overgestapt).Wel een erg late reactie maar beter last dan nooit
Ik heb oa op een fjr1300 ,pan European en goldwing gereden maar het is niet mijn ding.
Maar als iemand anders dat wel wil doen,moeten ze dat doen.
Om de een of andere reden klinkt zo'n opmerking toch nou weer niet zo aardig als hij had kunnen klinken...Ik zie niks
Wel wat resten vogelstront.
Kleurt mooi bij het merk
Ik heb een cabrio gehad ... keiplezant gewoon! Mis het nog steeds!Heb je al eens aan een cabrio (roadster) gedacht?
..definieer 'vroeger'...Vroeger hadden motoren ook geen ruitje
Om de een of andere reden klinkt zo'n opmerking toch nou weer niet zo aardig als hij had kunnen klinken...
en terug on-topic: Ik heb me er inmidddels overigens bij neergelegd dat ik waarschijnlijk nooit ga wennen aan motoren met grote ruiten.
Spreek voor jezelfIk heb een cabrio gehad ... keiplezant gewoon! Mis het nog steeds!
We zijn rare mensen he, met de motor uit de wind willen zitten, maar bij de auto moet het dak eraf ...
Ach, het is toch gewoon zo met alles.Spreek voor jezelf
Een studiegenoot van mij had zelf een cabrio gebouwd: hij had met een ijzerzaag het dak van zijn Kever gezaagd. De scherpe randen had hij met tape afgedekt.Ach, het is toch gewoon zo met alles.
Stom voorbeeldje, in de jaren '80, we hadden VW Golf met ronde koplampen, en de VW Jetta met rechthoekige koplampen.
Maar het was toch cool om in een Golf de rechthoekige Jetta koplampen te steken, en in een Jetta ronde Golf koplampen ...
Ik vind het zonder zo n voorhuid wel frisser in de wind.
Edit,
Bedoelde voorruit/kuipruit.
Ja hoor, snik .Ik doe hem wat plagen,kan ie wel hebben
Het kapsel was om de helm te beschermen.Met zo'n kapsel heb je zo'n ruitje ook wel echt nódig natuurlijk. Of is dat kapsel gewoon de helm?
Huh? Ik merk de voordelen van mijn nieuwe verhoogde tourruit op mijn Deauville al heel duidelijk boven de 30 km. Zo maar het verschil tussen de vogeltjes wel of niet horen fluiten tijdens het rijden, of je telefoon horen afgaan in je zak of zo. en zeker bij 100+ is het gewoon het verschil tussen BULDERDEBULDER, KLAPPERDEKLAP en een zeer acceptabel, constant ggggggggggggggggg. Nog niet te spreken over de rust in mijn nek zonder al dat geruk van de wind.Ik vraag me af waarom ik nooit een motorrijder tegenkom laat staan eentje die mij voorbij rijdt die een dusdanige snelheid heeft dat een ruit nodig zou zijn
Blijkbaar rijden jullie snelheidsduivels op een andere plek
Het moet best hard waaien, of je moet heel langzaam rijden, voordat je meer merkt van zijwind dan van wind van voren (lees, de lucht waar je doorheen rijdt). En de "bubbel" die de luchtstroom rondom een goed geplaatste en goed afgemeten ruit creëert, buigt ook de zijwind op je bovenlichaam en hoofd af.met zijwind helpt dat ook geen bal