Vroeger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroegah, toen ik een keer naar een voetbalwedstrijd ging om te spelen. Met het hele voetbalteam achterin een Chrysler Voyager, tot er opeens een motor achter ons reed die ff een wheelie trok. Dat was wel gaaf om te zien, geen idee hoe oud ik was :+
 
Krantenwijk in Amsterdam centrum .
Stond een glimmende (toen nog nieuw ) suzuki Z 650 , lichtblauw metalic , mooooooi .
Kwam er dagelijks langs , nooit vergeten .
 
Krantenwijk in Amsterdam centrum .
Stond een glimmende (toen nog nieuw ) suzuki Z 650 , lichtblauw metalic , mooooooi .
Kwam er dagelijks langs , nooit vergeten .
WOW!!
weet je wel hoe bijzonder zeldzaam die dingen zijn?
en dan nog een blauwe ook!

en hij heeft em in het echt gezien.... :}
 
Laatst bewerkt:
Geweldig al jullie reacties!! leuk om te lezen hoe het virus bij iedereen is toegeslagen. Bij de meesten al vrij vroeg! :Y

Iemand een idee wat er met Clown683 is?? -O-
 
Zeg clown... je dentk toch niet dat ik men men neus alle archieven in ga duiken :) hahaha _O-

Maak je niet zo dik.. dun is in de mode *O*
 
Toen ik een jaar of 16 was en brommer ging rijden kwam ter sprake dat m'n vader vroeger ook motor gereden had. Toen, in de jaren 50, was dat logisch: geld voor een auto had je niet.

Hij liet me foto's van hem en mijn moeder zien terwijl ze met een 125cc DKW op vakantie gingen naar Monschau (Duitsland).

dkw-rt-125.jpg


Ik weet nog dat ie aardig onder de indruk was toen bleek dat m'n Yamaha brommer maar liefs 4 versnellingen had!!

Toen ik m'n eerste motor kocht, een Honda CB400N, was hij wederom onder de indruk van deze zware motorfiets... maar liefs 400cc. Dat was meer dan die 'zware' BSA 250 die hij ooit reed.

Ik heb 'm nooit zien rijden; hij had ooit zijn rijbewijs (auto en motor) laten verlopen. En zoals meer mensen in de jaren 50 stapte hij in een auto zodra hij het zich veroorloven kon... nou ja... auto .... een BMW Isetta

bmw-isetta-800.jpg


HJ
 
Zeg clown... je dentk toch niet dat ik men men neus alle archieven in ga duiken :) hahaha _O-

Maak je niet zo dik.. dun is in de mode *O*

De zoekfunctie is er niet voor JanL... :N

En gezien het nivo van jouw bedenksels, kan je jezelf wellicht bedenken dat die topics/oninteressante vragen er al zijn. Dus gebruik de zoekfunctie eens, scheelt ons minimaal 1 topic per dag en dan kan je tenminste eens een oud topic omhoog trappen... da's ook heel stoer en zeer MF-waardig...

;)
 
de vonk: op terschelling als 13 jarig jochie een gechopte harley zien staan bij de kroeg.
waarop de eigenaar naar buiten kwam en het ding aantrapte en op mijn vraag hoe hard zo´n ding gaat riep 80..........in zn twee.
en mij in een stofwolk als aan de grond negageld liet staan in....het is nooit meer goed gekomen.

die man bleek lid te zijn van een mc waar onze mc mee bevriend was......jaren later uitgevonden toen we (ik ken de man inmiddels ook al jaren)toevalligerwijs op het onderwerp terschelling/harleyclub kwamen tijdens biertje.
 
De zoekfunctie is er niet voor JanL... :N

En gezien het nivo van jouw bedenksels, kan je jezelf wellicht bedenken dat die topics/oninteressante vragen er al zijn. Dus gebruik de zoekfunctie eens, scheelt ons minimaal 1 topic per dag en dan kan je tenminste eens een oud topic omhoog trappen... da's ook heel stoer en zeer MF-waardig...

;)
:W

Hahaha, dikke schik. Op t werk doen we ook altijd slap lullen. Elke dag zijn er altijd drie onderwerpen die terugkeren. *O*

Ik mag jou wel vrind! :Y

Volgende keer zal ik eerst naar jou men topic sturen, dan kan jij me daarna ff vertellen of er in de afgelopen jaren al iemand is geweest die t zelfde gevraagd heeft.. :?

of

stuur ff een lijstje waarvan er in de afgelopen jaren er volgens jou wijsheid nog geen zinlloos topic over gestuurd is ;(

En... koop een bloeddrukmeter :P

haha *O*
 
Laatst bewerkt:
Koop eens een boek over forumbegrippen... :)
Dan zou je o.a. leren dat ik geen bloeddrukmeter nodig heb...
 
Koop eens een boek over forumbegrippen... :)
Dan zou je o.a. leren dat ik geen bloeddrukmeter nodig heb...


haha, ik ben echt een newbee op forums... dus leer me alles maar. Haha. Je hebt wel een mooie motor zag ik op je profiel! :]
 
mijn vader heeft mijn moerder naar het ziekhuis gebracht toen ze moest bevallen van mij en daarna zijn we met zijn 3en weer met de motor naar huis gegaan (A) dus kon zowat niet jonger in aanraking komen met een motor.

en erna met 4 maanden al op mijn eerste motor treffer in boxmeer (A)

met een moto guzzie 1000 sp met zijspan

eerstekeerengelandnoggeenjaaroud.jpg


haha2keeropdepic.jpg
 
En de TT natuurlijk waar ik als klein jongetje al heenging...

Zag de 50, 80, 125, 250, 350, 500, 750 en de zijspannen natuurlijk.

Ook wij keken de zijspannen, dan kon je teminste fatsoenlijk van de parkeerplaats af na afloop :)

je vergeet de Formula 750 nog. ik heb ze ook allemaal nog gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan