Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur...

Vrouwen kunnen niet rijden

  • ik ben man-->vrouwen kunnen niet rijden

    Stemmen: 41 51,9%
  • ik ben man--> vrouwen kunnen wel rijden

    Stemmen: 24 30,4%
  • ik ben vrouw--> vrouwen kunnen niet rijden

    Stemmen: 4 5,1%
  • ik ben vrouw-->vrouwen kunnen wel rijden

    Stemmen: 3 3,8%
  • ik ben bang voor mijn vrouw dus ik stem niet!

    Stemmen: 7 8,9%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ray1981

geblokkeerd account
10 aug 2006
4.168
1
Enschede
Althans dat is de mening van een bepaalde user hier:

Oei, vrouw zeker?
Gelukkig zijn de verkeersregels opgesteld voor en door mannen.

Vrouwen zijn anatomisch niet geschikt om adequaat te reageren op snel veranderende omstandigheden. Ik ga het je niet uitleggen want dit gaat je hoed te boven.

Zo toch nog mannen aanwezig.
http://www.winterthur.be/pdf/prevention/Fiche_Position_Nl.pdf

Hoeveel vrouwen zitten (anatomisch = lichaam)
1. met armen geplooid onder een hoek véél kleiner dan 90° (tussen boven en onderarm)
2. zodanig dicht tegen het stuur dat ze met hun borsten/tepels het stuur kunnen aanraken
3. op zo een wijze op hun stoel dat ze DOOR het stuur kijken (dode hoek is véél groter)
4. met hun spiegels volledig verkeerd ingesteld (naar zichzelf vooral) (flauw grapje, spijtig genoeg realiteit)
5. nemen hun stuur vast met hun hand ondersteboven "door" het stuur tijdens het draaien waardoor je niet zo soepel kunt draaien. (sommige vrachtwagenchauffeurs hebben een knop OP hun stuur geplaatst om vlug te kunnen draaien, ze plaatsen de knop niet ONDER het stuur)
6. vrouwen draaien tijdens stilstand aan het stuur, niet terwijl de wagen aan het bewegen is. (wat gemakkelijker draait)


en nog meer in dit topic:
Ongeluk met motorrijder op Middenweg in Sittard 21-05-2008


maar goed.

zijn vrouwen idd een stel zombies achter het stuur die met de tepels sturen en de spiegels gebruiken om hun make-up bij te werken?
Het commentaar van de vrouwelijke users in dat topic viel eigenlijk wel mee, sommigen gaven mfchauvinist zelfs gelijk.

iets wat me zeer verbaasde, de vrouwen die ik ken worden furieus als je ze uitmaakt voor domme koe die niks kan en die er slechts is voor de voortplanting, maar kennelijk kunnen de MF dames zich wel vinden in dergelijke beschrijvingen?

Kunnen we spreken van het feit dat vrouwen het vooroordeel motorisch minder vaardig te zijn te hebben geaccepteerd?

is er dan geen enkele vrouw hier die zegt:

"mfchauvinist, laat maar eens zien wat je kunt chauvinistische geflipte belg, ik lust je rauw en zal je verslaan in een wedstrijdje"


?????????????

valt me een beetje tegen van de dames, dat biet perspectieven voor ons mannen iig *O*

een beetje beeldmateriaal voor de ondersteuning

is een vrouwe meer dit

of toch dit?


34alle_hens_aan_dek-med.jpg


*edit, de naam er maar ff uit gehaald, :P *
 
Laatst bewerkt:
Speciaal een topic geopend om iemand van MF zwart te maken?

:N

Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar dit vind ik wat ver gaan..


En er zijn genoeg vrouwen die heel goed kunnen rijden, dus die vlieger gaat ook niet op..
 
Ennnnnnnnnnn slotje!
vind dat je t nu wel heel erg op de man speelt hoor.
ik geef je gelijk maar vind dit niet nodig.
en daarnaast schrijf je biet met een D ;) staat zo vmbo...
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen die met hun tepels sturen ? Dat wil ik wel eens zien :9
En degene die die auto tussen wal en schip heeft geparkeerd kan waarschijnlijk beter rijden dan ik, dat zou mij nooit lukken .
 
Speciaal een topic geopend om iemand van MF zwart te maken?

:N

Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar dit vind ik wat ver gaan..


En er zijn genoeg vrouwen die heel goed kunnen rijden, dus die vlieger gaat ook niet op..

naja, ik neem aan dat hij het met een korreltje zout zei en als je het serieus meent moet je zulke uitspraken niet doen op fora waar ook vrouwen zitten ;) (dan is het zelfs discriminerend)

de gematigde reacties van de mf dames waren des te interressanter
 
Laatst bewerkt:
Over het algemeen rijden vrouwen wel rustiger denk als mannen, maar snelheid is niet de enige oorzaak waardoor ongelukken gebeuren.

Denk dat vrouwen meer 'twijfelend' door het verkeer heen gaan dan mannen.
 
Er zijn ook mannen die motorisch niet vaardig zijn.
Er zijn mensen die heel slecht kijken.
Er zijn mensen die heel slecht kunnen kijken.
Er zijn mensen die bang zijn.
Er zijn mensen die doof zijn.
Er zijn mensen die overmoedig zijn.
Er zijn mensen die gek zijn.
En zo kan ik wel doorgaan..........

Al die mensen smelten samen in de kroes die verkeer heet.

Ik snap enigzins je punt wel maar wat mij betreft mag je de beginpost nog wel enigzins aanpassen. ;)

ik weet zeker dat er vrouwen bestaan die mij het snot voor de ogen rijden.
 
De doorsnee vrouw kan iig stukken beter rijden dan de gemiddelde kutstudent... :)
Mensen uit Twente kunnen al helemaal niet rijden, die zitten nog in het stadium dat een tegenligger wereld vreemd is en dus zijn ze per definitie ongeschikt om buiten hun plattelandsgrenzen te rijden... dus een kutstudent uit pluskut is een potentieel gevaar op de weg...

Zo, weer wat heilige huisjes omver getrapt... :W
 
Laatst bewerkt:
De doorsnee vrouw kan iig stukken beter rijden dan de gemiddelde kutstudent... :)
Mensen uit Twente kunnen al helemaal niet rijden, die zitten nog in het stadium dat een tegenligger wereld vreemd is en dus zijn ze per definitie ongeschikt om buiten hun plattelandsgrenzen te rijden... dus een kutstudent uit pluskut is een potentieel gevaar op de weg...

Zo, weer wat heilige huisjes omver getrapt... :W

moet je wel eerst op het Kerkplein beginnen. maakt niet welk dorp.
 
Yessss! tis weer vrijdag.

Ik zou graag meedoen met alle vooroordelen en subjectieve meningen maar helaas voor dit topic: mijn vrouw kan rijden.
Ze heeft geen motorrijbewijs maar kan met de auto; bestelbus met al dan niet de caravan er achter alles doen wat je ermee hoort te doen. Zowel vooruit als achteruit.
En ze kan nog kaartlezen ook.

Heb ik weer!
 
Yessss! tis weer vrijdag.

Ik zou graag meedoen met alle vooroordelen en subjectieve meningen maar helaas voor dit topic: mijn vrouw kan rijden.
Ze heeft geen motorrijbewijs maar kan met de auto; bestelbus met al dan niet de caravan er achter alles doen wat je ermee hoort te doen. Zowel vooruit als achteruit.
En ze kan nog kaartlezen ook.

Heb ik weer!

Heeft ze natuurlijk van een man geleerd :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan