Vrouw geslaagd, toch niet rijden vanavond..

Firstreverse

Die hard MF'er
2 dec 2002
282
0
Castricum
Zojuist heeft mijn vrouw gebeld dat ze geslaagd is voor haar A-tje.

Helaas kan ze vanavond nog niet rijden omdat mijn moto toto is en de nieuwe (2ehands) pas vrijdag wordt afgeleverd.

Mag ze vrijdag wel een stukkie rijden hoor...

feliciteer je vrouw maar van mij, en vrijdag is het alweer bijna, die paar daagjes maakt dan ook niet meer uit.

mazzelaar
de mijne wil wel maar durft niet
ze wil wel een proef lesje maar dan wel alleen
en aangezien je de meeste keren met 2 lest is dat ook weer een dillema
is dan wel leuk dat ik de 2 rijder word maar niet als ze 30 lessen nodig heeft
maar hoe dan ook gefeliciteerd

mazzelaar

ik heb bijna elke les alleen gelest, ben denk ik maar 3x met 2 motoren op stap geweest, moet ze dus maar eens ff goed navragen bij de rijschool.... En voor haar verjaardag gewoon een proeflesje kado doen kan ze er ook niet meer onderuit :X

je gewoon voor het blok zetten dat is leuk
maar mijn vriendin is te vergelijken met een oostduitse kogelstootster
dus die dingen moet je subtiel aanpakken voor ik ineens tussen de kogels lig

Gefeliciteerd! Jammer dat ze nog niet meteen kan :] , maar dan is het vrijdag extra leuk!

mazzelaar

Weet waar je aan begint, ik zou ook alleen maar een proeflesje doen, omdat ik het achterop toch wel eng vond. Heb nog geprobeerd te stoppen, maar was al besmet :+ .

Samen rijden is leuk :] , zie je dat je niet de enige bent die fouten maakt :X . Nee, zereneus, af en toe een keer alleen rijden is best goed, maar samen vind ik echt gezelliger. (Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen, he? :X ) Ze hoeft echt niet bang te zijn dat ze uitgelachen wordt, ik vindt mezelf soms een behoorlijke doos als iets me niet lukt, maar mijn mede-lessers komen me dan altijd even oppeppen en zeggen wat er wel goed gaat :} .

En ze wil toch niet de rest van haar leven bij jou achterop zitten :? ?
Of bij mooi weer steeds weer wachten tot jij terug bent van een supergezellig ritje met allemaal lekkere motordames die wel hun A-tje hebben en lekker mogen :] :] :] ? Subtiel genoeg? ;)

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! Jammer dat ze nog niet meteen kan :] , maar dan is het vrijdag extra leuk!Weet waar je aan begint, ik zou ook alleen maar een proeflesje doen, omdat ik het achterop toch wel eng vond. Heb nog geprobeerd te stoppen, maar was al besmet :+ .

Samen rijden is leuk :] , zie je dat je niet de enige bent die fouten maakt :X . Nee, zereneus, af en toe een keer alleen rijden is best goed, maar samen vind ik echt gezelliger. (Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen, he? :X ) Ze hoeft echt niet bang te zijn dat ze uitgelachen wordt, ik vindt mezelf soms een behoorlijke doos als iets me niet lukt, maar mijn mede-lessers komen me dan altijd even oppeppen en zeggen wat er wel goed gaat :} .
ik hoef niet achter op ik bedoelde eigenlijk om die leraar zijn les te vullen met 2 motoren ik heb mijn rijbewijs al

ik hoef niet achter op ik bedoelde eigenlijk om die leraar zijn les te vullen met 2 motoren ik heb mijn rijbewijs al

zoals ik al zei, ik heb eigenlijk altijd alleen gelest... gewoon vragen komt alles goed.... maar je leert er wel meer van als je met twee mensen rijdt, en dan eigenlijk het liefste iemand van hetzelfde nivo dan kan je je een beetje meten (als jij mee gaat rijden voelt ze zich misschien helemaal een kneus omdat jij je rijbewijs al hebt... weet natuuurlijk niet hoe jij rijdt, maar ik rij nu al beduidend beter dan mijn eerste paar lessen..)

zoals ik al zei, ik heb eigenlijk altijd alleen gelest... gewoon vragen komt alles goed.... maar je leert er wel meer van als je met twee mensen rijdt, en dan eigenlijk het liefste iemand van hetzelfde nivo dan kan je je een beetje meten (als jij mee gaat rijden voelt ze zich misschien helemaal een kneus omdat jij je rijbewijs al hebt... weet natuuurlijk niet hoe jij rijdt, maar ik rij nu al beduidend beter dan mijn eerste paar lessen..)
ja ik denk dat je gelijk hebt ze heeft gewoon niks te willen

Terug
Bovenaan Onderaan