Vrouw in de gp

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
Naar aanleiding van dit artikel:

MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl

moest ik ineens denken aan een stripboek dat ik las 35 jaar geleden over een amerikaanse vrouw die aan motorracen deed. Kan er alleen niet meer over vinden.
Weet iemand nog hoe die heette?

Ik zou het overigens heel mooi vinden als er een vrouw meereed op dat niveau. men alleen een beetje bang dat er dan Pits katers zouden staan ipv pitspoezen ;)
 
Laatst bewerkt:
Julie wood.

Was een strip van Jean Graton, de zelfde die Michel Vailant deed. Ik heb ze nog allemaal.

[imgatt]
 
Laatst bewerkt:
Afbeelding vergeten. Je bedoelt deze jongedame.

full
 
Das snel zeg, dat is ze inderdaad. Ik zat al aan de naam julie te denken maar kon het niet thuis brengen. Ik zal weer eens op zoek gaan naar de strips. Dank je.

Zou toch geweldig zijn als dit echt zou gaan gebeuren. :)
 
Zou pas echt geweldig zijn als ze podiumplaatsen ging halen. Of in ieder geval top-10.
 
Das snel zeg, dat is ze inderdaad. Ik zat al aan de naam julie te denken maar kon het niet thuis brengen. Ik zal weer eens op zoek gaan naar de strips. Dank je.

Zou toch geweldig zijn als dit echt zou gaan gebeuren. :)
Idd en dan nr 1 worden en beter zijn dan rossie. ;)

Ik houd het wel in de gaten lijkt me leuk idd als ze mee gaat rijden.
Is weer iets anders dan naar mannen kijken in leer. *O*
 
Zij is ook niet de lelijkste thuis allememaggies :o

Mischien dat ik toch ga switchen van WSBK naar MotoGP kijken :')
 
Ik ga ze ook maar weer eens lezen. Herinner mij nog dat het erg mooi getekend was. In "De motorduivel" komt zij een knaap tegen met een Yamaha XS1100. Op de grote tekening zijn zelfs de boutjes in de remschijf niet vergeten. Heel mooi gedetaileerd.
 
Tja, jammer voor jullie, maar sinds ze mn vriendin is, rijdt ze niet meer... :+ (motor!)
 
Laatst bewerkt:
Qua leeftijd past ze wel bij je. In de strips was ze een jaar of 20, en dat is 35 jaar geleden. :+
 
Ik zou het overigens heel mooi vinden als er een vrouw meereed op dat niveau. men alleen een beetje bang dat er dan Pits katers zouden staan ipv pitspoezen ;)


Ik heb geen moeite met pitskaters hoor. *D

En een vrouw op dat niveau lijkt me ook eens leuk. :)
Waarom niet?

Veel sporten zijn toch gescheiden , maar ik denk dat bij motor/autosporten dat verschil veel kleiner is.
 
er was toch een tijd geleden in de (helaas voormalige) 250 een vrouw? Een Duitse geloof ik.. Katja nog iets...
 
Ik heb geen moeite met pitskaters hoor. *D

En een vrouw op dat niveau lijkt me ook eens leuk. :)
Waarom niet?

Veel sporten zijn toch gescheiden , maar ik denk dat bij motor/autosporten dat verschil veel kleiner is.
Omdat er tot voor kort geen verschil mogelijk was :+
En pitskaters :9~
 
Zie ik dat goed? Ze is pas 16. Die zien we nog wel eens vaker voorbij komen denk ik! :Y Het zou in ieder geval erg leuk zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan