Vrouw in de gp

Er rijdt momenteel toch ook een vrouw mee. Lorenza of zoiets _O-
 
vrouwen in de motorsport :')

net als bij de indycars. Vrouwtje (Milka Duno) is echt een rijdende chicane, maar ze mag blijven omdat ze zoveel sponsergeld meebrengt :')
Ik heb niks tegen vrouwen, maar in sommige sporten kunnen ze gewoon niet mee komen en is het gewoon hinderlijk voor de rest.
 
Laatst bewerkt:
vrouwen in de motorsport :')

net als bij de indycars. Vrouwtje is echt een rijdende chicane, maar ze mag blijven omdat ze zoveel sponsergeld meebrengt :')
Ik heb niks tegen vrouwen, maar in sommige sporten kunnen ze gewoon niet mee komen en is het gewoon hinderlijk voor de rest.

Vooral de fysieke sporten inderdaad..... voor de motorsport sectie kan ik zo geen redenen opnoemen waarom vrouwen er slechter in zouden zijn dan ons.

En in de indycars is er inderdaad eentje, en volgens mij is die in 2009 5e geworden.
Die overige 35 achter haar waren dus iets hinderlijker dan haar.
 
Laatst bewerkt:
Vooral de fysieke sporten inderdaad..... voor de motorsport sectie kan ik zo geen redenen opnoemen waarom vrouwen er slechter in zouden zijn.

omdat motorsport ook een fysieke sport is?
komen tamelijk wat G-krachten bij los.
 
omdat motorsport ook een fysieke sport is?
komen tamelijk wat G-krachten bij los.


Bij straaljagers ook. En er zijn ook vrouwelijke straaljager piloten.

Ik denk dat juist bij motorsport een vrouw prima kan meekomen, en dit zal in de loop der jaren wel populairder worden.
Ik heb een tijdje geleden dat zusje van Rinus van de ven zien crossen. ( ben haar naam even kwijt)
Die griet kan er wat van hoor!Heeft toen ook gewonnen geloof ik.

Hebben we het over atletiek, voetbal, hardlopen etc etc wordt het lastiger.
De bouw van een vrouw is nu eenmaal anders als die van een man.
Een man is nu eenmaal fysiek sterker.
 
Bij straaljagers ook. En er zijn ook vrouwelijke straaljager piloten.
Niet tot ieders tevredenheid. De enige nederlandse (dochter van een generaal) http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article828226.ece/Raadsels_rond_botsing_F-16_en_lesvliegtuig (heeft al iemand anders aan flarden gevlogen) en de meningen over haar waren niet geheel onverdeeld positief....

In heli's en grote vliegtuigen doen ze 't een stuk beter (waar samenwerking belangrijk is).

Ik denk niet dat we ooit een vrouw op 't hoogste podium gaan zien van welke grote sport dan ook. Ook niet in de formule 1 of MotoGP.

Sterker nog, er is geen enkele sport, of het nou schaken, worstelen of racen is, waar een vrouw afaik ooit het wk/olympische spelen heeft binnengehaald...
 
Laatst bewerkt:
omdat motorsport ook een fysieke sport is?
komen tamelijk wat G-krachten bij los.

Zie hier geen reden in waarom vrouwen slechter in de sport zouden zijn...

Maar zit er niet op te wachten...vind de pitspoezen veel te leuk..

Geef ze anders maar een eigen klasse..Maar pitspoezen moeten blijven
 
Niet tot ieders tevredenheid. De enige nederlandse (dochter van een generaal) http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article828226.ece/Raadsels_rond_botsing_F-16_en_lesvliegtuig (heeft al iemand anders aan flarden gevlogen) en de meningen over haar waren niet geheel onverdeeld positief....

In heli's en grote vliegtuigen doen ze 't een stuk beter (waar samenwerking belangrijk is).

Ik denk niet dat we ooit een vrouw op 't hoogste podium gaan zien van welke grote sport dan ook. Ook niet in de formule 1 of MotoGP.

Sterker nog, er is geen enkele sport, of het nou schaken, worstelen of racen is, waar een vrouw afaik ooit het wk/olympische spelen heeft binnengehaald...


Dat vind ik een beetje een rare bron. Er staat geen oorzaak in en dus ook niet of de G-krachten de oorzaak waren van het ongeval.
Verder zijn er wel eens meer ongevallen gebeurd met jagers. Dat overkomt mannen net zo goed als vrouwen.

Dat terzijde, in de meeste sporten zullen de mannen aan de top blijven, dat klopt en daar ben ik het ook helemaal met je eens.
Maar wat ik wel denk is dat vrouwen zich in de motor/autosport zich meer zullen opwerken. Omdat dat wel mogelijk is lijkt mij.
Een top 10 van vrouwen? Dat waarschijnlijk nooit, maar een paar kunnen er toch wel inkomen.
 
Sterker nog, er is geen enkele sport, of het nou schaken, worstelen of racen is, waar een vrouw afaik ooit het wk/olympische spelen heeft binnengehaald...
Anky van Grunsven is toch een vrouw, of telt daar weer het geslacht van het paard?
 
Dat vind ik een beetje een rare bron. Er staat geen oorzaak in en dus ook niet of de G-krachten de oorzaak waren van het ongeval.
Verder zijn er wel eens meer ongevallen gebeurd met jagers. Dat overkomt mannen net zo goed als vrouwen.
Daar ging 't mij ook helemaal niet om (een oorzaak aantonen). Ik ken echter genoeg jachtvliegers om de verhalen te hebben gehoord en die waren niet al te lovend. Wellicht deels machismo, maar ver gekomen is ze nooit, ondanks de prima kruiwagen. Direct weggepromoveerd naar PC7...

Anky van Grunsven is toch een vrouw, of telt daar weer het geslacht van het paard?
Ik meende dat mannen/vrouwendressuur was gescheiden, maar da's blijkbaar niet altijd zo. I stand corrected :)
 
Ach, dat gezeik altijd mannen of vrouwen...

Als ze het kan, en wil, gewoon DOEN zou ik zeggen.
Er zijn ook dingen wie mannen minder kunnen.

Maar ALS ze in de MotoGP gaat rijden, dan heeft ze al vast 1 fan!!!
Is zou het super stoer vinden.
 
ohja bewijs dit, feit dat, blablabla
Feit is gewoon dat een meid van 16 beter rijd dan heel wat mannen hier die met bewijzen rond strooien :')
 
ohja bewijs dit, feit dat, blablabla
Feit is gewoon dat een meid van 16 beter rijd dan heel wat mannen hier die met bewijzen rond strooien :')
Ja, prachtig is dat :).

Laatst op Zanvoort ook, kleine jongentje's van nog geen 16 die je het snot voor de ogen rijden :).
 
Vooral de fysieke sporten inderdaad..... voor de motorsport sectie kan ik zo geen redenen opnoemen waarom vrouwen er slechter in zouden zijn dan ons.
Omdat vrouwen helemaal niet kunnen rijden?
En kom nu niet met Sabine af, die kan alleen goed rondjes rijden, zou best wel mogen na 10000 rondjes...
En in de indycars is er inderdaad eentje, en volgens mij is die in 2009 5e geworden.
Die overige 35 achter haar waren dus iets hinderlijker dan haar.
Die overige 35 konden haar niet inhalen omdat ze op het linker baanvak bleef rijden... (beetje zoals ze in [BE] doen...)
 
Omdat vrouwen helemaal niet kunnen rijden?
En kom nu niet met Sabine af, die kan alleen goed rondjes rijden, zou best wel mogen na 10000 rondjes...Die overige 35 konden haar niet inhalen omdat ze op het linker baanvak bleef rijden... (beetje zoals ze in [BE] doen...)

Je begint met je reacties langzaam het niveau van een holbewoner te ontstijgen.....
Maar het niveau van de hedendaagse mens haal je nog steeds niet :')

:+
 
Niet tot ieders tevredenheid. De enige nederlandse (dochter van een generaal) http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article828226.ece/Raadsels_rond_botsing_F-16_en_lesvliegtuig (heeft al iemand anders aan flarden gevlogen) en de meningen over haar waren niet geheel onverdeeld positief....

In heli's en grote vliegtuigen doen ze 't een stuk beter (waar samenwerking belangrijk is).

Ik denk niet dat we ooit een vrouw op 't hoogste podium gaan zien van welke grote sport dan ook. Ook niet in de formule 1 of MotoGP.

Sterker nog, er is geen enkele sport, of het nou schaken, worstelen of racen is, waar een vrouw afaik ooit het wk/olympische spelen heeft binnengehaald...


Heb je hem weer :')
Beetje last van clitorisnijd ofzo? _O-
 
Dat vind ik een beetje een rare bron. Er staat geen oorzaak in en dus ook niet of de G-krachten de oorzaak waren van het ongeval.
Verder zijn er wel eens meer ongevallen gebeurd met jagers. Dat overkomt mannen net zo goed als vrouwen.

Hij zegt toch ook niet dat de oorzaak fysiek was? Bij mijn PO1 bij de luchtmacht voor vliegerkeuring waren álle meiden draamaaatisch slecht in ruimtelijk inzicht en hand-voet-oogcoördinatie..
 
Terug
Bovenaan Onderaan