Vrouw vastgebonden aan motor naar politie

Mustapha

MF'er
1 aug 2004
65
0
Schoonste stad van et laand
Dit artikel kwam ik net tegen in het Brabants Dagblad:

ZIERIKZEE (ANP) - Een 45-jarige man uit Zierikzee heeft donderdagmiddag een 42-jarige plaatsgenote achter zijn motorfiets gebonden en haar zo afgeleverd bij het politiebureau. Volgens de politie was de man de overlast die de vrouw in de buurt veroorzaakte beu.

De man was 's middags naar het bureau gegaan om zijn beklag te doen over het gedrag van de vrouw. Toen dat niets bleek uit te halen, besloot hij haar te brengen. De man werd ter plaatse door de politie aangehouden wegens het opzettelijk toebrengen van letsel en is in verzekering gesteld.

De vrouw had een hoofdwond en is voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht. Volgens de politie komen er regelmatig klachten binnen over de 42-jarige vrouw, waarvoor hulpverlening wordt ingeschakeld.
 
full


zoiets?
 
Wie niet luisteren wil....... :X










Dit kan natuurlijk echt niet, te ziek in je hoofd als je dit doet!
 
ja, je zal maar geen koekblik hebben.... :+

Ik zou daar wel eens een piccie van willen zien.....vroegah ontvoerden de cowbows ze dwars over het zadel...
 
de vraag is natuurlijk ook:
hoever is die vrouw gegaan om de man zover te brengen?
ik weet wel een paar dingen waarbij ik drastische maatregelen zou nemen
(en er worden moorden gepleegd voor minder)
 
Foto! Foto!

Dat lijkt me lachen zeg, kom je net de aldi uit met je boodschapjes komt zon hork met een vrouw achter zijn motor langstuffen...

haha
 
Plaatje ,van JP Balkenende als harry Potter , Varkentje wat langzaam verandert in George Bush , etc etc kan iedereen wel om lachen denk ik.
Twee negers achter een auto aanslepen ,spotprent?? ,en als ik het op real time video heb? is het dan ook nog humor??
Ik denk dat je een klein beetje moet oppassen met zulke humor. Maar dat is misschien persoonlijk. Ik snap ook wel dat dit als humor bedoeld is. maar waar trek je een grens tussen wat humor is ,en wat rasistisch is??

Greetz marco
 
Plaatje ,van JP Balkenende als harry Potter , Varkentje wat langzaam verandert in George Bush , etc etc kan iedereen wel om lachen denk ik.
Twee negers achter een auto aanslepen ,spotprent?? ,en als ik het op real time video heb? is het dan ook nog humor??
Ik denk dat je een klein beetje moet oppassen met zulke humor. Maar dat is misschien persoonlijk. Ik snap ook wel dat dit als humor bedoeld is. maar waar trek je een grens tussen wat humor is ,en wat rasistisch is??

Greetz marco
Als je het op realtime video hebt, is het gewoon ziek, imho. Die rommel hoef ik niet te hebben en als ik het gemaild krijg of er hier een link naar zie, delete ik het.

Wat er rascistisch aan is, zie ik even niet. Het is niet zo dat er mensen gediscrimineerd worden, of dat negers belachelijk gemaakt worden. De trieste waarheid mbt de activiteiten van KuKluxKlan wordt in het plaatje tot in het extreme gevoerd en gekoppeld aan de gewoonte om blikjes achter de auto van een pasgetrouwd stel te knopen om het belachelijk te maken. Niet jouw gevoel voor humor? Dat kan. Cynisch? Yep. Zwartgallig? Yep. Maar rascistisch? Nee, dat zie ik er niet in.

Magoed, dit is tamelijk off-topic hier.

Om nog verder off-topic te gaan... Zegt ILO jou iets?
 
Terug
Bovenaan Onderaan