Vrouw zoekt......

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je \'m wel verteld dat het een 250cc\'er is ? :)

Dat is belangrijk voor hem en niet voor mij. Nee dus!!!

vrouw zoekt......
vrouw blijft zoeken.........

Ben vanmiddag dus wezen kijken/rijden naar/op die Div. De \"droomverstoorder\" die mee was gooide zijn eerste kritische blik er overheen en inderdaad...bochten erg roestig. \"Veel geld voor deze motor\". En ik had nog geen meter gereden. Papiertje getekend en rijden maar. Was even wennen na weken niet gereden te hebben en CB gewend te zijn. Maar eigenlijk is het ook wel weer snel gewend. Trok lekker door, hield niet in of dat soort ongein, op zich niks aan de hand. Lagen twee gladde banden op, dus wel rustig aan gedaan. En het weer was ook niet echt geweldig.
Terug bij af en je zal het zien: remmen en de achterkant wil uitbreken. Is goed gekomen en \"droomverstoorder\" komt erbij. Hoort tikkies die er niet horen te zijn. Motor verder gereden en verkoper erbij. Zoeken wat het toch kan zijn en het zou allemaal wel meevallen. Voor inkoopsprijzen zou ik straks een goede motor hebben. Motor op brug en ja hoor. Klemmen bij bochten harstikke doorgerot. Ketting zat eraan te komen, gladde banden en nog één of ander verbindingsstukje bij de bochten. Lekker dan. All in zou die motor 3500 euro moeten kosten. 1992 en bijna 40.000 op de teller. Dit was de prijs waar ze het voor konden doen dus onderhandelen had verder ook geen zin. Heb het advies van \"droomverstoorder\" maar serieus genomen en gezegd dat ik erover wil nadenken. Erg veel geld. Teruglopend naar auto heb ik het besluit al genomen en die hele motor geskipt. Ik ben dus nog steeds zoekende en ga maar weer alles afstruinen.

Maar...ik heb wel ff lekker gereden.

\"Droomverstoorder\". Bedankt dat je mee ben gegaan en vat je nickname niet te serieus op.

Ik hou jullie op de hoogte. En een tip: Een Fazer raken jullie niet aan me kwijt. Geen Fazercenten en geen geduld om dat te regelen.

Iedereen ook bedankt voor de reacties. Zal jullie zeker nog een keer \"lastigvallen\"

En nu ga ik feesten!!!
 
De Div is de Astra of Golf onder de motorfietsen. Goed op alle vlakken, nergens exceptioneel. Meer dan voldoende vermogen voor normaal gebruik, hoewel er altijd mensen zullen zijn die vinden dat een fiets minstens 100 pk nodig heeft...

De Fazer heeft voor mij 1 groot nadeel: ik vind hem spuuglelijk...

De Div is de Suzuki Alto onder de motorfietsen.

Gelukkig verschillen de smaken wat betreft de Fazer. Ik vind het een heel goede, mooie motor gezien de prijs die je ervoor betaald. Samen met de SV650 is het de enige relatief goedkope \'motor\'.
 
Dat is belangrijk voor hem en niet voor mij. Nee dus!!!

vrouw zoekt......
vrouw blijft zoeken.........

Ben vanmiddag dus wezen kijken/rijden naar/op die Div. De \"droomverstoorder\" die mee was gooide zijn eerste kritische blik er overheen en inderdaad...bochten erg roestig. \"Veel geld voor deze motor\". En ik had nog geen meter gereden. Papiertje getekend en rijden maar. Was even wennen na weken niet gereden te hebben en CB gewend te zijn. Maar eigenlijk is het ook wel weer snel gewend. Trok lekker door, hield niet in of dat soort ongein, op zich niks aan de hand. Lagen twee gladde banden op, dus wel rustig aan gedaan. En het weer was ook niet echt geweldig.
Terug bij af en je zal het zien: remmen en de achterkant wil uitbreken. Is goed gekomen en \"droomverstoorder\" komt erbij. Hoort tikkies die er niet horen te zijn. Motor verder gereden en verkoper erbij. Zoeken wat het toch kan zijn en het zou allemaal wel meevallen. Voor inkoopsprijzen zou ik straks een goede motor hebben. Motor op brug en ja hoor. Klemmen bij bochten harstikke doorgerot. Ketting zat eraan te komen, gladde banden en nog één of ander verbindingsstukje bij de bochten. Lekker dan. All in zou die motor 3500 euro moeten kosten. 1992 en bijna 40.000 op de teller. Dit was de prijs waar ze het voor konden doen dus onderhandelen had verder ook geen zin. Heb het advies van \"droomverstoorder\" maar serieus genomen en gezegd dat ik erover wil nadenken. Erg veel geld. Teruglopend naar auto heb ik het besluit al genomen en die hele motor geskipt. Ik ben dus nog steeds zoekende en ga maar weer alles afstruinen.

Maar...ik heb wel ff lekker gereden.

\"Droomverstoorder\". Bedankt dat je mee ben gegaan en vat je nickname niet te serieus op.

Ik hou jullie op de hoogte. En een tip: Een Fazer raken jullie niet aan me kwijt. Geen Fazercenten en geen geduld om dat te regelen.

Iedereen ook bedankt voor de reacties. Zal jullie zeker nog een keer \"lastigvallen\"

En nu ga ik feesten!!!

wijs besluit :} :}
 
3500 euro voor een 92-er!? |(

Voor dat geld koop je een nieuwere! 40k op de teller is op zich niet zo\'n probleem, zijhet dat rond de 50k de nokkenasketting vervangen moet worden.

Wijs besluit om dat wrak niet te kopen. Niet treuren, je vindt wel een betere...
 
Ik heb een Yamaha xj 600 S zwart 2001 bevalt perfect. Heb ook op oudere gereden reed perfect.

De fazer is sportiever / duurder, echter vind ik er een ontzettende LELIJKE :r tank opzitten.

Maar ik moet ook toegeven dat het voor mij ook niet lang duurt voordat ik denk ik overstap op de fazer *D
 
Yup!

Heb er zelf ook een. Ben een beginner met 25 kW.
Hij\'s echt niet zo snel als Rossi\'s bike, dus verwacht wat dat betreft er niet veel van.
Gewoon een deugelijke fiets, die ook wel weer over 2 of 3 jaar ingeruild kan worden met een redelijke prijs...
Viva La YZF
 
:^ ik ben het met bovenstaande heren eens; de div is een heel fijn fietsje (heb ik zelf ook gereden), maar hij was idd veel te duur (en te rot) dat ding wat je had gezien! Goed zoeken en je zult vast iets veel beters vinden!
 
Ik zou wel weer wat reacties willen. Ben vanmiddag bij twee Divs (600) wezen kijken.

Div 1:

bwjr 1993
km.stand 25163
FL. 5000.=
kleur rood


Div 2:

bwjr 1996
km.stand 31000
acces. topkoffer en valbeugel
FL 8000.=
kleur rood-bruin (niet zo vies als het er staat)

Op beide heb ik (nog) niet gereden.

Div 1 weet ik verder niets van. Meneer was afwezig en vrouw had geen kennis van motoren

Div 2 heeft startproblemen. Ws. kleppen.
Dat wordt eerst gerepareerd voordat ie verkocht wordt en is dus binnen die FL 8000.=

Beide zagen er goed uit. Geen roestuitspattingen. Goede banden en geen doorgerotte onderdelen wat ik zo op het eerste oog kon zien. Heb verder niet gekeken/laten kijken.

Voor Div 1 ga ik nog een afspraak maken met meneer.

Helluuuup.

Ik zou gaan voor die rode maar die heeft geen verwarmde carburateurs.
En dat werd me wel aangeraden, om een fiets vanaf bwjr 1996 te kopen daarmee ivm.
Wat is jullie idee daarover.

Dus ik lees het wel weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik jou om een mening gevraagd Ragging R6. Jij zal me een R6 aanbieden. Of zit ik ernaast?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik jou om een mening gevraagd Ragging R6. Jij zal me een R6 aanbieden. Of zit ik ernaast?

Ja, je hebt me om een mening gevraagd.

Is goed joh...
is in onderdelen, Ik bied hem je aan voor 20 rooitjes (eej ik moet ook wat verdienen) *D
 
Laatst bewerkt:
Ja, je hebt me om een mening gevraagd.

Is goed joh...
is in onderdelen, Ik bied hem je aan voor 20 rooitjes (eej ik moet ook wat verdienen) *D

Iemand die me een R6 in onderdelen aanbied voor 20 rooitjes, die ga ik niet serieus nemen. :)

Voor alle anderen: Reacties/meningen zijn gewoon welkom hoor.
 
Voor de oudere (rode div) zal heus wel een modificatie setje voor de carburateur te krijgen zijn, en die kosten vast geen fl 3000,=.

Vreemd dat die ene tekoop staat met kapotte kleppen, laat je toch repareren voor je hem verkoopt, wat is er nog meer mis met dat ding :?
 
kweet nog wel een diversion te staan (groene) echter deze heeft een schuiver gemaakt waardoor het stuur + de uitlaat beschadigd zijn

was een schuiver van +- 30 km/h de klap is grotendeels opgevangen (door een koffer die aan de zijkant zat)

nieuw stuur erop en eventueel een (sloop) uitlaat

safe enschede heeft een prijsopgave gedaan van 900 euro (zijn de kosten van nieuwe onderdelen + uurloon)

motor is van 1994
km stand 30.000

kosten 1850 euro

je moet alleen een beetje handig zijn....
 
Die Div met startproblemen gaat niet eerder de deur uit dan wanneer hij gerepareerd is. Staat te koop bij Ensing Motorsupply in Apeldoorn. Als ik die zou willen kopen dan zouden we moeten afspreken dat ik hem pas over een maand ophaal. Ze hebben het nogal druk en hij wil hem goed afleveren. Reparatie valt binnen de FL 8000.=
Hij wil zichzelf niet klem zetten door hem te verkopen en dat ik dan zeg volgende week moet ie klaar zijn.
Zit trouwens 3 mnd garantie op.



Hoe erg ziet die schade er uit en waar staat ie te koop. Die groene Div heb ik het nu over.
Als het niet al te erg is, kan ik wel met een paar krasjes leven en zou ik op zoek kunnen gaan naar zo\'n set voor de carbs.
 
de motor is van een collega van me (Enschede)

ik zal even kijken voor je dan maak ik wel ff een foto
 
Voor de oudere (rode div) zal heus wel een modificatie setje voor de carburateur te krijgen zijn, en die kosten vast geen fl 3000,=.

Vreemd dat die ene tekoop staat met kapotte kleppen, laat je toch repareren voor je hem verkoopt, wat is er nog meer mis met dat ding :?

:^
 
Op donderdag 07 februari 2002 13:13 schreef B2 het volgende::^

Heb je niks zinnigers te melden dan zo\'n bordje te plaatsen?
 
Heb je niks zinnigers te melden dan zo\'n bordje te plaatsen?

OK dan madam (vooraleer ik in een depressie verzeil).

Div 1:

bwjr 1993
km.stand 25163
FL. 5000.=
kleur rood


Div 2:

bwjr 1996
km.stand 31000
acces. topkoffer en valbeugel
FL 8000.=
kleur rood-bruin (niet zo vies als het er staat)

Op beide heb ik (nog) niet gereden.

Doe dat dan eens.

Div 1 weet ik verder niets van. Meneer was afwezig en vrouw had geen kennis van motoren

en je wil van ons verdere info ???

Div 2 heeft startproblemen. Ws. kleppen.
Dat wordt eerst gerepareerd voordat ie verkocht wordt en is dus binnen die FL 8000.=

hier heb je garantie op -dealer- dus als je veel rijdt, is dat dan wel in orde

Beide zagen er goed uit. Geen roestuitspattingen. Goede banden en geen doorgerotte onderdelen wat ik zo op het eerste oog kon zien. Heb verder niet gekeken/laten kijken.

doe dat dan eens. (of moet ik je handje komen vasthouden)

Voor Div 1 ga ik nog een afspraak maken met meneer.

Helluuuup.

Ik zou gaan voor die rode maar die heeft geen verwarmde carburateurs.
En dat werd me wel aangeraden, om een fiets vanaf bwjr 1996 te kopen daarmee ivm.

als je van plan bent door te rijden is dat inderdaad geen slecht idee, heb ik trouwens al gezegd : http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2950&page=1


Wat is jullie idee daarover.

Hangt van je budget af :
Als een garantie van 3 maand, de accessoires en het feit dat hij jonger is je 3000,- waard is, koop dan die recentere, anders de andere (6000km verschil is niet teveel)
En kijk wat je er nog van af krijgt.

Heb je niks zinnigers te melden dan zo\'n bordje te plaatsen?

Zo beter dame ??
 
Op donderdag 07 februari 2002 14:25 schreef B2 het volgende:OK dan madam (vooraleer ik in een depressie verzeil).Doe dat dan eens.en je wil van ons verdere info ???hier heb je garantie op -dealer- dus als je veel rijdt, is dat dan wel in ordedoe dat dan eens. (of moet ik je handje komen vasthouden)als je van plan bent door te rijden is dat inderdaad geen slecht idee, heb ik trouwens al gezegd : http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2950&page=1Hangt van je budget af :
Als een garantie van 3 maand, de accessoires en het feit dat hij jonger is je 3000,- waard is, koop dan die recentere, anders de andere (6000km verschil is niet teveel)
En kijk wat je er nog van af krijgt.Zo beter dame ??





:}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan