Vrouw zoekt......

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een agressie.\ '(

Is maar net hoe jij het opvat. Zo agressief ben ik echt niet hoor. Soms wat kort door de bocht.
als een vraag stellen al onder agressie valt, waar moet het dan heen? Of ben ik nu wéér agressief. Is niet mijn bedoeling.

en verder.....B2: Je had toch nog wel wat zinnigs te melden. Niet alles, maar beter dan zo\'n bordje plaatsen. Dat kan iedereen. Ik heb meer aan serieuze reacties.
En zo moeilijk kan dat niet zijn, kijkend naar bepaalde reacties.
Hoewel ik een geintje echt wel kan hebben hoor.

In ieder geval staat dat toontje van: \"ok dan madam\" en \"zo beter dame\" me totaal niet aan. Maar goed, dat is misschien maar weer net hoe ik het opvat.

Ik heb helemaal geen zin in dit soort gedram, dus ik laat het hier nu bij. Ook al was ik blijkbaar de aanstichster door een vraag te stellen.
 
Ik heb helemaal geen zin in dit soort gedram, dus ik laat het hier nu bij.
 
Wist niet dat er van die kinderachtige gasten rondhingen hier op het forum. Niveau is dalende!!!
 
[jengelmodus]
Aaaah... mag het alsjeblieft leuk blijven??? :9~
Toe nou.....
Please
Please
Pleeeeeaaaaasssseeee????
[/jengelmodus]
 
Is het niet zo dat mensen een fiets kopen waar ze zich mee kunnen identificeren? :+
Het type mannen dat hier op rijdt heeft een hoog handtas gehalte(gaybike),dus dan heb ik zo\'n vermoeden waar jij van houdt!
Zal wel een potbike zijn dan :?
Wat ben ik toch weer een varken......
Sorry mevr.,maar dat van die mannen klopt wel,statistisch gezien dan.(niet iedereen,dus niet boos worden)
Ik zit je een beetje te stangen,maar ja...daar hou je dan niet van :)
 
Het type mannen dat hier op rijdt heeft een hoog handtas gehalte(gaybike),dus dan heb ik zo\'n vermoeden waar jij van houdt!
Zal wel een potbike zijn dan :?
Wat ben ik toch weer een varken......
Sorry mevr.,maar dat van die mannen klopt wel,statistisch gezien dan.(niet iedereen,dus niet boos worden)
Ik zit je een beetje te stangen,maar ja...daar hou je dan niet van :)
Whoehah :+
Dit topic wordt zo nooit meer serieus, natuurlijk. Ook wel suggestieve titel trouwens. Maar heb je nou al een fiets Lage CB? Niet pesterig bedoeld, zeg ik er maar bij.
 
Porky, als jij ff je huiswerk doet en goed leest, had je kunnen zien zien dat ik best tegen een lolletje kan. Maar niet op de kinderachtige manier zoals dat nu hier gebeurt. Gaat helemaal nergens meer over.

En na 60 reacties is daar dan ook gelijk de eerste die niks anders heb en maar roept dat het trouwens wel een suggestieve titel is. Niet pesterig bedoeld is ook een beetje zielig, om erbij te zetten.
Tja.......

Wie is er dan serieus?

Genoeg serieuze reacties gehad, met een lolletje erbij soms. Dus het is mogelijk om het leuk te houden

Ik ben nog steeds motorloos. Als ik er één heb zal ik een nieuw topic openen.

Even goede motorvrienden. Maar laten we elkaar in de waarde laten en respecteren. Oké, ik ben blond maar om de dooie donder niet dom :)

Gooi deze dus maar op slot!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan