vrouwen en 25 kw

Racheldr

MF'er
16 jul 2006
176
0
Den Haag
k heb hem nog niet dat felbegeerde papierjuh.

Als ik het goed begrijp is 25 kw dus enkel de snelheid/vermogen. Dat mijn rij-insructeur mij dus op een lichte laat rijden ( ben 27 jaar) is kennelijk alleen vanwege het gewicht. Kan een vrouw dan veel moeilijker met een zware motor omgaan ofzo? k had dus net zo goed gelijk met een zware motor kunnen rijden.

Vraag is eigenlijk: Zwaar qua gewicht kan dus nog steeds 25 kw begrensd zijn? Dus als je eenmaal op een lichte de motor onder controle kan houden is overstappen naar zwaar toch peace of cake... Of moet ik als vrouw gewoon licht blijven rijden?? :]
 
k heb hem nog niet dat felbegeerde papierjuh.

Als ik het goed begrijp is 25 kw dus enkel de snelheid/vermogen. Dat mijn rij-insructeur mij dus op een lichte laat rijden ( ben 27 jaar) is kennelijk alleen vanwege het gewicht. Kan een vrouw dan veel moeilijker met een zware motor omgaan ofzo? k had dus net zo goed gelijk met een zware motor kunnen rijden.

Vraag is eigenlijk: Zwaar qua gewicht kan dus nog steeds 25 kw begrensd zijn? Dus als je eenmaal op een lichte de motor onder controle kan houden is overstappen naar zwaar toch peace of cake... Of moet ik als vrouw gewoon licht blijven rijden?? :]
ik ben direct voor groot rijbewijs gegaan..
dus is wel mogelijk...

en je hoeft niet licht te blijven rijden :N

heb je het hier niet op je rijschool houder overgehad?.... het duurt meen ik 2 jaar voordat je zwaar mag rijden
 
k heb op een honda cb 500 gereden laatst. Werd me vereld dat het een licht motor was ( of begrensd). Merkte eigenlijk geen verschil met mijn normale lesmotor. Of is er wel veel verschil in het doen van bijzondere verrichtingen.

Heb het erover gehad, maar is er nog niet van gekomen. Ben gewoon benieuwd of het haalbaar is na zoveel lessen op licht.
 
k heb op een honda cb 500 gereden laatst. Werd me vereld dat het een licht motor was ( of begrensd). Merkte eigenlijk geen verschil met mijn normale lesmotor. Of is er wel veel verschil in het doen van bijzondere verrichtingen.

Heb het erover gehad, maar is er nog niet van gekomen. Ben gewoon benieuwd of het haalbaar is na zoveel lessen op licht.
heb ik ook op gelest
was niet begrenst .... maar het is idd geen zware motor



 
Hee! Ben ook een vrouwelijke lesser en ben pas 23. Ben meteen op zwaar begonnen, het woord licht is niet eens ter sprake gekomen. Ik heb er zelf geen enkel probleem mee, maar ik ben dan ook wel vrij groot (1.80 m). Ik weet niet of jij klein bent en dat je instructeur je daarom licht laat rijden?
Het is in elk geval nergens voor nodig en je zit er wel 2 jaar aan vast als je afrijdt op een lichte motor. Succes met lessen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan