Kleurendoof
Luid typen AUB
Zo, motor forum oma gereanimeerd met een 20 jaar oud topic!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een supersport is het beste.Ik ben een vrouw en weeg 60 kg.
Ik rijd op een Bmwf650gs. Dat is een 800 cc. Ik moest er ook even aan wennen, want de motor is vrij direct op het gas ( ik heb hierover eerder eens een vraag gesteld op dit forum). Maar nu rijd ik er heerlijk op. Ik denk ook dat het wel een vrij makkelijke motor is.
Probleem vind ik vooral bij de zwaardere motoren het gewicht en de hoogte.ij de allroad/adventure motoren) Je komt moeilijk met de voeten aan de grond en als de motor omvalt krijg je hem met geen mogelijkheid alleen overeind.
Ik ben een vrouw en weeg 60 kg.
Ik rijd op een Bmwf650gs. Dat is een 800 cc. Ik moest er ook even aan wennen, want de motor is vrij direct op het gas ( ik heb hierover eerder eens een vraag gesteld op dit forum). Maar nu rijd ik er heerlijk op. Ik denk ook dat het wel een vrij makkelijke motor is.
Probleem vind ik vooral bij de zwaardere motoren het gewicht en de hoogte.ij de allroad/adventure motoren) Je komt moeilijk met de voeten aan de grond en als de motor omvalt krijg je hem met geen mogelijkheid alleen overeind.
TjaKijk deze ff.
Die hebben lage en ver weg staande clipons,meestal is dat ook niet handig voor kleine personen.Een supersport is het beste.
Veel vermogen en weinig kilo’s.
En meestal gebouwd op kleine Aziaten.
Ik kan niet anders dan je op alle punten gelijk gevenDie hebben lage en ver weg staande clipons,meestal is dat ook niet handig voor kleine personen.
En dikwijls ook nog een vrij hoge zadelhoogte,omdat de voetsteunen ook hoog staan.
Ze zijn wel in Azië gebouwd,maar helemaal niet ontworpen voor de Aziatische markt,of je moet het over een 250/400 cc hebben.
Hier 1,58 m en een krappe 50 kilo. Het probleem is inderdaad niet het vermogen (een beest tussen je benen is de max imho) maar inderdaad de hoogte en het gewicht. Althans, met lessen bij mij en dan ook alleen maar soms bij de noodstop. Eens je de ervaring hebt met je motor lijkt het me geen probleem. En verlagen kan altijd. Omvallen en hem zelf niet overeind krijgen, tja, heren genoeg die behulpzaam zijn. Dus hier rijden we lekker verder op een 125 voor de ervaring en hopen dat òf de rijschool met een oplossing komt òf ik de nodige controle weet te krijgen om altijd naar 1 kant te eindigen, daar waar ik mijn 1 voet aan de grond kan krijgen.Ik ben een vrouw en weeg 60 kg.
Ik rijd op een Bmwf650gs. Dat is een 800 cc. Ik moest er ook even aan wennen, want de motor is vrij direct op het gas ( ik heb hierover eerder eens een vraag gesteld op dit forum). Maar nu rijd ik er heerlijk op. Ik denk ook dat het wel een vrij makkelijke motor is.
Probleem vind ik vooral bij de zwaardere motoren het gewicht en de hoogte.ij de allroad/adventure motoren) Je komt moeilijk met de voeten aan de grond en als de motor omvalt krijg je hem met geen mogelijkheid alleen overeind.
Deze vergelijking gaat niet helemaal op.Dat bedoel ik, ik zit goed, wellicht zelfs iets meer rechtop dan ik zou willen. Maar 18 cm verschil is toch aardig wat
Ik bedoelde dat het verschil in lengte tussen mij en bovenstaande 18 cm is, al zie ik dat het verschil in zijn zadelhoogtes ook 18 cm is . En 18 cm is en blijft toch een groot verschil.Mijn afmetingen zijn wat meer, maar voor een Noord-Europese man bescheiden (1,76 m bij 65 kg).