vrouwen en motorbeursen

Omdat die met latex opgesmukte vrouwen er leuker uitzien dan de uitgelubberde vrouw thuis _O-

Oww en waren er nog motoren dan :? O-)
 
Ik dacht dat dit ging over vrouwen die het niet eens zijn met onze gang naar de motorbeurzen.
Ik kreeg namelijk net nog bonje met mijn vriendin over een foto die ik daarnet in het topic over motorbeurs utrecht heb gepost.

"Wil je daarom dat ik niet meega?"
"JA!"
 
Een motorbeurs zonder vrouw volk slaat de plank volledig mis. Een grand prix, formule 1 wedstrijd zonder pits poezen is ook onmogelijk. Die meiden vrolijken die mannen gelijk weer op.

Ja opvrolijken, want veel jongens/mannen :9~ over hun droom motor en -O- van de prijs die er bij staat. Dan worden ze '(

Dan zien ze zo'n promo dame met der glimlach en vrolijke glans en is de reactie weer :9~ en gaan ze :] naar huis.

neem aan dat het verhaal duidelijk genoeg is :+
 
Een motorbeurs zonder vrouw volk slaat de plank volledig mis. Een grand prix, formule 1 wedstrijd zonder pits poezen is ook onmogelijk. Die meiden vrolijken die mannen gelijk weer op.

Ja opvrolijken, want veel jongens/mannen :9~ over hun droom motor en -O- van de prijs die er bij staat. Dan worden ze '(

Dan zien ze zo'n promo dame met der glimlach en vrolijke glans en is de reactie weer :9~ en gaan ze :] naar huis.

neem aan dat het verhaal duidelijk genoeg is :+


Net een stripverhaal zo :}
 
Ik dacht dat dit ging over vrouwen die het niet eens zijn met onze gang naar de motorbeurzen.
Ik kreeg namelijk net nog bonje met mijn vriendin over een foto die ik daarnet in het topic over motorbeurs utrecht heb gepost.

"Wil je daarom dat ik niet meega?"
"JA!"

Dat is toch geen foto met halnaakte vrouwen ofzo? Kan daar het kwaad niet echt van inzien :?
 
_O-
Snelle machines, bier en lekkere wijven was het toch? ;)

Maak van het bier fris ,van lekkere wijven knappe dames (wat ben ik weer politiek correct vandaag O-) ) en van snelle machines eehhhh kamikaze kogels ? en ik ben het met je eens })



Dit gaat weer uitlopen op en zinloze discussie :9
 
Laatst bewerkt:
Nette goed opgeleide dames, Spa rood of ander bronwatertje, en een Snelvoertuig op 2 banden van rubber. |( |( |(

Politiek :r

al is de volgorde bij mij eerder Motor, Toffe meid, drinken
(wat maakt nie uit alleen geen alcohol want dan mag ik nie meer :] )
 
Die latex dames zijn er om onze mannen te vermaken waardoor wij geen kind aan ze hebben. Hierdoor kunnen wij, motorrijdende vriendinnen, onze ogen de kost geven en ons concentreren op de echt belangrijke zaken op de beurs... de motoren...........


en al die lekkere mannen die een nieuwe leren combi aan het passen zijn *O* *O* *O*



En zo gaat iedereen weer tevreden naar huis :Y :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan