vrouwen en motoren

Kesco

MF'er
18 aug 2010
152
0
Ik stond gisternacht (12 uur) een cola te doen in het centrum van Enschede. Je kunt de motor daar pal voor het terras neerzetten.

Nadat ik naar mijn motor toe liep met een vriend die mee was achterop zie ik 2 (toch wel erg leuke) meiden staan bij de motor en een fototoestel in de aanslag. Dus ik voelde hem al aankomen, ik sta naast de motor en mijn vriend moest even bellen met zijn vriendin. Een van de twee komt aanlopen en vraagt me of ze misschien naast de motor mag staan met mijn helm op.
Dus ik lach en vraag of ze niet liever op de motor wil zitten. Ik ga zitten doe de motor aan en ze stapt achterop. Er wordt een foto'tje genomen, ik draai me om en zeg nou je toch achterop zit wil je niet liever een stukje rijden dan.
JAAA :Y zegt ze. Dus ik zeg houd je goed vast.
Ik geef gas en ik hoor haar gillen (let op dit is in het centrum dus ik kom niet boven de dertig uit haha.) Na letterlijk een paar rondjes om de kerk (alle feestende studenten hadden ondertussen baan gemaakt zodat ik tussen ze door kon rijden en stonden allemaal te kijken aangezien je hem van behoorlijk ver al wel aan hoort komen) stop ik bij haar vriendin die nog meer fotos neemt en laat haar afstappen.
Ik stap af en vraag was je bang?
"NEE ik vond het super, dit was mijn allereerste keer op een motor en ik vergeet dit nooooit meer. Echt super van je en bedankt!"
Nu kwam mijn vriend weer aanlopen en ik zei doei en terwijl ze ons uitzwaaien rijden we weg.

Dit is voor de ervaren mensen hier misschien een slaapverwekkend verhaal :z , maar ik rij nog maar een maand en dat ik degene ben waarbij ze als eerste achterop heeft gezeten en dat ze het waarschijnlijk echt nooit meer vergeet vind ik echt geweldig en het maakte mijn hele avond dan ook goed :] (Het deed me denken aan de eerste keer dat ik bij mijn vader achterop zat en toen ineens snapte hoe speciaal motorrijden is)

Nu de vraag.
Hebben jullie nog leuke/interessante verhalen over het ontmoeten van vreemden aan de hand van je motor?
Misschien een goede vriend of een vriendin hierdoor ontmoet?? Of mensen per ongeluk dood en dood bang gemaakt :+
Edit* of iemand gewoon een eerste rit gegeven die je nog bijblijft?
 
Laatst bewerkt:
Ja, mijn vriend bij mij de eerste keer achterop. Ik had nog nooit met duo gereden. Lachen dat die deed, hoe harder hij lachte hoe banger dat hij was, wist ik :+
Ik heb hem veilig thuisgebracht hoor :]

edit: oeps, geen vreemde, maar wel een vreemde ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al best wel vaak bijna telefoonnummers van vreemde vrouwen mogen ontvangen door mijn motor.

"ik had je niet gezien"
"ow reed jij op een voorrangsweg..."
"maar je reed ook veel te hard! '"

Vrouwen en rijbewijzen.... :N :N :N

Zal nooit wat worden.
:+
 
de 1e keer op een motor was bij een goede vriend van me achterop naar de Superbike in Assen op een ouwe Yamaha 500. Het stortregende met bakken uit de lucht, wel 6 x laarzen om kunnen schudden, helemaal verkleumd, en aan het einde van de dag dacht ik: goh, da's toch wel leuk dat motorrijden........dat ga ik ook doen! :+
dat was 11 jaar geleden, virus is nooit meer weggegaan..... ;)
 
Ik stond gisternacht (12 uur) een cola te doen in het centrum van Enschede. Je kunt de motor daar pal voor het terras neerzetten.

Nadat ik naar mijn motor toe liep met een vriend die mee was achterop zie ik 2 (toch wel erg leuke) meiden staan bij de motor en een fototoestel in de aanslag. Dus ik voelde hem al aankomen, ik sta naast de motor en mijn vriend moest even bellen met zijn vriendin. Een van de twee komt aanlopen en vraagt me of ze misschien naast de motor mag staan met mijn helm op.
Dus ik lach en vraag of ze niet liever op de motor wil zitten. Ik ga zitten doe de motor aan en ze stapt achterop. Er wordt een foto'tje genomen, ik draai me om en zeg nou je toch achterop zit wil je niet liever een stukje rijden dan.
JAAA :Y zegt ze. Dus ik zeg houd je goed vast.
Ik geef gas en ik hoor haar gillen (let op dit is in het centrum dus ik kom niet boven de dertig uit haha.) Na letterlijk een paar rondjes om de kerk (alle feestende studenten hadden ondertussen baan gemaakt zodat ik tussen ze door kon rijden en stonden allemaal te kijken aangezien je hem van behoorlijk ver al wel aan hoort komen) stop ik bij haar vriendin die nog meer fotos neemt en laat haar afstappen.
Ik stap af en vraag was je bang?
"NEE ik vond het super, dit was mijn allereerste keer op een motor en ik vergeet dit nooooit meer. Echt super van je en bedankt!"
Nu kwam mijn vriend weer aanlopen en ik zei doei en terwijl ze ons uitzwaaien rijden we weg.

Dit is voor de ervaren mensen hier misschien een slaapverwekkend verhaal :z , maar ik rij nog maar een maand en dat ik degene ben waarbij ze als eerste achterop heeft gezeten en dat ze het waarschijnlijk echt nooit meer vergeet vind ik echt geweldig en het maakte mijn hele avond dan ook goed :] (Het deed me denken aan de eerste keer dat ik bij mijn vader achterop zat en toen ineens snapte hoe speciaal motorrijden is)

Nu de vraag.
Hebben jullie nog leuke/interessante verhalen over het ontmoeten van vreemden aan de hand van je motor?
Misschien een goede vriend of een vriendin hierdoor ontmoet?? Of mensen per ongeluk dood en dood bang gemaakt :+

Je hebt 'r direct geregeld neem ik aan?
 
cees waar was dt dan? welke kroeg. kom ook uut ensche.

laat haar de volgende x maar achterop mijn v-maxje weet ze niet hoe snel ze je heeeel stevig moet vastpakken. (wel lastig met mn monoseat, maar wel lekker close)
 
cees waar was dt dan? welke kroeg. kom ook uut ensche.

laat haar de volgende x maar achterop mijn v-maxje weet ze niet hoe snel ze je heeeel stevig moet vastpakken. (wel lastig met mn monoseat, maar wel lekker close)

Hahaha })

Dit was voor de groene kroeg( Molly nog iets..) naast Aspen Valley op de oude markt
 
Pics heb ik nog niet, als ik ze wel heb heb je er heel weinig aan, want ze heeft een dichte helm en dikke motorjas aan die mijn vriend mee had;) Ze zag er gewoon leuk uit, was geen angelina jolie maar ook zeker geen erica terpstra :9
 
Normaal gesproken zit er wel een potje seks in na zo'n ervaring.
Tenminste, dat is bij mij altijd. Eventueel ook zonder de motor, maar meestal ook zonder mij. :Y
 
Tss, tis toch wat doar in Eanske.

Tijdens de studie vaak vragen van leuke dames gehad dat ze mee achter op wouden, maar goed. Zoals Remco al zei, zonder pak komen ze er niet op. (bijna vergelijkbaar als neuken zonder condoom)
 
als je 'haar' nummer belt, krijg je dan niet per ongeluk ene Wim aan de lijn??
L :+ L

Gvd bel ik haar nummer en INDERDAAD neemt een of andere Wim op, hij verwees me voor meer informatie door naar het motor forum voor een topic dat over hem zou gaan? :? _O-

Nee er zijn al wel wat smsjes uitgewisseld, neemt niet weg dat het dan natuurlijk nog steeds wim zou kunnen zijn :$
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan