vrouwen en motoren

Dit is, sinds lange tijd, de meest kansloze topic wat gestart is. Zitten de mods op de Veluwe marshmallows te schroeien, en cumbaya te chanten?

hoho sorry hoor haha. Ik heb het hier niet over vrouwen versieren d.m.v een motor, bijna elk familielid in de familie rijdt motor en ik weet ook echt wel dat dit onzin is, eerder tegenovergesteld, ken maar weinig mensen die liever achterop zitten dan in een comfortabele auto.

Ik heb het over iemand een eerste rit geven, dat het nou een meid is die ik heb leren kennen is een bijkomst en vond het een leuk verhaaltje om erbij te vermelden. zodoende de titel.

Nu de vraag.
Hebben jullie nog leuke/interessante verhalen over het ontmoeten van vreemden aan de hand van je motor?
Misschien een goede vriend of een vriendin hierdoor ontmoet?? Of mensen per ongeluk dood en dood bang gemaakt :+
Edit* of iemand gewoon een eerste rit gegeven die je nog bijblijft?

Maar als ik de topic moet weghalen (editen) vind ik ook geen probleem hoor. :X :)
 
hoho sorry hoor haha. Ik heb het hier niet over vrouwen versieren d.m.v een motor, bijna elk familielid in de familie rijdt motor en ik weet ook echt wel dat dit onzin is, eerder tegenovergesteld, ken maar weinig mensen die liever achterop zitten dan in een comfortabele auto.

Ik heb het over iemand een eerste rit geven, dat het nou een meid is die ik heb leren kennen is een bijkomst en vond het een leuk verhaaltje om erbij te vermelden. zodoende de titel.

Maar laten we eerlijk zijn, als het een lelijke ouwe vent was geweest die het geweldig had gevonden had je het niet gedaan. :P
 
Laatst bewerkt:
Maar laten we eerlijk zijn, als het een lelijke ouwe vent was geweest die het geweldig had gevonden had je het niet gedaan. :P

Kan ik met eerlijkheid zeggen dat ik hem dan ook achterop had meegenomen voor een paar rondjes.
Maar natuurlijk als ik moet kiezen O-)

Zou uberhaupt niet snel zeggen (ongeacht leeftijd/geslacht) nee je mag niet achterop. Tenzij ik naar mijn werk moet of helemaal geen helm/jas/handschoenen bij me heb.

Maar goed nogmaals ik rijd nog maar een maand en misschien is dit gewoon mijn newbie enthousiasme dat ik heb over motorrijden en dat de ervaren rijders hier helemaal geen trek in hebben.
 
Laatst bewerkt:
[...]


Maar laten we eerlijk zijn, als het een lelijke ouwe vent was geweest die het geweldig had gevonden had je het niet gedaan. :P


als jij zou moeten kiezen tussen gierende hormonen of kots neigingen wat zou jij dan doen :+
 
Kan ik met eerlijkheid zeggen dat ik hem dan ook achterop had meegenomen voor een paar rondjes.
Maar natuurlijk als ik moet kiezen O-)

Zou uberhaupt niet snel zeggen (ongeacht leeftijd/geslacht) nee je mag niet achterop. Tenzij ik naar mijn werk moet of helemaal geen helm/jas/handschoenen bij me heb.

Maar goed nogmaals ik rijd nog maar een maand en misschien is dit gewoon mijn newbie enthousiasme dat ik heb over motorrijden en dat de ervaren rijders hier helemaal geen trek in hebben.
Onzin, zijn leuke dingen.
Ik zwaai ook altijd enthousiast naar kleine kinderen, soms zijn zij begonnen met zwaaien en soms zitten ze zo gefascineerd naar je te kijken... En als er dan een glimlach op hun gezicht verschijnt omdat je naar ze zwaait... das gewoon cool 8-)
 
Quote"

Ik stond gisternacht (12 uur) een cola te doen in het centrum van Enschede. Je kunt de motor daar pal voor het terras neerzetten.
Nadat ik naar mijn motor toe liep met een vriend die mee was achterop zie ik 2 (toch wel erg leuke) meiden staan bij de motor en een fototoestel in de aanslag. Dus ik voelde hem al aankomen, ik sta naast de motor en mijn vriend moest even bellen met zijn vriendin. Een van de twee komt aanlopen en vraagt me of ze misschien naast de motor mag staan met mijn helm op.
Dus ik lach en vraag of ze niet liever op de motor wil zitten. Ik ga zitten doe de motor aan en ze stapt achterop. Er wordt een foto'tje genomen, ik draai me om en zeg nou je toch achterop zit wil je niet liever een stukje rijden dan.
JAAA zegt ze. Dus ik zeg houd je goed vast.
Ik geef gas en ik hoor haar gillen (let op dit is in het centrum dus ik kom niet boven de dertig uit haha.) Na letterlijk een paar rondjes om de kerk (alle feestende studenten hadden ondertussen baan gemaakt zodat ik tussen ze door kon rijden en stonden allemaal te kijken aangezien je hem van behoorlijk ver al wel aan hoort komen) stop ik bij haar vriendin die nog meer fotos neemt en laat haar afstappen.
Ik stap af en vraag was je bang?




je bent verliefd achhhhhhhhhhh lief :+
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb dit topic al 2 keer geopend en nog steeds geen foto's gezien, meer teleurstelling kan ik niet aan.. ;)
Misschien word het voor mij ook maar eens tijd om stepjes voor de passagier te monteren.
 
Had dit topic dan niet beter "vreemde achterop" ofzo kunnen heten??

Ik heb trouwens nog niet een dergelijke ervaring opgedaan. Little lady op een net zo niet grote motor...... Zou er overigens wel op ingaan denk ik. Al zou ik niet zo gauw een vrouw oppikken.... ;)
 
ik vind het wel leuk al die kijkende gezichten . maar bezoek achter op hek 2x gehad wel bekenden toen hek der maar monoseat op gezet en passagiers steppies der af gehaald . het is vrijdag :D
 
haha op mijn srad kan je niet eens achterop voor een 'rondje om de kerk' (wie gaat nou een rondje om de kerk.. :+ )
Duoseat doet afbraak aan het aanzicht van mijn soes en ligt dus in de schuur en aangezien ik niet naast 'de kerk' woon zou ik dus eerst naar huis moeten om de duoseat erop te klikken. Of al thuis zijn om mijn vriendin achterop te laten zitten
:+
 
Ook in Enschede, paar maand terug... reed richting Hengelosestraat vanuit Twekkelerveld, moest effe wachten voor scooter met 2 dames erop. Ze vonden m'n Duc blijkbaar mooi, zaten te kijken en te zwaaien toen ze langs reden.

Eén testosteron explosie later draai ik rechts richting Enschede - terwijl ik naar Hengelo moest - en gaf effe vol gas. Meiden helemaal enthousiast, [me="Marc aka Foddex"]het mannetje (dacht ie)...[/me] wil ik keren, slaat ie af (nee ik LIET hem niet afslaan, 't is Italiaans en het slaat willekeurig af bij lage toeren :X)...

Best een domper op m'n testosteron bom :+ :+ :+ meiden lachen, ik druip af richting Hengelo.... :+
 
Laatst bewerkt:
Zou het ook werken als man magnet?? Ik ben dan wel al vergeven :P, maar zou het helemaal niet erg vinden als er een lekkere vent vraagt of hij een ritje achterop mag *O* . In de trant van lief zijn voor de medemens zonder eigen belang :P


Ik krijg de vraag vrij veel "Ik wil met jou wel eens mee achterop! "

Maar bij mijn wedervraag: "Weet je dat héél zeker?" krabbelen ze vaak terug. :P
 
Damn.. ik dacht dat het zou eindigen met:

"En om van alle spanning te bekomen vroeg ze of ik meeging naar haar studentenkamertje. Mijn kameraad had al een taxi gebeld, dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Aangekomen op haar knusse kamertje begonnen we heftig te zoenen, en ze smachte duidelijk naar wat meer actie. terwijl ze een stevig muziekje opzette zodat haar huisgenoten ons niet zouden horen, scheurden we de kleren van elkaars lijf en vervolgens pompte ik haar helemaal suf. En toen nog een keer. En nog een keer. Nadat we samen een sigaretje gerookt hadden, trok ik mijn pak weer aan, en verliet de kamer net als Mickey Rourke in HD en the MM. Geen nummers uitgewisseld, ze ziet me niet meer terug. Ik verlaat haar huis, trap mijn motor aan, en terwijl de eerste vogels weer beginnen te fluiten, rijd ik de opkomende zon tegemoet."

Moet eerlijk bekennen dat ik dat ook nog niet precies zo meegemaakt heb.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Damn.. ik dacht dat het zou eindigen met:

"En om van alle spanning te bekomen vroeg ze of ik meeging naar haar studentenkamertje. Mijn kameraad had al een taxi gebeld, dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Aangekomen op haar knusse kamertje begonnen we heftig te zoenen, en ze smachte duidelijk naar wat meer actie. terwijl ze een stevig muziekje opzette zodat haar huisgenoten ons niet zouden horen, scheurden we de kleren van elkaars lijf en vervolgens pompte ik haar helemaal suf. En toen nog een keer. En nog een keer. Nadat we samen een sigaretje gerookt hadden, trok ik mijn pak weer aan, en verliet de kamer net als Mickey Rourke in HD en the MM. Geen nummers uitgewisseld, ze ziet me niet meer terug. Ik verlaat haar huis, trap mijn motor aan, en terwijl de eerste vogels weer beginnen te fluiten, rijd ik de opkomende zon tegemoet."

Moet eerlijk bekennen dat ik dat ook nog niet precies zo meegemaakt heb.. ;)

Jij bent best wel een beest zeker? :+ Droom naar believen zou ik zeggen ;)
 
Haha nou ik denk t wel alleen achterop bij een vrouw is vaak een stapje te ver...
Persoonlijk ken ik geen man die bij mij achterop durft!~[/quote]

NOOIT VAN MN LEVEN.. ;)

Verder kan je prima rijden hoor.. :]
 
Haha nou ik denk t wel alleen achterop bij een vrouw is vaak een stapje te ver...
Persoonlijk ken ik geen man die bij mij achterop durft!\

NOOIT VAN MN LEVEN.. ;)

Verder kan je prima rijden hoor.. :][/quote]


Ik heb 1 x bij jou achterop gezeten en dat was tevens gelijk de laatste keer...
"als ik op je hand tik moet je je even goed vasthouden" :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan