Vrouwen en motoren...

Hier ga ik dus geen foto van mijn vriendinnetje en haar R6 (Sixy) neerzetten. Want dan gaan jullie er allemaal achteraan :] en ben ik ze binnen de korste keren kwijt ;(

Zo, lekker nieuwsgierig nu?? :)
 
Pardon?????? :( Ik ben ook 40+, helaas gaat het leven veel te snel...
En ik rijd absoluut geen chopper...Wacht maar tot je zelf 40 bent, dan weet je hoe het voelt...Oud aan de buitenkant misschien, maar jong van hart en geest...
je leest het omgekeerd ik bedoel dat de bestuurders van choppers meestal zo zijn , niet dat de vrouwen van 40 meestal zo zijn
En ik heb heel veel respect voor de mensen die jong van hart zijn , hoop dat ik zelf ook nog zo kan nadenken over het leven als ik oud ben ipv bekrompen zoals de meeste mensen van +40
 
Je had bijna gelijk, ben nl 35 jr, rijd chopper, niet de knapste en heb een dikke reet :P

Maar ik ben ooooooooo zoooooo lief O-)
innerlijke telt he :+
om eerlijk te zijn liever een gewoon iemand waar je goed me overeen komt dan een supermodel met een k*t karakter
misschien zelf liever een vrouw die chopper rijd als een vrouw die niks rijd :+
 
Mooie kuip heb jij op je motor, zeg!
(Sorry, kon het niet laten... ;)

Topicstarter: 15 jaar geleden waren motorrijdende vrouwen nog zeldzaam, nu niet meer hoor! En als je graag foto's van medeforummers wil zien, kun je misschien beginnen met je eigen foto te tonen? :X
 
vrouwen mogen alleen motor rijden als ze kaart kunnen lezen :X
vind ik.

Wat heb je nou aan een vrouw die 100m voor je rijdt? Ik heb ze toch liever tegen me aangedrukt op een te kleine buddy-seat......
En als ooit een vrouw mij ziet rijden, laat mij dan winnen, beter voor mijn ego....



okee.... bloembindsters en lieve moeders mogen rondrijden, maar dan wel met zo'n oranje vlag op de bagage-drager...
 
Laatst bewerkt:
ik ben ook 40 maar beslist geen chopperrijdster enne 100meter voor je???meestal moet ik op de vluchtstrook wachten op man lief.....waar blijft hij!!!.... IK KAN GEEN KAART LEZEN..... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan