vrouwen en racemotoren

  • Onderwerp starter Anoniempje621
  • Startdatum
A

Anoniempje621

Guest
He,
zijn er hier eigenlijk ook al wat vrouwen die zo een beetje doen racen op de weg??
:]
 
Ladyrider, nog niet zolang je rijbewijs?
Ach, komt vanzelf dat je een keer wat 'stout' op de motor stapt en gas geeft :-)
 
Zou ik wel willen, maar als beginnelinge in het "vak" waag ik er me nog lang niet toe. Komt wel eens ik mijn "beestje" beter ken en goed in de hand heb :9

Gewoon met een groepje ervaren rijders gaan rijden. Dan krijg je heel snel de neiging om het te proberen. O-)

Alleen wel zorgen dat je niet boven je kunnen probeert te rijden.
 
Ladyrider, nog niet zolang je rijbewijs?
Ach, komt vanzelf dat je een keer wat 'stout' op de motor stapt en gas geeft :-)


Wel, mijn rijbewijs heb ik al van 1987 :) Is dus geldig voor zowel B als A. Maar heb nu pas de stap gezet van auto naar motor. En, ondanks de domme beginnersfouten, heb ik de smaak wel te pakken en vind ik het megaleuk :9

Spijtig dat mijn man niet altijd mee kan rijden met me. En om alleen al te gaan toeren sta ik nog niet stevig genoeg in mijn schoenen na 4 rij-uren. Ach ja, het komt wel.. net zoals ik stouter werd met de wagen en zonder schroom even vlotjes mijn gaspedaal indruk zal dit met de motor ook wel komen.
 
hm, je haalt je b en krijgt a er gratis bij? (kreeg..)

handig, maar toch een beetje vreemd
 
vroeger was dat zo , als je een B had kreeg je automatisch wat eronder lag, en dat is dus A , en nog een beetje ervoor moest je gewoon maar je rijbewijs ophalen bij het gemeentehuis.
 
hm, je haalt je b en krijgt a er gratis bij? (kreeg..)

handig, maar toch een beetje vreemd

Tja, indertijd leek het logisch. Daar zijn ze dan ook wel van terug gekomen en sinds 1/1/89 dien je je A apart te behalen.
Diegene die echter hun rijbewijs van voor deze datum hebben, hebben geluk (hoewel, echt geluk is het nu ook weer niet). En inderdaad, nog vele jaren vroeger kon je zomaar je rijbewijs op het gemeentehuis gaan afhalen, zonder boe of ba. Resultaat : heel wat mensen van meer dan 50 à 60 jaar lopen met een rijbewijs op zak en kennen zelfs het verschil niet tussen het gas- en rempedaal.
Maar ik behoor gelukkig niet tot die lichting ;)
 
[me]CrashBR denkt dat dit topic vanavond weer een plaatjes topic word :X [/me]
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 18 februari 2003 13:27 schreef CrashBR het volgende:
[me]CrashBR heeft denkt dat dit topic vanavond weer een plaatjes topic word :X [/me]
[me]Jb_Khan dacht dat het al een plaatjes topic was :P [/me]
 
[me]CrashBR denkt dat dit topic vanavond weer een plaatjes topic word :X [/me]
Hmmm...verleiding is groot, maar ik wil de vrouwelijk M-F leden niet onbedoeld voor het hoofd stoten met plaatjes waaruit ze mogelijk af zouden leiden dat ik vind dat vrouwen het bij poseren op racemotoren moet houden (al dan niet met beschermende kleding).
Vrouwen kunnen net zo goed motor rijden als mannen. Ze missen alleen vaak de zet-je-verstand-uit-knop om echt flink te raggen, maar die knop gebruik ik zelf ook niet meer (want dat mag ik niet van mijn vriendin ;) ).
 
Laatst bewerkt:
Kom net binnen vallen, maar nog geen plaatje gezien :? .
Dus Dames,graag wat actiefoto's voor die kerels die zich moeten vermaken in deze koude dagen ;) .
hoe kan dat nou *d wat plaatjes van ons ..bikerbabes in actie..we zijn veel te snel voor de camerao-)dus use your imagination...to keep you warm :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan