Vrouwen: je mening over damesjassen

ariannepen

Rookie
13 okt 2010
14
0
Loop een kledingzaak binnen en je vindt daar de meest fantatische creatieve all seasons jassen voor mannen. Ventilatieritsen, zakken, uitneembare 3 dubbele voeringen etc. Maar voor de vrouw? .... misschien 2 ritsen op de verkeerde plek of 2 kleine niet waterdichte zakken.

Nu in 2011 is daar Rev'it met Jacket Ventura voor 319 euro. Dat begint er eindelijk op te lijken :D. Een echte allseasons jas met voor in de zomer overal ventilatieritsen, zelfs in de armen. Daarnaast nog een aparte regenvoering, een wintervoering en zakken te over.
Maar heeft iemand deze jas gekocht? En is deze goed bevallen?

Dames, ik hoor graag jullie ervaring met deze jas! Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes Arianne
 
LOL, n.a. van je topictitel dacht dat ik het over piepers zou gaan. _O-

sorry, geintje

Maar is het echt zo slecht gesteld met de dameskleding?
Dacht dat vele modellenseries er voor vrouw of man waren.
Zie weleens Koppels die dezelfde outfit hebben.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, vond het eigenlijk wel meevallen. Natuurlijk is er voor mannen meer te vinden want die doelgroep is velen malen groter, maar vorig weekend nog geslaagd voor m'n vriendin (http://www.revit.eu/nl/producten/FJT095). Ook nog een leuke prijs, 160 euro ofzo? 3 lagen, protectie, veel ventilatie.

En als je een leren jack wil is er al wat meer keus.
 
Laatst bewerkt:
LOL, n.a. van je topictitel dacht dat ik het over piepers zou gaan. _O-

sorry, geintje

Maar is het echt zo slecht gesteld met de dameskleding?
Dacht dat vele modellenseries er voor vrouw of man waren.
Zie weleens Koppels die dezelfde outfit hebben.
Argh... Da's erg.

Ik heb m'n motorjassen via Ebay gekocht, veel meer keuze.
 
Loop een kledingzaak binnen en je vindt daar de meest fantatische creatieve all seasons jassen voor mannen. Ventilatieritsen, zakken, uitneembare 3 dubbele voeringen etc. Maar voor de vrouw? .... misschien 2 ritsen op de verkeerde plek of 2 kleine niet waterdichte zakken.

Nu in 2011 is daar Rev'it met Jacket Ventura voor 319 euro. Dat begint er eindelijk op te lijken :D. Een echte allseasons jas met voor in de zomer overal ventilatieritsen, zelfs in de armen. Daarnaast nog een aparte regenvoering, een wintervoering en zakken te over.
Maar heeft iemand deze jas gekocht? En is deze goed bevallen?

Dames, ik hoor graag jullie ervaring met deze jas! Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes Arianne
Als je bij bijvoorbeeld Termaat in Nijmegen binnen zou lopen, daar heb je toch behoorlijk veel keuze in dameskleding!
 
Kijk eens bij Termaat in Nijmegen, die heb een complete damesafdeling.
 
Als je bij bijvoorbeeld Termaat in Nijmegen binnen zou lopen, daar heb je toch behoorlijk veel keuze in dameskleding!
Daar heb ik vorige maand ook mijn jas gekocht, nog nooit zag ik zo'n groot aanbod van damesjassen. :Y
 
Ik ben met mijn vriendin de shop binnen gestapt en had toch wel veel keuze.
Wij zijn uitgekomen op deze:
Richa rix-2
rix%202%20blackblue.jpg

Jas met binnenvoering, regenmembraam, overal ventieleersgaten (schouders,rug,armen).
Zit ook een rugprotector en alle andere protectoren in :) Volgens haar een perfect zittende jas en niet eens zo duur!

mvg
 
Ik ben met mijn vriendin de shop binnen gestapt en had toch wel veel keuze.
Wij zijn uitgekomen op deze:
Richa rix-2
[afbeelding]
Jas met binnenvoering, regenmembraam, overal ventieleersgaten (schouders,rug,armen).
Zit ook een rugprotector en alle andere protectoren in :) Volgens haar een perfect zittende jas en niet eens zo duur!

mvg

Welke shop? En wat is niet duur?
 
Tsja voor mannen heb je meer keus inderdaad. Ik ben ook nog steeds opzoek naar een goed zittend leren pak :z geen ervaring met die jas.
 
Deze jas samen met een bijpassende broek gekocht bij Anbergen(Slagharen) en bevalt me prima! *D
full
 
Laatst bewerkt:
Super leuk hoor, dat zogenaamd veel keuze voor vrouwen.
Ben op zoek naar een mooie leren combi. Ik dacht toch echt dat ik de ideale maten had, laat me dat nou ff tegenvallen. Keuze is klein, ik wil ook gewoon knee slider op mijn pak en totaal geen roze! Als je al iets vind is het (voor mij) te duur en is het jasje ineens ook te groot. Xs is schijnbaar nogal moeilijk. En in combi met ongeveer 1.70m valt het maar vies tegen. -O-
Misschien toch een pak gevonden, nu even wachten tot het jasje in xs binnen is en passen maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan