Vrouwen: je mening over damesjassen

Grid heeft ook mooie jassen. Zijn erg fijn moet ik zeggen :)
Heb zelf deze:
large
 
Het is eindelijk gelukt! Vandaag een nieuw leren Rev'it! pak gevonden en gekocht! *O*

Ben bij Ap Deroue in Nijkerkerveen geweest. Veel keus, goede hulp en mooie prijsjes.. *D
 
Inderdaad drama. Ik ben 1.80 meter en heb relatief lange benen. Heb een MQP pak, maar eigenlijk zijn de broekspijpen te kort (argh) en de mouwen van de jas gaan nét. Vrouwelijk ziet het er niet echt uit, terwijl het wel een damespak zou moeten zijn.

Maarre.. pakken op maat laten maken? Waar kan dat?


ik ga hier volgende week polshoogte nemen en kijken wat zij zeggen
 
Ben vandaag dus bij MJK geweest en wat een ervaring is dat! Echt super! Ik kan het echt iedereen aanraden die (net) buiten de normale standaard maten valt. Je moet er wat tijd voor uittrekken, ik ben helemaal opgemeten en alles bij elkaar (meten, uitzoeken, advies) heeft zo'n 3 uur geduurt. Afhankelijk van wat je wilt vallen de prijzen echt mee, maatwerk is de confectieprijs + 15%. Eventuele applicaties op een basisjack of broek kosten wel wat meer in verhouding, maar dat is je eigen keuze en je moet bedenken dat dat allemaal handwerk is. Verschillende kleuren leer kost bv niet meer.

Over 6 weken kan ik mijn nieuwe eigen pak ophalen. Het had eerder gekund maar door de vakanties liep het even anders.
 
Ik heb er als man zijnde misschien niet echt kijk op maar deze toko heeft ook het één en ander.

Als je onder de verschillende hoofdgroepen kijkt kun je kiezen tussen dames- en herenjassen.

Een gedeelte van de informatie is in het Noors(ook wat in het engels) maar dat moet wel te begrijpen zijn.
 
Laatst bewerkt:
bij huisman op de willem de zwijgerlaan kunnen ze alles bestellen wat yamaha maakt aan kleding....je kan zelfs enkelen jassen passen voo de maat

in zoetermeer (das vlak bij) is hans van wijk, heeft ook heel veel kleding...daar heb ik voor mijn vriendin leren jas/broek gekocht...

het is even zoeken maar er is zoveel te koop
 
Laatst bewerkt:
Dat nog niemand iets over foto's heeft geroepen... :+


Heb er nooit zo bij stilgestaan eigenlijk dat het inderdaad maar matig gesteld is met de kleding voor vrouwen. Nou kan dat ook aan Nederland liggen. Over de grens (Duitsland) bij van die motorwarenhuizen hebben ze wel veel meer keuze. Misschien daar eens proberen? Bij Maastricht de grens over zit eentje.
 
Inderdaad drama. Ik ben 1.80 meter en heb relatief lange benen. Heb een MQP pak, maar eigenlijk zijn de broekspijpen te kort (argh) en de mouwen van de jas gaan nét. Vrouwelijk ziet het er niet echt uit, terwijl het wel een damespak zou moeten zijn.

Maarre.. pakken op maat laten maken? Waar kan dat?
Onder andere bij MJK duidelijk. ;)
Ik heb een leren Dainese pak op maat laten maken.
Bekend verschijnsel waarschijnlijk dat broekspijpen, mouwen te kort zijn en dat je je in bochten moet wringen om je jas aan je broek te ritsen omdat je rug te lang is. :(

Ben vandaag dus bij MJK geweest en wat een ervaring is dat! Echt super! Ik kan het echt iedereen aanraden die (net) buiten de normale standaard maten valt. Je moet er wat tijd voor uittrekken, ik ben helemaal opgemeten en alles bij elkaar (meten, uitzoeken, advies) heeft zo'n 3 uur geduurt. Afhankelijk van wat je wilt vallen de prijzen echt mee, maatwerk is de confectieprijs + 15%. Eventuele applicaties op een basisjack of broek kosten wel wat meer in verhouding, maar dat is je eigen keuze en je moet bedenken dat dat allemaal handwerk is. Verschillende kleuren leer kost bv niet meer.

Over 6 weken kan ik mijn nieuwe eigen pak ophalen. Het had eerder gekund maar door de vakanties liep het even anders.
Ik ben benieuwd!

Bij Dainese duurde het een week of 9 en was het ook iets meer dan 15% meerprijs, ik geloof 40%.
Ik heb mijn pak nu ruim 2 jaar en ben nog steeds heel blij dat ik een pak heb dat goed past! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan