vrouwen kicken op leren pakken

En dan is zij een hij, met paardestaart.

Maar dat verschil zie je ook trouwens wel. Een vrouw zit véél sierlijker en mooier op een motor. Lekker statig. Kerels zitten als een zak aardappelen op hun fiets. Sorry heren, kunnen jullie ook niet helpen. Doet er niet aan af dat jullie aardige kerels blijven ( de meesten?) })

Nou vrouwen hebben een veel dikkere reet dan mannen. In leer en op een sportmotor vind ik dit niet zo'n aangenaam gezicht. Maar er zijn uitzonderingen, gelukkig :P
 
Nou vrouwen hebben een veel dikkere reet dan mannen. In leer en op een sportmotor vind ik dit niet zo'n aangenaam gezicht. Maar er zijn uitzonderingen, gelukkig :P

Zeg je fout...een vrouw heeft bredere heupen!!!
En ik had het over statig op de motor zitten in algemeenheid. Ik moet bekennen dat ik niet zo naar de kont van een vrouw kijk. Ook niet naar evt lippen gebalsemd met Labello. Ik ga dan meer voor de man strak in leer op een mooie bike. Lees STRAK zonder uitstulpingen/sixpack
 
Nee, die hangen plat op de tank alsof ze wat aan het onderzoeken zijn!!!

Je ben trouwens snel met reageren....aangesproken gevoel? Niet doen.

Maar zonder gekheid. Het is een feit dat, oké de meeste, vrouwen statiger op de fiets zitten dan/als mannen. Ik zie iig zo of er een man of vrouw op de fiets zit. Maar ja, ik ben dan ook wel erg goed hihi

Als jij dat zegt dan zal het wel zo zijn. Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Ik weet eigenlijk niet hoe ik op de fiets zit, maar eigenlijk kan me dat ook niet veel bommen, zolang ik er maar op zit. :+
 
Op donderdag 07 maart 2002 13:03 schreef Moosman het volgende:
Als jij dat zegt dan zal het wel zo zijn.



Hé, je begint me te begrijpen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op donderdag 07 maart 2002 13:03 schreef Maximum het volgende:Edit: Weet ook niet of koeien wel de faciliteiten hebben om een man tot jas om te toveren :+

Ik zou voorlopig maar niet in de buurt van een weiland komen als ik jou was... :) :) :)
 
Geen idee eigenlijk. Maar ik heb dan ook geen leren pak.
Alleen leren broek enzo. Jas is van textiel. Ik denk niet dat het veel uitmaakt als ik een leren jack aantrek.
Vind het zelf trouwens wel stoerder staan.
Kweet niet of de vrouwen in bv. de binnenstad van Groningen naar me kijken om mij, of omdat de fiets nogal wat toeren maakt. Zal het laatste wel zijn.

Ik hoor graag jullie mening op de meeting :)
 
Oke ik ben weer vrolijk ECHT!!!

Ik ben na aanleiding van dit met mijn leren motorjack jajajaja.. komt ie... De stad in gedoken en ben gewoon gaan lullen tegen zowat alles wat voorbij liep. Bijna alles. En jaaaaa.. ik ga dinsdag uit eten!!!

Goed topic dus!! :}
 
Oke ik ben weer vrolijk ECHT!!!

Ik ben na aanleiding van dit met mijn leren motorjack jajajaja.. komt ie... De stad in gedoken en ben gewoon gaan lullen tegen zowat alles wat voorbij liep. Bijna alles. En jaaaaa.. ik ga dinsdag uit eten!!!

Goed topic dus!! :}

En deze "bepaalde iemand" ziet er aardig uit of is ze behoorlijk wanhopig? })
 
EEhhh..als je tegen alles wat los en vast zit
gaat lullen scoor je (denk ik) altijd wel wat.
Je moet het nu nog een keer zonder leren jas
proberen om te kijken of je een significant
verschil constateert.. ;)


Maar goed, succes dinsdag!
 
Oke ik ben weer vrolijk ECHT!!!

Ik ben na aanleiding van dit met mijn leren motorjack jajajaja.. komt ie... De stad in gedoken en ben gewoon gaan lullen tegen zowat alles wat voorbij liep. Bijna alles. En jaaaaa.. ik ga dinsdag uit eten!!!

Goed topic dus!! :}

Hmmm, is de eerste keer dat ik iets te melden heb en er ook nog iets nuttigs van komt. Nou veel plezier dan maar vast.
 
EEhhh..als je tegen alles wat los en vast zit
gaat lullen scoor je (denk ik) altijd wel wat.
Je moet het nu nog een keer zonder leren jas
proberen om te kijken of je een significant
verschil constateert.. ;)


Maar goed, succes dinsdag!
:^

Gedegen wetenschappelijk onderzoek ervan maken ;)
 
Geen idee eigenlijk. Maar ik heb dan ook geen leren pak.
Alleen leren broek enzo. Jas is van textiel. Ik denk niet dat het veel uitmaakt als ik een leren jack aantrek.
Vind het zelf trouwens wel stoerder staan.
Kweet niet of de vrouwen in bv. de binnenstad van Groningen naar me kijken om mij, of omdat de fiets nogal wat toeren maakt. Zal het laatste wel zijn.

Ik hoor graag jullie mening op de meeting :)

Vrouwen/meisjes in de binnenstad van Groningen kijken naar alles wat er uit ziet als man. Dus die eer heb ik je bij deze ontnomen hihi.
Blijft over dat het dan een "geil, dom lacherig, blond/geverfd ding zal zijn die op je fiets kickt. Dat materialistische van Niels weet je wel...Je zei zelf al dat het wel om de toeren zal gaan.

Maar: Ik kom ook nog even naar Bunnik. Zal je wel ff aan een keuring onderwerpen. })
 
Vrouwen/meisjes in de binnenstad van Groningen kijken naar alles wat er uit ziet als man. Dus die eer heb ik je bij deze ontnomen hihi.
Blijft over dat het dan een "geil, dom lacherig, blond/geverfd ding zal zijn die op je fiets kickt. Dat materialistische van Niels weet je wel...Je zei zelf al dat het wel om de toeren zal gaan.

Maar: Ik kom ook nog even naar Bunnik. Zal je wel ff aan een keuring onderwerpen. })

PeeJay, at your service :)
 
Op donderdag 07 maart 2002 16:14 schreef Lage CB het volgende:Maar: Ik kom ook nog even naar Bunnik. Zal je wel ff aan een keuring onderwerpen. })
Dit klinkt wel heel eng. Heb geen idee waar ik hierbij aan moet denken :) .
 
Damn, is goed ik ga morgen weer (Zonder jas en helm)!! Ze ziet er er goed en lief uit serieus!.

Enige probleem is: Iedereen die niet zeker wist of ik ziek was weet het nu zeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan