vrouwen kicken op leren pakken

Moosman

Die hard MF'er
1 feb 2002
838
0
Winterswijk
Sinds ik een leren motorpak heb krijg ik geregeld van vrouwen te horen dat ik een lekker ding 8-) ben ik dat pak. Ik merk dus dat vrouwen kicken op zo leren motorpak :} . Dus maar weer eens een polletje er tegen aan. Plus als je zelf ervaring hiermee hebt, laat het maar horen.
 
Het is gewoon belachelijk zoveel als er op me kicken.... })
maar ik heb er geen leer voor nodig..kunststof voldoet ook.

nee zonder dollen: Een man strak in pak is een lust voor het oog, maar dan moet de rest ook een lust zijn. Een lellijkerd maakt het voor mij niet aantrekkelijker met leer aan.
 
Wat doe jij met een krat pils onder je motorpak :? })

grin.gif
 
mannen in leer :9~ hmmmm
maar ben het wel met het onderstaande eens

nee zonder dollen: Een man strak in pak is een lust voor het oog, maar dan moet de rest ook een lust zijn. Een lellijkerd maakt het voor mij niet aantrekkelijker met leer aan.
 
wijven die er op geilen zijn 9 van de 10 keer materialistisch ingesteld
 
Gestemd op "geen verschil"

Als ik aan het rijden ben, let ik daar eigenlijk niet zo op...heb toch al een leuke dame thuis zitten...

:)
 
(...) Een man strak in pak is een lust voor het oog, maar dan moet de rest ook een lust zijn. Een lellijkerd maakt het voor mij niet aantrekkelijker met leer aan.

Een pak vind ik er meestal wel lekker uitzien. Of het nu leer is of niet. 8-)
Mannen vinden dames in het leer ook aantrekkelijk... maar kan me voorstellen als die dame dan haar pak uittrekt en er een 6pack of meer uitplopt dat het effect dan minder is :+
 
Ik merk eigenlijk weinig verschil, als ik van de motor stap en zet mijn helm al ligt mijn gezicht nog lichtelijk in de kreukels. Maar die big smile die ik heb na het motorrijden zal wel een hoop goedmaken!
 
wijven die er op geilen zijn 9 van de 10 keer materialistisch ingesteld

Ligt aan type vrouw dat er op reageert en de manier van reageren Nielsie!!! type dom lachen...haal er maar geen blond haar bij. Krijg ik dat weer }) (heh, doe ik het toch)
 
Ik merk eigenlijk weinig verschil, als ik van de motor stap en zet mijn helm al ligt mijn gezicht nog lichtelijk in de kreukels. Maar die big smile die ik heb na het motorrijden zal wel een hoop goedmaken!

Kom jij dan toch maar eens langs voor een ritje, zal ik ff keuren hihi. Wel in leer heh
 
Is er nou wel hoop of niet. :?

Weet niet waar jij op valt. Als je valt voor het type dom lachen kan je het beste op een zonnige dag naar de boulevard in Scheveningen (piiieeeppp)
en wat van die blonde poppetjes charteren
 
Damn... daar val ik niet op.

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Dan geen hoop voor jou. Typisch gevalletje hopeloos. ;(

[edit] Toch niet. Niels zegt: "materialistich ingesteld." Zorg voor goed materieel en het komt goed. Maar daar ga ik niet over oordelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op donderdag 07 maart 2002 00:27 schreef Lage CB het volgende:Dan geen hoop voor jou. Typisch gevalletje hopeloos. ;(

In ieder geval bedankt voor je geruststellende woorden. '( ik uuh ik tja nou dus ik ga nu naar uuh tja .... Weltrusten ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan